Hop til indhold

Agilitytræning 2016


Camilse
 Share

Recommended Posts

Så du ser ikke en frustreret og ked af det Mana? Det gør jeg nemlig... Men vil da være rart hvis det bare er i mit hoved at hun er ked af det.

 

Og ja sikkerhed før fart, så det er ikke farten der bekymrer mig - :-D

 

Desuden så kigger hun heeeelt vildt på mig! Mere en hun har gjort før og synes det virker som om hun er "med" mig- Ah synes selv det er tydeligt jo! :oops:

 

Jeg synes ikke hun ser ked ud. Kan godt se at hun bruger lige meget nok energi på at kiggepå dig, men måske er det blot fordi det måske er lige rigeligt svært for hende det hun laver evt? Så hun bliver lidt usikker og frustreret? Men den video der synes jeg nu ikke du kan bruge til at slå dig aelv i hovedet med som du gjorde i første jndlæg. For så er det vist heller ikke værre....

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ser en sød artig lille border pige :hjerte:der prøver at please sin fører så godt hun nu kan.

Hun ser bestemt ikke ked ud af det, men så meget teknisk handling tager da nok lige lidt af det sjove for en ung hund.

Jeg tror slet ikke Mana vil løbe på den måde hvis det var et stævne.

Hvem er det du træner ved?

Ikke at der er noget galt med træningen overhovedet!!! :mrgreen: Slet ikke.

Der er bare ikke meget plads i den lille hal.

Jeg tror også det er derfor du er lidt sent nogle gange. du har ikke meget plads at gøre med.

Archie ville ikke bryde sig om at løbe ret meget derinde, da han gerne vil have en god afstand til mig.

Er lidt i tvivl om han var blæst igennem det hele :damn:Han løber gerne lidt i buer og blæser bare afsted, hvis jeg er for sent på den. Eller om jeg netop kunne styre ham på så lille plads, da han ikke rigtig kan få fart på. :mrgreen:

 

Buster ville det passe rigtig godt, da han er mere velcrohund. :vuf:

 

Jeg har selv følt at jeg bare slet ikke var god nok til at løbe med en BC.

Men Kan jo godt se at min bc gør mig til en så meget bedre fører. Han reagere prompte når jeg laver fejl.

Måske vinder vi ikke de store titler, men han syntes det er sjovt og jeg lærer noget hver gang.

 

Jeg kan ikke forstå hvorfor du har slettet jer fra stævne.

Bliver du for skuffet hvis der sker fejl?

Jeg tror det vil være en rigtig god oplevelse for jer begge at komme ud og starte. Og have det lidt sjovt med nogle nemme baner. I behøver jo ikke vinde DM i år ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes ikke hun ser ked ud. Kan godt se at hun bruger lige meget nok energi på at kiggepå dig, men måske er det blot fordi det måske er lige rigeligt svært for hende det hun laver evt? Så hun bliver lidt usikker og frustreret? Men den video der synes jeg nu ikke du kan bruge til at slå dig aelv i hovedet med som du gjorde i første jndlæg. For så er det vist heller ikke værre....

 

Det var nok lidt for svært for hende. Jeg er, igen, glad for I ikke ser en ked hundepige, måske jeg bare overfører min egen følelse til hende så....

 

Men jeg holder fast i at jeg er en klods og en enorm hæmsko for hende - og at det har en betydning for hende når nu hun så gerne vil gøre det rigtige.

 

Jeg ser en sød artig lille border pige :hjerte:der prøver at please sin fører så godt hun nu kan.

Hun ser bestemt ikke ked ud af det, men så meget teknisk handling tager da nok lige lidt af det sjove for en ung hund.

Jeg tror slet ikke Mana vil løbe på den måde hvis det var et stævne.

Hvem er det du træner ved?

Ikke at der er noget galt med træningen overhovedet!!! :mrgreen: Slet ikke.

Der er bare ikke meget plads i den lille hal.

Jeg tror også det er derfor du er lidt sent nogle gange. du har ikke meget plads at gøre med.

Archie ville ikke bryde sig om at løbe ret meget derinde, da han gerne vil have en god afstand til mig.

