Hop til indhold

Hundepension fyn og omegn???


Linda
 Share

Recommended Posts

det må du faktisk gerne :-D

 

Har lige sendt hende en besked på FB om hun leder efter flere jobs :-)

 

Du hører nærmere :-)

 

EDIT: og hun var hurtig - hun vil gerne have flere jobs - men nu har i lige lidt at leve op til - for jeg har sagt i er en SØD familie ;-)

 

Sender dig lige en privat besked med kontaktoplysninger senere.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 8 months later...

Hej med jer...

 

Jeg er ny herinde, men håber det er ok at jeg tager denne interessante tråd op igen!?

 

Dem der plejer at passe min to rov-dyr når jeg ikke kan ta' dem med, kan ikke passe dem denne gang, så jeg er ude i at finde en ny pension, helst på østfyn...

 

Er der mon nogen der har nye erfaringer siden sidst? ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

har spritnye erfaringer for har hentet kræet ude på dyrehotellet ved ørbæk i dag.

da vi afleverede ham for 9 dage siden virkede han meget forventningsfuld og spændt overfor de andre hunde - der var ca 15 derude - og ikke det mindste trykket over at blive forladt af mig :fornaermet:.

 

heldigvis var han glad for at se mig i dag men skulle da også lige nusses lidt af niels, ejeren, før han var klar til at køre hjem.

 

han har været på grønt område med andre hunde, som han kunne godt med og så har de gået tur med ham i fleksline - set i bagklogskabens ulideligt klare lys ville jeg have foretrukket han kun havde været uden snor for nu skal vi træne "gå-pænt"-igen men det overlever vi nok.

 

før han blev afleveret havde han problemer med det ene øre og jeg bad dem om at rense det, men jeg kan se at det nok ikke lige er blevet gjort så ofte som vi aftalte - jeg ville egentlig bare gerne have haft, at de havde sagt på forhånd at det ekstraarbejde kunne de ikke påtage sig.

 

alt i alt synes jeg den opfyldte de krav, jeg havde til den og da det kun koster 130 pr døgn (inkl foder), synes jeg der er sammenhæng mellem pris og kvalitet.

 

næste gang tror jeg at vi vil prøve en i vester skerninge (mellem svendborg og fåborg), da vi også kender nogen, der har prøvet og anbefalet den - den ligger tættere på hvor vi bor og ser indbydende ud på hjemmesiden :-D

 

derudover er der tåsinge hundepark, men jeg ved ikke hvor mange de har plads til - supersted hvor vi har gået til træning så der ved vi hvilken opdragelse der bliver givet :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Glad for at læse at min gode erfaring med Dyrehotellet - fra 2004 - stadig holder. Jeg havde det indtryk at det var meget kærlige og hundeglade mennesker, der passede min hund i de 14 dage.

 

Men jeg ville nu aldrig aflevere en hund, som jeg vidste havde et helbredsproblem, og forvente at pensionen skulle behandle det, uden at få ekstra betaling for arbejdet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Glemte at skrive at jeg også havde forventet at blive bonnet 25 kr pr dag men det blev jeg ikke så på den måde var det for så vidt i orden. Jeg havde skrevet det på en seddel til dem, afleveret både dråber, skyllevæske og vat og mundtligt aftalt det med Niels. Da jeg hentede Basso spurgte jeg hvordan øret nu var og svaret var " fint". Da jeg kom hjem og kiggede var det fyldt med brunt snask og det synes jeg ikke kan kaldes "fint".....

Link til indlæg
Del på andre sites

derudover er der tåsinge hundepark, men jeg ved ikke hvor mange de har plads til - supersted hvor vi har gået til træning så der ved vi hvilken opdragelse der bliver givet :klap:

 

 

Jeg må desværre bedrøve dig med, at, så vidt jeg ved, så har Grace ikke pension mere... :-( Der er ingen tvivl om, at det også ville være min favorit-pension, hvis det havde været muligt!! Det er virkelig guld værd, med et sted hvor vi véd hvilken holdning og syn de har på hundene...

 

Lige nu sidder jeg og venter på at kunne hente min Linus, hos Bækkelund Hundepension, nord for Kerteminde. Det er et stort sted, men det ser fint ud - og det virkede som nogle dejlige mennesker! Så nu håber jeg bare at Linus også har oplevet det, som et dejligt sted - det viser sig jo først de kommende dage...

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige præcis.

 

Jeg har engang haft dem begge i pension i Jylland, og dér var de faktisk ret stressede da de kom hjem...

