Hop til indhold

Agilitytræning 2016


Camilse
 Share

Recommended Posts

Terkel og jeg har været nede i hallen at træne i dag, sammen med en veninde. Eller ja, Terle Teenager brugte det meste af tiden på at snuse rundt på gulvet, og være utidig... :roll: Han ignorerede indkald i stor stil, stak af med legetøj, og ville ikke bli' siddende..! Men vi fik ham da over hans aller første springøvelse, set point med omvendte tagrender, og det så ok ud. Og så fik vi jo trænet lidt indkald, kom tilbage med legetøjet, og sit/bliv. Til aller sidst prøvede vi også 2o2o-positionen på en rigtig balancenedgang, som jeg lagde ned - og det gik faktisk ret ok!

 

Opdagede i dag at godbidder ikke batter nær så meget som legetøj, i hvert fald ikke dem jeg havde med. Spøjst, for jeg har altid syntes han var meeeeget madglad. Men på et tidspunkt valgte han faktisk godbidderne fra, og så kunne jeg kun fange ham igen med legetøjet. Så på vej hjem kørte vi lige forbi Dalum, og kom ud derfra med en netbold og en laaang clean run trækkedims med pelsdimmer på! :5up: Mine nye hemmelige våben i kampen om Terle Teenagers opmærksomhed! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

@korvis, tak, synes også jeg kan mærke at han flytter sig mentalt hver eneste dag. Lige nu nyder han at jeg har ferie og er min skygge. Der er ikke mange steder jeg får lov at gå hen uden ham.

 

Nu skal vi så bare for alvor have styr på den slalom. Han arbejder fint nok, men har overbevist sig selvom at han SKAL ind med første pind på højre side.

Link til indlæg
Del på andre sites

Og så har vi været til årets første træning! :mrgreen: Iskoldt og med dårlig ryg, men superhyggeligt! Iso var lykkelig, og hun var faktisk rigtigt dygtig, især med tanke på at det var første gang efter lang julepause. Jeg løb, omend lidt forsigtigt, i det første pas, i andet pas tog jeg banen i stumper så jeg ikke skulle løbe men kunne nøjes med at gå/småløbe. Kan godt mærke det lidt i ryggen, men tror faktisk at det bare er godt jeg får rørt mig lidt så længe jeg ikke gør for meget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi havde også første træning i går :mrgreen: Aya kørte i super lækkert tempo, og banen var en løbebane og lå meget nemt til hende. Så vi fik virkelig nørdet nogle småting, i forhold til koordinering af mine kommandoer, så vi fik nogle tættere buer. Meget smart at vi løb på sand, for så tegnede træner en bue i jorden, og den skulle Aya holde sig indenfor, så kunne jeg selv følge med når jeg gjorde det rigtigt.

Til sidst løb vi på tid, og elsker at min træner virkelig kan få stædigheden frem i mig. Første tid var jeg ikke tilfreds med, så vi prøvede igen og fik taget 0,20 sekunder af tiden i andet løb. Super fedt. :banan: @korvis var så sød at filme vores løb så de ryger op senere :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi havde også første træning i går :mrgreen: Aya kørte i super lækkert tempo, og banen var en løbebane og lå meget nemt til hende. Så vi fik virkelig nørdet nogle småting, i forhold til koordinering af mine kommandoer, så vi fik nogle tættere buer. Meget smart at vi løb på sand, for så tegnede træner en bue i jorden, og den skulle Aya holde sig indenfor, så kunne jeg selv følge med når jeg gjorde det rigtigt.

Til sidst løb vi på tid, og elsker at min træner virkelig kan få stædigheden frem i mig. Første tid var jeg ikke tilfreds med, så vi prøvede igen og fik taget 0,20 sekunder af tiden i andet løb. Super fedt. :banan: @korvis var så sød at filme vores løb så de ryger op senere :mrgreen:

Og det er bare SÅ godt filmet!!! Især da jeg fandt videoknappen, i stedet for fotoknappen! :5up: :lol:

 

I løb virkelig godt i går, det var altså rigtig fedt at se! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og det er bare SÅ godt filmet!!! Især da jeg fandt videoknappen, i stedet for fotoknappen! :5up: :lol:

 

I løb virkelig godt i går, det var altså rigtig fedt at se! :5up:

 

Tak :mrgreen: haha det med filmingen vælger jeg ikke at kommentere på.. men jo du var sååååå dygtig :engel: og Iso løb altså også så fint i går, og du gik rigtig flot ved siden af :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Film fra gårsdagens træning :-D jeg lægger mærke til at jeg har en tendens til, at kaste lidt med min hånd når jeg skal pege, jeg gør det både i 0:50-0:52 og så endnu tydligere i 2:36 - 2:38 jeg tror egentlig jeg gør det fordi jeg gerne vil sikre mig at hun ved at det er altså det her jeg mener. Men det er vel unødvendigt tænker jeg.

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Film fra gårsdagens træning :-D jeg lægger mærke til at jeg har en tendens til, at kaste lidt med min hånd når jeg skal pege, jeg gør det både i 0:50-0:52 og så endnu tydligere i 2:36 - 2:38 jeg tror egentlig jeg gør det fordi jeg gerne vil sikre mig at hun ved at det er altså det her jeg mener. Men det er vel unødvendigt tænker jeg.

 

Haha, jeg får også altid at vide af min træner at jeg skal holde hænderne lavere og ikke kaste rundt med dem. Hun siger "peg på pinden/overliggeren" eller hvad man kalder det.

 

Men hvor ser det ellers fint ud!

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha, jeg får også altid at vide af min træner at jeg skal holde hænderne lavere og ikke kaste rundt med dem. Hun siger "peg på pinden/overliggeren" eller hvad man kalder det.

 

Men hvor ser det ellers fint ud!

 

Tak, det er altså også svært en gang imellem at holde styr på de arme når det skal gå stærkt :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og så har vi været til årets første træning! :mrgreen: Iskoldt og med dårlig ryg, men superhyggeligt! Iso var lykkelig, og hun var faktisk rigtigt dygtig, især med tanke på at det var første gang efter lang julepause. Jeg løb, omend lidt forsigtigt, i det første pas, i andet pas tog jeg banen i stumper så jeg ikke skulle løbe men kunne nøjes med at gå/småløbe. Kan godt mærke det lidt i ryggen, men tror faktisk at det bare er godt jeg får rørt mig lidt så længe jeg ikke gør for meget.

 

Vi havde også første træning i går :mrgreen: Aya kørte i super lækkert tempo, og banen var en løbebane og lå meget nemt til hende. Så vi fik virkelig nørdet nogle småting, i forhold til koordinering af mine kommandoer, så vi fik nogle tættere buer. Meget smart at vi løb på sand, for så tegnede træner en bue i jorden, og den skulle Aya holde sig indenfor, så kunne jeg selv følge med når jeg gjorde det rigtigt.

Til sidst løb vi på tid, og elsker at min træner virkelig kan få stædigheden frem i mig. Første tid var jeg ikke tilfreds med, så vi prøvede igen og fik taget 0,20 sekunder af tiden i andet løb. Super fedt. :banan: @korvis var så sød at filme vores løb så de ryger op senere :mrgreen:

 

Hvor er i heldige! :-D Rigmor og jeg starter først træning d. 26 jan hos HH, og så kører vi kun træning hveranden uge indtil engang i marts. Selvom at jeg i disse dage, med denne kulde, altså ikke længes efter træning :lol: Lidt ambivalent, for samtidig savner jeg jo at træne agility.. Men i varme! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Tilføj...