Er lidt i tvivl om han var blæst igennem det hele :damn:Han løber gerne lidt i buer og blæser bare afsted, hvis jeg er for sent på den. Eller om jeg netop kunne styre ham på så lille plads, da han ikke rigtig kan få fart på. :mrgreen:

 

Buster ville det passe rigtig godt, da han er mere velcrohund. :vuf:

 

Jeg har selv følt at jeg bare slet ikke var god nok til at løbe med en BC.

Men Kan jo godt se at min bc gør mig til en så meget bedre fører. Han reagere prompte når jeg laver fejl.

Måske vinder vi ikke de store titler, men han syntes det er sjovt og jeg lærer noget hver gang.

 

Jeg kan ikke forstå hvorfor du har slettet jer fra stævne.

Bliver du for skuffet hvis der sker fejl?

Jeg tror det vil være en rigtig god oplevelse for jer begge at komme ud og starte. Og have det lidt sjovt med nogle nemme baner. I behøver jo ikke vinde DM i år ;-)

 

Artig, nårh det er ikke ofte hun hører det :mrgreen:

 

Ang stævnet, jeg kan sagtens håndtere fejl på stævnebanerne, det synes jeg i al ald selv. Men har slettet hende da jeg ikke vil presse hende ud i noget nårh nu jeg synes hun virker ked og er så frustreret over mig. Så må jeg arbejde med mig selv inden, så jeg føler vi begge er klar! Har ingen intentioner om at vinde DM (med hende i al fald :engel::mrgreen:), men derfor vil jeg stadig gerne være helt klar. Nu er stævnet jo heldigvis på hjemmebane, så mon ikke jeg kan efteranmelde hvis jeg føler for det!

 

Jeg sad faktisk selv og tænkte, at den lille hal nok ikke var optimal for hende. Må få filmet på mandag i active-dogs hvis jeg kan, så jeg kan se om der er forskel.

 

_______________________

 

Jeg har jo en masse personlige "issues" (om man vil), så jeg er meget opmærksom på ikke at lade mine frustrationer gå ud over hundene, selvom det ikke altid lykkes. Mana samler hurtigt op hvad jeg end bærer på, uanset om det har noget med hende og træning at gøre eller ej!

 

Men jeg vil da tage til mig at I ikke synes hun ser ked ud, også bare klø på med en masse fremad og fart i den næste periode!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Nu har jeg ikke en dyt forstand på agility, men hvor er hun dygtig og fiiiin. Selvom jeg ikke har forstand på det, så synes jeg bestemt ikke hun ser ked ud af det. Hun er da en meget artig og lydig hund :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun ser absolut ikke ked ud. Og hun er absolut artig på agilitybanen - selv om "artig" måske ikke er hendes mellemnavn i hverdagen! :blink: Den med at du hæmmer hende "når hun så gerne vil gøre det rigtige" - hun aner jo ikke hvad der er det rigtige på banen! Hun gør det du viser, og så har hun jo gjort det rigtige, så vidt hun ved. Så smid den følelse ud omgående, du! Jeg synes det ville være rigtig, rigtig synd hvis du ikke starter hende i Højme, det er jo et rigtig godt sted at starte, og herregud - tænk på det som en alm. vintertræning i hallen! Med langt nemmere baner end AB's! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Søde @Trixie83 .... Jeg synes, at du skal melde til igen til jeres første rigtige stævne! Har selv de der (dumme) tanker omkring Taz at alt skal være "perfekt" og at han aldrig i dette årti bliver klar, men nogen gange så er man nødt til at hoppe ud i det og få "hul på bylden". Ellers kommer man aldrig igang og så bliver man fanget i det med aldrig at blive klar/være god nok. Jeg synes slet ikke at Mana virker ked af det! Nu ser jeg jo tit søster Cikus, og jeg ser så meget af de to i hinanden. Det som jeg tror snyder mange, er deres coolness og at de ikke skriger løs ligesom så mange andre bc'ere på agilitybanen, men i stedet er rolige og fokuserede på deres opgave. Cikus sætter selv mere og mere fart på og sætter også nogle hurtige tider. Det snyder bare forbi hun ser så rolig og lydløs ud i forhold til de andre i kl1. Er overbevist om at Mana vil være ligesådan.

