Hop til indhold

Agilitykonkurrencer 2016


Amocca
 Share

Recommended Posts

Ejjjj, hvor var det ærgerligt du ikke meldte fra, hva'..?? :drille: Så desværre kun dit SP1, og det var kanonflot! Hun så i hvert fald ikke træt ud!

 

:pift:

 

Jaja, jeg er en overbeskyttende hundemor med ca 0 i selvtillid, okay! :genert:

 

Nej, hun var bestemt ikke FOR træt, men kunne mærke inden vi gik ind at hun bestemt var noget mere afdæmpet end i AG 1 :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:pift:

 

Jaja, jeg er en overbeskyttende hundemor med ca 0 i selvtillid, okay! :genert:

 

Nej, hun var bestemt ikke FOR træt, men kunne mærke inden vi gik ind at hun bestemt var noget mere afdæmpet end i AG 1 :mrgreen:

 

Hi hi!! :lol: Hils Jannik og sig tak for godt samarbejde, glemte jo helt at sige farvel! Håber jeg får set lidt mere af dig og Mana i morgen, nåede jo kun SP1 i dag...

Link til indlæg
Del på andre sites

Så havde den sødeste hundehvalpepige Mana sin stævnedebut. Og sikke en debut, hun var en lille stjerne :lun:

 

Første løb, AG1, der skulle både hun og jeg lige finde ud af det var stævne og hvordan det så lige skulle takles. Så en masse fine momeneter og så en Mana der bare var SÅ fokuseret på at finde både sin far OG sit legetøj uden for banen :lol:

 

I AG åben havde fundet melodien lidt mere, med mange fine ting, bl.a. fine felter. En lille svipser fra mig og vi fik et spring fra den forkerte side og disk, men flot disk!

 

Spring åben, der fik hundepigen max gas. Hun var tydeligt begyndt at blive træt, dog ikke for træt! Og fuld opmærksomhed gav et fejlfrit løb. Masser af ting som kan rettes på, linier, buer min timing osv, MEN hun var fejlfri og i en ganske hæderlig tid. Så vi kom op og fik præmie! :banan: Nr 7 ud af over 100 hunde! :mrgreen:

 

Spring 1, her træt hundepige! Men igen syntes jeg ikke hun virkede for træt til at løbe. Så den fik max gas igen og resultatet blev endnu et fejlfrit løb og en 4.plads :klap:

 

Ih, føler mig næste helt flov over at have haft så lidt tillid til min sødeste Mana. Hun gjorde ALT hun fik besked på og var så sød og dygtig i alle 4 løb.

 

Glææææder mig til imorgen hvor vi skal på den igen :banan:

 

Video af SP1 kommer senere til de interesserede.

 

I var så seje!!! :banan: Mana er bare så dygtig :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dag 1 af vores tre-dages stævne gik SÅ godt. I AG vandt Leah sin klasse. Hun var eneste fejlfri hund. :shock:

Men samtidig over 12 sekunder under banetiden og det er lidt stort for hende.

 

I SP startede hun ud rigtig langsomt - hun var vist træt efter at have leget med Scoop inden vi tog hjemmefra, derefter AG klasse, plus det var pænt varmt i forhold til de sidste dage. Men hun var igen fejlfri og holdt sig indenfor banetiden så det blev til en tredjeplads og sørme om hun ikke fik sin excellent titel, så nu er hun i Masters i både AG og SP.

 

Det er i øvrigt samme arena hvor hun blev disket i samtlige klasser for fire uger siden. :lol:

 

Krydser fingre for at hun holder gejsten resten af weekenden. :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dag 2 gik også super! Vi startede med SP klassen og det var først da vi kom til slalomen, at hun opdagede det var en ny og MANDLIG :skraek: dommer.

 

Det fik hende til at misse indgangen, da hun lige skulle tjekke ham en ekstra gang, så disk der, men hun løb bare så fint og ivrigt.

 

I AG var hun fejlfri og tiden rakte til en andenplads. Med 17 Mach points, dvs hun var lige godt 17 sekunder under banetiden.

 

Det er virkelig opmuntrende. :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dag 2 gik også super! Vi startede med SP klassen og det var først da vi kom til slalomen, at hun opdagede det var en ny og MANDLIG :skraek: dommer.

 

Det fik hende til at misse indgangen, da hun lige skulle tjekke ham en ekstra gang, så disk der, men hun løb bare så fint og ivrigt.

 

I AG var hun fejlfri og tiden rakte til en andenplads. Med 17 Mach points, dvs hun var lige godt 17 sekunder under banetiden.

 

Det er virkelig opmuntrende. :banan:

hvorfor disket for at misse en slalomindgang?

Jeg er på vej ud af døren til lille indendørsstævne, et independant, der hvor jeg også var til jul. Dexter og Sally er begge medt deroppe til deres KC stævne sidst på måneden, så synes det er smart at vi lige kan komme og "træne" til noget der ikke gælder først :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

wow, hårdt nok! Skal i så forlade banen med det samme i er disket?

 

Nej, vi må gerne løbe banen færdig. Og også gerne starte slalomen forfra.

 

I dag startede vi med AG - fejlfri og førsteplads og 17 Mach points. :banan:

 

I SP klassen havde jeg mine tvivl for der var virkelig mange kursændringer, og jeg tænkte at hvis hun løb hurtigt igen havde jeg intet andet valg end at lave bagkryds, så jeg forventede at hun ville snurre rundt og dermed få vægringer. Hun startede langsomt, så jeg fik et forkryds ind, men så satte hun farten op, og de næste tre gange måtte jeg lave bagkryds, hvilket hun til min overraskelse gjorde perfekt. Men dælme om hun ikke rev en pind på næstsidste spring! :lol:

 

Men alt i alt er jeg ovenud lykkelig over hendes præstationer hele weekenden. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun springer altså bare så flot og let! Og hvor er hun søøøød i AG1! :lol: :hjerte:

 

Ja jeg tænker ikke vi får problemer med springhøjden, uanset om den bliver 60 eller 65! Hun var mega kær at løbe med hele weeekenden, søde babyhund altså :lun: Glææææder mig allerede helt vildt til næste stævne med hende! Overvejer herning her i marts.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg tænker ikke vi får problemer med springhøjden, uanset om den bliver 60 eller 65! Hun var mega kær at løbe med hele weeekenden, søde babyhund altså :lun: Glææææder mig allerede helt vildt til næste stævne med hende! Overvejer herning her i marts.

 

Jaaa, Herning! :5up: Iso, Buckley, Zenta og Reboot er også tilmeldt, kan jeg se!

Link til indlæg
Del på andre sites

:megaked:

 

Har lige officielt trukket Luna fra WAO udtag i år... Suk... Håber vi kan få styr på økonomien så jeg kan prøve EO istedet for...

Kram til dig! Men håber for dig at I kan prøve EO... Der skal Luna kun springe 30 cm, så det ville være fedt for hende :)

 

Jeg er også stadigvæk i det depri hjørne pga Duffy... Har kastet mig over udstillingerne i stedet som afledning!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Tilføj...