- Næste gang valgte jeg en anden - og de var helt trætte og afbalancerede da de kom hjem derfra!!! Så jeg har aldrig brugt den første efterfølgende!!!! For selvfølgelig er de trætte, og Linus plejer nærmest at være hæs når jeg henter ham - han ER en hund der gør meget, så det er ok... Men det er også ok at han/de er trætte, for der sker jo SÅ meget mere og andet, end herhjemme. De er også trætte, bare vi har været hos mine forældre... :-)

 

Men som du siger så handler det netop om, hvordan de har det i dagene efter - udover at være trætte! :-)

 

- og jeg melder selvfølgelig lige tilbage, når han er hentet!

Link til indlæg
Del på andre sites

SÅ er min lille Linus hjemme igen! :hjerte:

 

Da jeg kom derud og steg ud af bilen, kunne jeg høre ham gø - en lille smule hæs, men ingen tvivl om, at det var ham. Jeg kunne ikke se ham, men både Gitte (Ejeren) og hendes mand gik udenfor sammen med en del hunde. Han blev lukket ud til mig og var selvfølgelig meget glad for at se mig - men ikke mere end da jeg havde fået alle de myz jeg manglede, så han også lige sige hej til Gitte igen... :banan:

Vi talte lidt om at han jo gøede meget (generelt) og så fortalte hun at han også havde perioder hvor han ikke gøede! Dog havde hun også registreret at det var ham der reagerede da der havde været lidt fyrværkeri i aftes. (Hvilket er helt rigtigt - han gør voldsomt hér også, hvis der skydes af!) Men jeg synes det var fint hun havde bemærket det!

 

Han er nu en træt hund - men virker bestemt hverken stresset eller noget, så jeg tror, trods størrelsen på stedet, at det kan passe fint til min hundebasse. Dét at han er hæs, tager jeg ikke så højtideligt - det er jo ikke første gang han er hæs efter en "pensions-ferie" - Selv når han blev passet af Grace på Tåsinge Hundepark (Som han forgudede!!!) så var han hæs når han kom hjem! :vuf:

 

Ejeren (Gitte) er en lidt forsigtig kvinde, men der er ingen tvivl om at hun har styr på det - og hun har også forståelse for at det er lidt svært at aflevere "puslingen"...:oops:

 

Så bestemt et sted jeg kun kan anbefale!!! Jeg havde ikke tilkøbt nogle "ekstra ydelser", men i fredags sagde hun at de ville gå med ham, hvis det var ok med mig - og idag fortalte hun at han havde været med ude at gå sammen med en lille forsigtig tæve. (Jeg havde givet grønt lys for at han var sammen med andre hunde, dog ikke intakte hanhunde) og det var også gået rigtigt fint! Og ikke noget jeg betalte ekstra for! Jeg ved ikke om det er almindelig praksis, men sådan var det i hvert fald denne gang!!!

Fra min side (Og Linus', er jeg sikker på) vil vi stort set give Bækkelund Hundepension top-karakter!!! :vinder:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Christine-toft
Så har hundebasserne været på prøve en dag ved Lille Dyred hundepens., Jeg tror at det bliver vores faste pension, der er orden i tingene, rent pænt med dejlige omgivelser og Birgitte går meget op i hundenes velbefindende, jeg følte mig ihvertfald godt tilpas, med at aflevere hundene deroppe, selvom de aldrig har været passet ude før.

 

Vores gravhund blev også altid passet ved lille Dyred og hun var altid glad for at skulle der hen og selvfølgelig også glad når hun skulle hjem igen :) så har kun haft gode oplevelser med dem :)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst A Dogs Tale
Jeg har jo alletiders søde hundepasser pige fra Odense som kommer og bor hos os mens vi er væk.

 

Sig til, hvis jeg skal spørge hende om hun har brug for flere jobs :-)

 

Virkelig gæv, stabil og ansvarsfuld jydetøs er hun - med kørekort (dog uden bil)

 

Goldie, har du stadig din hundesitter? Og vil du evt. høre hende om hun har brug for flere job?

Jeg bor i Odense og har i dén grad brug for et ansvarsfuldt menneske,der kan være hundesitter ind i mellem. (Efter svigermekanikken glemte at give

hundepigen livsvigtig medicin, kommer de ikke i nærheden af hende længere :evil:)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Vi har lige hentet kræet fra 13 dages ferie hos sydfyns hundepension og den vil jeg gerne anbefale :-)

Der er absolut intet samkvem med de andre hunde og luftning 4 gange dagligt i snor

Det er et meget simpelt koncept men kræet ligger nu træt og tilfreds på gulvet herhjemme efter en kærlig afsked med "ferieværten"

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...