Kram til dig - og så afsted til stævne - og nyd din dejlige hund!

Link til indlæg
Del på andre sites

Søde @Trixie83 .... Jeg synes, at du skal melde til igen til jeres første rigtige stævne! Har selv de der (dumme) tanker omkring Taz at alt skal være "perfekt" og at han aldrig i dette årti bliver klar, men nogen gange så er man nødt til at hoppe ud i det og få "hul på bylden". Ellers kommer man aldrig igang og så bliver man fanget i det med aldrig at blive klar/være god nok. Jeg synes slet ikke at Mana virker ked af det! Nu ser jeg jo tit søster Cikus, og jeg ser så meget af de to i hinanden. Det som jeg tror snyder mange, er deres coolness og at de ikke skriger løs ligesom så mange andre bc'ere på agilitybanen, men i stedet er rolige og fokuserede på deres opgave. Cikus sætter selv mere og mere fart på og sætter også nogle hurtige tider. Det snyder bare forbi hun ser så rolig og lydløs ud i forhold til de andre i kl1. Er overbevist om at Mana vil være ligesådan.

Kram til dig - og så afsted til stævne - og nyd din dejlige hund!

 

Tak! Jeg har egentlig aldrig tænkt at hun skulle kunne det hele inden vi starter, men jeg må ærligt indrømme jeg er blevet rystet godt og grundigt!

 

Nu skal jeg have enetime med AB på mandag og alm trænin lørdag, så må lige se på hvordan det går der og få en snak med begge trænere. Det er jo min psyke der skal kunne kapere det også jo....

Link til indlæg
Del på andre sites

Så du ser ikke en frustreret og ked af det Mana? Det gør jeg nemlig... Men vil da være rart hvis det bare er i mit hoved at hun er ked af det.

 

Og ja sikkerhed før fart, så det er ikke farten der bekymrer mig - :-D

 

Desuden så kigger hun heeeelt vildt på mig! Mere en hun har gjort før og synes det virker som om hun er "med" mig- Ah synes selv det er tydeligt jo! :oops:

 

Jeg synes det ser rigtig godt ud! Helt vildt! Jeg synes bestemt ikke hun ser trykket ud, en anelse frustreret, men ikke ked af det!

Jeg ved virkelig ikke ret meget om agility, men med sådan en type ville jeg bruge en masse energi på at træne leg og glæde. Jeg kan se at flere skriver det er noget med teknik før fart, men jeg ville gøre det omvendt med den type hund. Fart og glæde før teknik.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er jo opflasket lidt anderledes end ABs skole, og har selvfølgelig også primært løbet med racer der ikke naturligt har max power og motivation, så det påvirker selvfølgelig min måde at indlære og løbe på. Men jeg ville nok lægge teknikken på hylden i en periode og blot arbejde med fart og glæde - så du kunne opbygge fremdrift og lidt selvstændighed i hende?` Nu er det jo enormt svært at bedømme på så lille et klip, på en hund man ikke kender i en hal så lille som den I løber i på videoen, men min tommelfinger-regel er egentlig, at jeg ikke begynder at lave alt for teknisk vanskelige ting - som fx at sende dem bagom spring = de må IKKE tage springet - før jeg er sikker på, at alt i dem siger: "jeg skal have det spring, for jeg kan se det!" ... måske lidt overdrevet sat op, men som grundprincip.

 

selvfølgelig skal de holde øje med hvad jeg gerne vil have dem til, men jeg vil egentlig gerne have, at de bare hjerner fremad og går ud fra at de skal tage alt de ser på deres vej. men det passer jo også glimrende til den handlingskole jeg løber efter... det kan jo tænkes at være helt anderledes og meget upassende i en anden handlingstil.

Redigeret af Amocca
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes det ser rigtig godt ud! Helt vildt! Jeg synes bestemt ikke hun ser trykket ud, en anelse frustreret, men ikke ked af det!

Jeg ved virkelig ikke ret meget om agility, men med sådan en type ville jeg bruge en masse energi på at træne leg og glæde. Jeg kan se at flere skriver det er noget med teknik før fart, men jeg ville gøre det omvendt med den type hund. Fart og glæde før teknik.

