Hop til indhold

Gåtur i Geel Skov


Nollike
 Share

Recommended Posts

  • Svar 221
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nogen af os er kommet hjem i god behold :blink: Men det er ikke mig, der har taget billeder - så det må i vente med til de andre når hjem til computeren :-D

 

Men en rigtig dejlig tur - hundene hyggede gevaldigt og nogen af dem tog sig et mudderbad - Samson og Noomie - jeg nævner ikke ejernes navne :mrgreen:

 

Der var også en damp-schæfer med - gu ved om hun overhovedet er blevet træt ??

jeg giver turen :5up::5up::5up::5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogen af os er kommet hjem i god behold :blink: Men det er ikke mig, der har taget billeder - så det må i vente med til de andre når hjem til computeren :-D

 

Men en rigtig dejlig tur - hundene hyggede gevaldigt og nogen af dem tog sig et mudderbad - Samson og Noomie - jeg nævner ikke ejernes navne :mrgreen:

 

Der var også en damp-schæfer med - gu ved om hun overhovedet er blevet træt ??

jeg giver turen :5up::5up::5up::5up:

 

Uha, det håber jeg, at der er billeder af. :-D De ville sikkert bare gerne være med i afstemningen om månedens hund. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er jeg også hjemvendt, efter en smuttur forbi Super Best, hvor jeg blev nøøød til at købe nogle klejner :oops: Kunne ikke tåle at få nogle af Foxs :mrgreen:

 

Angående billederne, så prøver jeg lige at redigere dem lidt på nogle af dem og så skal jeg nok sætte mine ind :blink:

 

Men sæt ikke næsen op efter gode billeder, for størstedelen er uskarpe, grumsede eller lign. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så lykkedes det mig at uploade alle billederne :-D Men skulle altså lige holde julkalender-pause midt i arbejdet (og ja, det er MAAAJET vigtigt!!)

 

Har lige taget det bedste udpluk af dem (i hvert fald bedste udpluk i mine øjne) og sat dem i bunden af denne post.

 

Men først vil jeg altså lige sige tusind tak for en rigtig, rigtig, rigtig hyggerligt tur! Det må vi absolut gøre om igen :5up:

 

Og Buju og Fox, I skræmte i hvert fald ikke mig :mrgreen: Men jeg ved selvfølgelig ikke hvordan I havde det med mig (og Nollike og BlackGSD), for det glemte I at sige på parkeringspladsen :blink:

 

Og tusind tak for godbidder til Nollike og Fox - det var virkelig super sødt af jer :kys:

 

Og tak for honninghjerter Nollike og tak for klejner til Fox - det smagte mums :mums:

 

 

Dampbarnet Sica - here she comes!

bernerazuro-albums-geel-skov-d-8-12-08-picture4289-dampbarnet-sica-here-she-comes.jpg

 

Noomi leger gemmelig

bernerazuro-albums-geel-skov-d-8-12-08-picture4284-noomi-hide-seek.jpg

 

Noomi og Sica - udveksler de hemmeligheder?

bernerazuro-albums-geel-skov-d-8-12-08-picture4268-noomi-og-sica.jpg

 

Sica kunne vist godt lide at vide, hvad det er, Noomi har sat tænderne i

bernerazuro-albums-geel-skov-d-8-12-08-picture4264-noomi-og-sica.jpg

 

Samson :lun:

bernerazuro-albums-geel-skov-d-8-12-08-picture4260-img-5120.jpg

 

Hundetræf - men hvor er Noomi dog henne?!

bernerazuro-albums-geel-skov-d-8-12-08-picture4257-img-5123.jpg

 

Tjuhej, hvor det går!

bernerazuro-albums-geel-skov-d-8-12-08-picture4243-noomi-dadadada.jpg

 

Ling elsker at grave huller

bernerazuro-albums-geel-skov-d-8-12-08-picture4241-ling.jpg

 

GODBIDDER

bernerazuro-albums-geel-skov-d-8-12-08-picture4235-sookie-noomi-samson-og-sica.jpg

 

Mudderpøl :mrgreen:

bernerazuro-albums-geel-skov-d-8-12-08-picture4228-noomi-sica-og-samson.jpg

 

 

Og bonus for dem, som kom ned til bunden :mrgreen:

 

[media]

[/media]

 

Helt ekstremt kort :oops:

[media]

[/media]

 

[media]

[/media]

 

Der mangler én, men nu har jeg prøvet at uploade den to gange og begge mislykkedes...

