Hop til indhold

Agilitykonkurrencer 2016


Amocca
 Share

Recommended Posts

I dag blev det til en 2. plads på SP2 med nok weekendens bedste løb fra vores side. Fejlfri, og hendes slalom var lige i skabet. :banan:

AGÅ var også fejlfri men ikke voldsom hurtig, vi holdt os dog indenfor banetiden hvilket sikrede vores andet DM udtag :banan:

 

På SPÅ gik alt hvad der kunne gå galt, galt. :stupid: først sender jeg hende afsted for tidligt hvilket betyder at hun må vende sig om og vente på mig, hvilket jeg troede jeg fik fejl på (viste sig senere at det gjorde jeg ikke) derefter tænkte jeg nu hvor det alligevel ikke betyder noget, lad os så se hvor skarpe buer vi kan lave.. hvilket resulterede i en hund der stoppede foran et spring. Det gav os så den fejl jeg allerede troede vi havde........ nå så videre til slalom som Aya to gange rendte ud af ved næstsidste pind, så tilbage og starte forfra... alt i alt var det lidt af et klovneløb, men et lærerigt et af slagsen, og vi nåede skam også at ramme maks banetid (vi brugte over et minut på banen :engel:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der kun 5 dage til Mana har stævne debut :shock:

 

Meldte hende efter meget seriøse overvejelser til 3 løb om dagen, vi springer spring åben over da jeg ikke synes vi er klar. Hun er måske nok men jeg er ikke klar sammen med hende. Desuden bliver den lille hjerne sikkert rigeligt træt af 3 løb :-D

 

:5up: :klap:

 

Glæder mig til at se jer!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Og så er der tilmeldt! Nu kan man bare krydse fingre hele februar måned, for at man kommer med... :x::x: :x: Har kun meldt til i klasseløbene, men det kan jo nå at ændres endnu... Tænker at Terkel kun er lige godt et år på det tidspunkt, og måske ikke helt nem at bare ha' med og lægge i vognen medens jeg løber... :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tænker at England næppe kan være vanskeligere at komme til end Finland. Hvis jeg fik tilbuddet/muligheden ville jeg da springe til. Har ikke er sekund fortrudt at tage til NM i Finland i december (godt nok ikke i agility), der er oplevelser der ikke kan købes for penge.

 

Jeg venter lige med at melde til Fionia Cup til efter Calle har været afsted. Skal lige finde ud af om han kan klare at komme med. Frygter lidt at han tager på smuttur :blink: og vil gerne afsted med dem begge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Julie Tambjerg var jo herovre til KCI sidste sommer, jeg er sikker på hun gerne vil give gode råd og tips til rejsen, hvis i spørger hende.

Der har været lidt tale om at jeg skulle tage med som hjælp til de deltagende, da jeg netop har stor erfaring fra mange internationale stævner, såsom EM osv og jeg har været hold leder før etc. Og har en del erfaring med alle de der praktiske ting mm. Men nu må vi se :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tænker at England næppe kan være vanskeligere at komme til end Finland. Hvis jeg fik tilbuddet/muligheden ville jeg da springe til. Har ikke er sekund fortrudt at tage til NM i Finland i december (godt nok ikke i agility), der er oplevelser der ikke kan købes for penge.

 

Jeg venter lige med at melde til Fionia Cup til efter Calle har været afsted. Skal lige finde ud af om han kan klare at komme med. Frygter lidt at han tager på smuttur :blink: og vil gerne afsted med dem begge.

Det er desværre en del mere kompliceret at indføre en hund til England og der er en del begrænsninger desværre. Der er også en del udgifter i forbindelse med flåt/ormekure osv.

 

En tur i bil med 2 pers og 2 hunde til England inkl indkvartering, mad og bensin mm og eksklusiv entry fee løber minimum op i 10.000 kr.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er desværre en del mere kompliceret at indføre en hund til England og der er en del begrænsninger desværre. Der er også en del udgifter i forbindelse med flåt/ormekure osv.

 

En tur i bil med 2 pers og 2 hunde til England inkl indkvartering, mad og bensin mm og eksklusiv entry fee løber minimum op i 10.000 kr.

 

Jeg forstår altså ikke hvorfor det skal være en kamp om hvad der er værst:vedikke:

 

For mig at se så må en tur på et godt halvt døgn da være at foretrække for en tur hvor et halvt døgn alene udgør turen over med færge. Desuden er reglerne for indføring af hund er desuden de samme i de to lande. Tilgengæld blev vi tjekket for flygtninge ved grænsen til Sverige. Mht. Udgifter, så tror jeg næppe 10.000 kr. Rækker i forhold til de samlede udgifter, for hotel alene brugte jeg selv 3000 kr.

 

Men igen, jeg forstår ikke hvorfor det er relevant, for jeg har vel al mulig ret til at mene at man bør gribe muligheden hvis den er der(jeg har dog gjort helt op med mig selv at skulle der lande en indbydelse til mig til VM i Moskva i juni, så bliver det ikke en mulighed, for ville slet ikke kunne få fri). Jeg ville i hvert fald gå og ærge mig, hvis jeg ikke kom afsted. Og det er det det handler om for mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg læser ingen steder at det er en kamp om, hvilken tur der er "værst". Blot info.

 

_______________

 

Jeg har ingen stævnemotivation lige nu. Har så heller ikke trænet siden foråret.. Kan desværre ikke få det til at hænge sammen pga. Louie. Men lidt ærgerligt, hvis gassen er gået af stævneballonen, for det er jo virkelig sjovt og hyggeligt at være afsted - også selvom det tit er alene.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Tilføj...