 

Igen, dejligt at høre der ikke bliver set en trykket hundepige. Det hjælper rigtig meget!

 

Jeg er og har været hele tiden, meget opmærksom på at det skulle være sjovt for hende. Det er også først de sidste par træninger jeg har haft den der fornemmelse af at der var noget som ikke var godt. Derfor jeg fik filmet det, og det var jo super godt jeg gjorde!

 

Så vi vender tilbage til lettere ting, fremadsendelser og meget korte moduler en periode. Så må vi se om jeg ikke kan hitte ud af at kombinere det med at stille lidt højere krav til hende ind imellem,

 

___________________

 

Jeg har igen idag trænet fremad til bold, frem rundt om træ og så til bold. Og allerede idag var hun meget mere fremadsøgende end igår - så det er jo skønt! Og hjælper på min samvittighed. Når man først har prøvet at ødelægge en hund, dræbe al tillid og selvstændighed, så sætter det sine spor. Jeg er i al fald pænt ræd for at gøre det igen!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

@Trixie83 - kom med en update!!! Håber du har ombestemt dig, og løber stævne i Højme!! :bighug:

 

----------------------------------

Så har vi været til vores månedlige træning hos Ann-Britt, og det var selvfølgelig lige så godt som det altid er! Iso var først dygtig, og så blev hun en bølle! Hun snød bl.a. på sine felter, det gør hun ellers ALDRIG!!! :shock: Men rigtig god træning, selv om jeg var træt, og min hjerne stod lidt af i andet træningspas.

 

Og så det HELT store - Terkel har haft sin aller første "agilitytræning"!!! Han skal, sammen med en søster og bror, startes op hos AB. Og da der var afbud fra én af dem Iso og jeg træner med, fik jeg tilbudt at ta' den sidste halve time med Terkel, så vi kunne kigge lidt på ham og snakke om hvordan vi griber det hele an. Så det var mest snak, men vi fik også lavet lidt (uden forhindringer selvfølgelig) - så det tæller som agilitytræning! :lol: Det hele kommer at foregå uden forhindringer indtil de er lidt ældre, øvelser på vinger og tunneler til at starte med, og øvelser helt uden forhindringer, og det er jo helt i tråd med det jeg synes er fornuftigt. Det Terkel og jeg skal koncentrere os om lige nu er samarbejde, det er i hvert fald hvad jeg selv synes. Susan Garrett har et godt udtryk - at man skal være sin hunds "cookie". Dvs. at der skal være så meget værdi bygget op i en selv, at man faktisk er mere værd end belønningerne. Og jeg er definitivt ikke Terkels cookie endnu... Så det er det jeg vil knokle med den nærmeste tid!

Link til indlæg
Del på andre sites

@Trixie83 - kom med en update!!! Håber du har ombestemt dig, og løber stævne i Højme!! :bighug:

 

----------------------------------

Så har vi været til vores månedlige træning hos Ann-Britt, og det var selvfølgelig lige så godt som det altid er! Iso var først dygtig, og så blev hun en bølle! Hun snød bl.a. på sine felter, det gør hun ellers ALDRIG!!! :shock: Men rigtig god træning, selv om jeg var træt, og min hjerne stod lidt af i andet træningspas.

 

Og så det HELT store - Terkel har haft sin aller første "agilitytræning"!!! Han skal, sammen med en søster og bror, startes op hos AB. Og da der var afbud fra én af dem Iso og jeg træner med, fik jeg tilbudt at ta' den sidste halve time med Terkel, så vi kunne kigge lidt på ham og snakke om hvordan vi griber det hele an. Så det var mest snak, men vi fik også lavet lidt (uden forhindringer selvfølgelig) - så det tæller som agilitytræning! :lol: Det hele kommer at foregå uden forhindringer indtil de er lidt ældre, øvelser på vinger og tunneler til at starte med, og øvelser helt uden forhindringer, og det er jo helt i tråd med det jeg synes er fornuftigt. Det Terkel og jeg skal koncentrere os om lige nu er samarbejde, det er i hvert fald hvad jeg selv synes. Susan Garrett har et godt udtryk - at man skal være sin hunds "cookie". Dvs. at der skal være så meget værdi bygget op i en selv, at man faktisk er mere værd end belønningerne. Og jeg er definitivt ikke Terkels cookie endnu... Så det er det jeg vil knokle med den nærmeste tid!