 

Men igen, tak for en super hyggelig tur og håber I nød billeder og film :-D

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Eeej Rikke, hvor er du god :kys:Det er da nogle super gode billeder du har taget :5up: (Men næste gang du tager video, kan du så ikke lige advare først så man kan nå at tie stille? :oops::mrgreen:)

 

Det var rigtig super duper hyggeligt!!!! Og det kræver helt klart en gentagelse!!! :5up:

 

Tak for en fantastisk dag til jer allesammen :vinken:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Eeej Rikke, hvor er du god :kys:Det er da nogle super gode billeder du har taget :5up: (Men næste gang du tager video, kan du så ikke lige advare først så man kan nå at tie stille? :oops::mrgreen:)

 

Det var rigtig super duper hyggeligt!!!! Og det kræver helt klart en gentagelse!!! :5up:

 

Tak for en fantastisk dag til jer allesammen :vinken:

 

Ih, tak :oops: Men nej, jeg beder jer ikke tie stille næste gang! Det er en del af turen, jeg synes selv det er møgirriterende, når folk siger, jeg skal tie stille, når de optager video + at hvis jeg havde bedt jer tie stille, så ville jeg jo aldrig have fanget Noomi og Ling på den første film :mrgreen:

 

Og helt klart, gentagelse! Hephep! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih, tak :oops: Men nej, jeg beder jer ikke tie stille næste gang! Det er en del af turen, jeg synes selv det er møgirriterende, når folk siger, jeg skal tie stille, når de optager video + at hvis jeg havde bedt jer tie stille, så ville jeg jo aldrig have fanget Noomi og Ling på den første film :mrgreen:

 

Og helt klart, gentagelse! Hephep! :mrgreen:

 

Jeg kunne nu godt have undværet min egen stemme på de videoer :oops: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Super gode billeder og video. I har da haft en god tur kan man se. :-D :blink:

 

Jeps, især visse firbenede :lol:

 

Og jeg var i himmerig - fik opmærksomhed fra hele fire hunde på én gang :mrgreen:Hvad godbidder dog ikke kan gøre

 

Nøj, det lader til i havde en god tur, gode billeder i hvertfald:5up:

 

Turboschæferen ligner sheilanår hun får et flip:lol: Rundt og rundt og rundt:lol:

 

Ja, rundt og rundt - det var helt utrolig! De løb rundt MANGE gange, især Sica :shock: Hun løb inden jeg tændte kameraet (min lille hjerne skulle jo lige opfatte, at der rent faktisk skete noget) og da jeg slukkede kameraet løb hund stadig! :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej hvor er det nogle gode billeder - og læg lige mærke til "tigge-billedet" min hund står bagerst :mrgreen::mrgreen: det er ellers aldrig sket før!!!

 

Hun har da været i tvivl om hvem hun NU skulle tigge hos og er så kommet for sent :blink:

 

Og jo jeg kunne godt holde jer alle sammen ud - jeg syntes faktisk i var ret så søde alle sammen.

 

Pyh, det var godt, så kan vi godt gøre det igen :mrgreen:

 

En ny tur snart ???

 

AFGJORT!!! Hvornår???? Hva', hva', hva'???? :ivrig:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej hvor er det nogle gode billeder - og læg lige mærke til "tigge-billedet" min hund står bagerst :mrgreen::mrgreen: det er ellers aldrig sket før!!!

 

Men jeg kan bevidne yderst mange x Sookie-øjne, der kiggede på min højre lomme - + alle de andre lommer, hun kiggede efter :lol:

 

Og jo jeg kunne godt holde jer alle sammen ud - jeg syntes faktisk i var ret så søde alle sammen.

 

Ih, det er jeg glad for at høre :mrgreen:

 

En ny tur snart ???

 

Hephep! Men næste gang, plzzz efter den 18 december :mrgreen: Jeg har slet ikke fået lavet noget som helst på min opgave idag :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...