Hop til indhold

Gåtur i Geel Skov


Nollike
 Share

Recommended Posts

  • Svar 221
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

:ae: det går nok, det er jo bare en "for sjov"-konkurrence :blink: Det kunne have været værre :mrgreen:

 

Ja og nu jeg prøve på ikke at tage parti for nogen af billederne offentligt.

 

Alle mine fodhvisker kursusdeltagere tør jo ikke andet end at følge med strømmen så :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for en super hyggelig tur igår :mrgreen:

 

Ling han gik kold på sofaen da vi kom hjem, og lige nu ligger han stadig under dynen, og synes ikke at han skal op endnu :roll:

 

Jeg skulle også hilse fra min storebror og sige, at (ja det er faktisk utroligt) Zica (turbo-schæferen ;-)) gik ud som et lys 10 min. efter jeg havde afleveret hende ;-)

Og han synes det var rigtig dejligt at jeg havde haft hende med, og jeg kan hente hende ligeså tit jeg lyster, så hun, Ling og jeg er også friske på en ny tur... :5up:

 

Den. 14. i snakker om, er det i Dec. eller Jan. ???

 

Og super billeder :5up: Må jeg kopiere dem af Zica til min bror???

 

 

Freudika: Jeg havde Ling med (6 kg.) og han gider normalt heller ikke at store hunde løber rundt, eller bliver ved at drille ham... men der var faktisk slet ingen problemer - de store passede bare sig selv og accepterede fuldt ud, at Ling han ikke var interesseret i dem... og det var faktisk ikke ham der var i farezonen når de store kom ræsende, nej nej, det var os to-benede :roll: :blink:

 

Tak og i lige måde, det var nemmerlig superhyggeligt :-D

 

 

Hehe, ja, Ling klarede den i stiv arm :mrgreen: Og begyndte endda på at forsøge at lege med de andre :-D

 

Og selvfølgelig må du kopiere billederne af Zica (så har jeg selvfølgelig stavet det forkert heeele vejen igennem, kan jeg se :lol: ), og sender også gerne videoen til dig, hvor hun spænder rundt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak og i lige måde, det var nemmerlig superhyggeligt :-D

 

 

Hehe, ja, Ling klarede den i stiv arm :mrgreen: Og begyndte endda på at forsøge at lege med de andre :-D

 

Og selvfølgelig må du kopiere billederne af Zica (så har jeg selvfølgelig stavet det forkert heeele vejen igennem, kan jeg se :lol: ), og sender også gerne videoen til dig, hvor hun spænder rundt :lol:

 

Det må du meget gerne :blink:

 

sender dig lige min mail over pb ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan godt gå tur på søndag d. 14. :mrgreen:

(men helst et sted uden snor...)

 

Er der nogle der kunne være friske til at mødes og gå tur d. 24., 25. og 26.???

(vil bare helst ikke skulle køre for langt - der er jo rigeligt med travlhed disse dage, men derfor skal de 4-benede jo stadig luftes...) Geel Skov kunne for mig klart være en mulighed igen, eller andet nærtliggende (er ikke lige så kendt med andre steder i omegnen, hvor hundene må løbe løs...)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan godt gå tur på søndag d. 14. :mrgreen:

(men helst et sted uden snor...)

 

Er der nogle der kunne være friske til at mødes og gå tur d. 24., 25. og 26.???

(vil bare helst ikke skulle køre for langt - der er jo rigeligt med travlhed disse dage, men derfor skal de 4-benede jo stadig luftes...) Geel Skov kunne for mig klart være en mulighed igen, eller andet nærtliggende (er ikke lige så kendt med andre steder i omegnen, hvor hundene må løbe løs...)

 

Ikke den 23.?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan godt gå tur på søndag d. 14. :mrgreen:

(men helst et sted uden snor...)

 

Er der nogle der kunne være friske til at mødes og gå tur d. 24., 25. og 26.???

(vil bare helst ikke skulle køre for langt - der er jo rigeligt med travlhed disse dage, men derfor skal de 4-benede jo stadig luftes...) Geel Skov kunne for mig klart være en mulighed igen, eller andet nærtliggende (er ikke lige så kendt med andre steder i omegnen, hvor hundene må løbe løs...)

 

Jeg er frisk :mrgreen: I hvert fald den 24. De andre dage kan måske nok blive lidt tvivlsomme, men lad os lige se på det. Geel Skov vil være fint :5up: Tager du Zica med så, så Noomi har nogen at lege med :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...