 

Det lyder jo meget som det hvalpeagility Wille og jeg har leget med henover efteråret. Jeg har også kæmpet imod min über sociale hund! Hun er jo en lille arbejdshest, men hun eeeeeeeeeelsker mennesker og andre hunde. Så hver hund er sin egen udfordring. Johna kunne sagtens være løs uden at overveje de andre hunde og mennesker, men var så ikke ligefrem en maskine når hun skulle arbejde :lol: Karla har aldrig været interesseret i andre end mig og samarbejdet med mig. Wilma elsker arbejdet, men elsker også alt andet i hele verden ca :lol: Det er dog primært når hun IKKE arbejder at jeg bøvler med det - at hun så godt mener hun liiiiige kunne snige sig hen og hoppe lidt ovenpå en af de andre :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder jo meget som det hvalpeagility Wille og jeg har leget med henover efteråret. Jeg har også kæmpet imod min über sociale hund! Hun er jo en lille arbejdshest, men hun eeeeeeeeeelsker mennesker og andre hunde. Så hver hund er sin egen udfordring. Johna kunne sagtens være løs uden at overveje de andre hunde og mennesker, men var så ikke ligefrem en maskine når hun skulle arbejde :lol: Karla har aldrig været interesseret i andre end mig og samarbejdet med mig. Wilma elsker arbejdet, men elsker også alt andet i hele verden ca :lol: Det er dog primært når hun IKKE arbejder at jeg bøvler med det - at hun så godt mener hun liiiiige kunne snige sig hen og hoppe lidt ovenpå en af de andre :lol:

 

Det er jo også hvalpeagility, vi har bare ikke nogle hvalpeagilityhold her, så vi må ta' det privat. Ja, selv om vi havde, så havde jeg alligevel valgt at starte Terkel hos AB, når jeg nu har muligheden! Og i kombination med lidt fra Rikke W tror jeg det bli'r rigtig godt!

 

Terkel er også virkelig social, og elsker alle mennesker og hunde! Nu er de jo 3 søskende som skal træne sammen, og de elsker hinanden, så det bli'r en rigtig god "træningsforstyrrelse" at ha'. :5up: Én af dem er også hvalpenes opdrætter, som Terkel både husker, kender og æææælsker, så der bli'r både hunde- og menneskeforstyrrelser til træningen. Heldigvis er han virkelig glad for at lege med ruskeklude, det bli'r vist min redning... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo også hvalpeagility, vi har bare ikke nogle hvalpeagilityhold her, så vi må ta' det privat. Ja, selv om vi havde, så havde jeg alligevel valgt at starte Terkel hos AB, når jeg nu har muligheden! Og i kombination med lidt fra Rikke W tror jeg det bli'r rigtig godt!

 

Terkel er også virkelig social, og elsker alle mennesker og hunde! Nu er de jo 3 søskende som skal træne sammen, og de elsker hinanden, så det bli'r en rigtig god "træningsforstyrrelse" at ha'. :5up: Én af dem er også hvalpenes opdrætter, som Terkel både husker, kender og æææælsker, så der bli'r både hunde- og menneskeforstyrrelser til træningen. Heldigvis er han virkelig glad for at lege med ruskeklude, det bli'r vist min redning... :lol:

 

Ja, opdrætter trækker også vældigt populær her :roll: og hun underviser jo Willedyret både i jagttræningen og agility'en... Wilma er dog holdt op med at apportere direkte til Sanne, som hun kunne finde på i starten :lol:

Redigeret af Amocca
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er hun bare dygtig Amocca!, og smuk :lun: hvor gammel er det hun er nu?

