Hop til indhold

Gåtur i Geel Skov


Nollike
 Share

Recommended Posts

  • Svar 221
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Inde i skoven ik'? :-D Der er bænke og borde et sted inde i skoven og så kan hundenen løbe rundt samtidig. Jeg får i hvert fald ikke meget kaffe indenbords (men formentlig en del ned af tøjet ) hvis jeg skal holde Noomi samtidig :roll:

 

 

og du ville have at jeg skulle have begge mine hunde med - og kaffe og lygte og og :mrgreen::mrgreen::mrgreen: prøv at gange Noomi med 2 - og så sig at jeg skal have begge hunde med (44 kg og 33 kg) :rolleyes::mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal også nok tage kamera med :mrgreen:

 

Kan alligevel ikke lade være :lol:

 

Den der parkeringsplads, vi skal mødes på, nogen der ved om det er den INDE i skoven eller den i udkanten af skoven? For der er 2 parkeringspladser langs Kongevejen ifølge krak.dk :???: For det er vel det samme som "Geelsskov", ude ved Holte, Virum og Øverød? Eller er jeg fuldstændig galt på den og bliver nød til at tage til Vangede St. om muligt, hvis ikke Susi skriver :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal også nok tage kamera med :mrgreen:

 

Kan alligevel ikke lade være :lol:

 

Den der parkeringsplads, vi skal mødes på, nogen der ved om det er den INDE i skoven eller den i udkanten af skoven? For der er 2 parkeringspladser langs Kongevejen ifølge krak.dk :???: For det er vel det samme som "Geelsskov", ude ved Holte, Virum og Øverød? Eller er jeg fuldstændig galt på den og bliver nød til at tage til Vangede St. om muligt, hvis ikke Susi skriver :lol:

 

Det er i udkanten af skoven, lige mellem skoven og vejen :-D

 

Jeg sender lige Susi en sms om at du gerne vil med :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ai, det ville være super - tusind tak for tilbudet :kys:

 

Hvad tid skal jeg så være der? Og bliver det så bare Holte st? :-D

 

 

 

Tusind tak for tilbudet Anette :kys: men Susi er nu lidt lettere - så behøver jeg slet ikke at skifte tog og alt muligt :blink:

 

Skal vi sige omkring 14.40 ???

 

sender dig lige en pb med mit nummer, just in case ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige et hurtigt spørgsmål...

 

Hvis der er nogen, som har en ekstra lygte, må de meget gerne tage den med, for jeg har kun cykellygter og ved desværre ikke hvor meget bateri der er tilbage, så ville sætte pris på at låne en lygte af én :-)

 

Men må smutte nu, skal nå et tog..! Vi ses :vinken:

 

Min er ikke særlig effektiv, men hvis hovedparten af os har lygter med, så går det nok :blink:

 

Vi ses :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...