Hop til indhold

Pavlovs Dorit


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

  • Svar 56
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Tak :-)

 

Det er en sammenbragt familie vi har, min mand havde 4 hunde da jeg mødte ham. Hende vi mistede var Vipsen som blev 13 år, hun var en blanding af bordercollie og labrador. Så er der Freya som også er bordercollie/labrador, Lea er pointer, Nuser er labrador/chesapeak bay retriever, så er der jo Noomi som er golden retriever (hende bragte jeg med) og så er der "fællesbarnet" Zaro, groenendael på 10 mdr. som mest er min ;-) Så vi mangler som sådan ikke hunde her i huset :cool:

Man mangler altid hunde ;)

Det var en flot alder for Vipsen, selvom man ønsker de lever evigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Man mangler altid hunde ;)

Det var en flot alder for Vipsen, selvom man ønsker de lever evigt.

 

Nah, jeg synes faktisk at det er for mange :oops: Det er besværligt på mange områder, pasningsmæssigt, på gåture osv. :genert:

 

Ja det var en ret flot alder, især taget i betragtning at hun kom fra et internat og ikke havde haft det godt tidligere og at hun har været brugt til jagt i mange år (hun var med sidste år, selv om hun mest bare var på tur med far der, hendes indsats kunne ligge på et meget lille sted :mrgreen:) Så vi havde vist ikke meget til gode på den konto, men derfor mangler hun jo alligevel :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nah, jeg synes faktisk at det er for mange :oops: Det er besværligt på mange områder, pasningsmæssigt, på gåture osv. :genert:

 

Ja det var en ret flot alder, især taget i betragtning at hun kom fra et internat og ikke havde haft det godt tidligere og at hun har været brugt til jagt i mange år (hun var med sidste år, selv om hun mest bare var på tur med far der, hendes indsats kunne ligge på et meget lille sted :mrgreen:) Så vi havde vist ikke meget til gode på den konto, men derfor mangler hun jo alligevel :cry:

Hvor har hun bare været sej!!

Ja der må være tomt, selvom der stadig er en fin flok tilbage.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor har hun bare været sej!!

Ja der må være tomt, selvom der stadig er en fin flok tilbage.

 

Det er helt sikkert værst for min mand, han har jo haft hende meget længere end mig og var den som troppede op til jagttræning med en blandingshund og blev grinet af, indtil grinene forstummede da hun var super dygtig og hev alle 1. pladserne hjem :lun: Og så var hun nok den blideste hund jeg nogenside har mødt :lun: Så ja hun mangler! Men de andre gør deres for at fylde tomrummet ud... :cool::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...