Bye the way elsker de sidste tunneller, den kan man godt se på hende at hun har godt nok regnet godt ud hahaha :sjov:

 

Hun er 14 måneder. Det er tredje gang hun prøver at springe - jeg er lidt pyller. Tunneller har hun dog prøvet, men de er åbenbart ikke så interessante :lol: hun har endnu ikke fået lov at tage feltforhindringerne, udover vippen, har kun trænet felter på jorden, så ved ikke om det er derfor de trækker så vældigt? Men hun ser da heldigvis ud til at have god forståelse for dem, så jeg tænker hun får lov til at prøve dem snart... Efter at have løbet med en feltkøter i hele mit agilityliv, så SKAL den her bare stå på de skide felter og hun får ikke lov at tage forhindringringen før hun er så hjernevasket at man kun kan stoppe for enden. Det ser heldigvis ud til at hun er godt på vej dertil.

 

hun har stadig lidt tendens til cocker-cirkler, men mon ikke det kommer ligeså stille... Det var ikke den bedste dage at filme os. Jeg har knaldende hovedpine og en hælspore der gør at jeg løber dårligt. Og hun sked tre gange under træning. Blødt blodigt smask. Øv altså...

 

rettelse. Hun nærmer sig da de 15 måneder. Om en 10 dages tid ca.

Link til indlæg
Del på andre sites

Søde Wille! :hjerte:

 

Min veninde og jeg delte en enetime i går med Scoop og hendes BC "hvalp" som vel er 9 mdr nu. Vores første agility hunde - Leah for mit vedkommende og to mindre blandinger for veninden - er alle ret forsigtige hunde der skal "babysittes" ret meget rundt på banen, mens Scoop og BC'en tonser derudaf, så vi skal begge lære at løbe med meget hurtigere hunde, dvs handle med mere afstand. Jeg tror virkelig det bliver sjovt. Hvis det lykkes. :mrgreen:

 

Jeg skrev jo at Leah havde fået fart på, men alt er relativt. For hende er det et kæmpe fremskridt - hun startede jo med at være yderst forsigtig og tøvende, men nu løber hun med meget mere selvtillid, så det er dejligt. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Men hun ser da heldigvis ud til at have god forståelse for dem, så jeg tænker hun får lov til at prøve dem snart... Efter at have løbet med en feltkøter i hele mit agilityliv, så SKAL den her bare stå på de skide felter og hun får ikke lov at tage forhindringringen før hun er så hjernevasket at man kun kan stoppe for enden. Det ser heldigvis ud til at hun er godt på vej dertil.

 

Hahaha det ser da bestemt ud til at hun har regnet ud hvordan man står på felter. Kan godt forstå det bare skal være rigtigt, jeg har jo en feltklaphat i Aya, og ville da virkelig ønske at jeg havde lyttet til alle de kloge der sagde ståfelter fra starten, i stedet for at stå og bakse med det nu, fordi jeg har fundet ud af at de havde ret :engel:

 

Puha lyder da godt nok ikke godt med blodig afføring, er hun okay? og god bedring til dig også! selvom du så ganske frisk ud på filmen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahaha det ser da bestemt ud til at hun har regnet ud hvordan man står på felter. Kan godt forstå det bare skal være rigtigt, jeg har jo en feltklaphat i Aya, og ville da virkelig ønske at jeg havde lyttet til alle de kloge der sagde ståfelter fra starten, i stedet for at stå og bakse med det nu, fordi jeg har fundet ud af at de havde ret :engel:

 

Puha lyder da godt nok ikke godt med blodig afføring, er hun okay? og god bedring til dig også! selvom du så ganske frisk ud på filmen :mrgreen:

 

Det værste ved min feltkøter er, at det er 100% min egen fejl! Karla havde de fineste ståfelter til at starte med. Så var jeg på et kursus, kun border collier ud over mig, hvor jeg fik at vide af instruktøren, at sådan en lille hund da ikke havde behov for ståfelter. Jeg var ny i sporten og tænkte: ok! Så hun fik lov at løbe. Det gik også fint i starten, men så begyndte hun at springe længere og længere og længere oppefra :roll: og til sidst var der praktisk talt ALDRIG et felt. Så gik jeg tilbage til ståfelter i træningen, men var totalt inkonsekvent og rettede hende aldrig til stævner :stupid:

 

Da hun var 6 lavede jeg dem om igen til løbefelter, nu har hun sit felt for det meste - men absolut ikke altid... Så jo, Wilma skal have ståfelter og jeg skal være konsekvent hvis jeg nogensinde kommer til stævner igen. Det må tiden vise.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Tilføj...