Hop til indhold

Søde hanhunde på Sjælland søges


Nollike
 Share

Recommended Posts

Zaro (Groenendael på nu 10 mdr.) søger hanhundevenner :cool: meget gerne inden for en køreradius af ca. 30-45 min. fra Hedehusene :-D

 

Da min gamle belgier-han mente at andre hanhunde skulle DØ, har jeg gjort meget for at undgå det samme med Zaro og har derfor været meget kontrollerende i forhold til hvem han har fået lov at snakke med. Indtil videre er min plan lykkedes og jeg satser på at det fortsætter, i hvert fald indtil han er blevet voksen og fornuftig oven i hovedet (hvilket p.t. har lange udsigter, det med fornuften :slem:).

Zaro er stadig meget hvalpet i sin tilgang til andre hunde (han letter faktisk heller ikke ben endnu, så jeg har lidt svært ved at vurdere hvor langt han er i sin kønsmodning) og vil bare gerne lege, så det jeg er på udkig efter, er nogle velovervejede voksne hanhunde, som kan bære lidt over med en fjollet teenager og som formår at sætte ham på plads på en behersket måde, hvis det skulle blive nødvendigt.

 

Det skal nok helst være hunde af en rimelig størrelse, da han leger meget med forbenene og har det med at "gokke" de andre hunde i hovedet, hvilket godt kan være lidt voldsomt for en lille hund :genert:

 

Har du en hund som passer på beskrivelsen og tid og lyst, så giv mig et praj :-D

Redigeret af Nollike
  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Øv, hvis ikke jeg var gravidinvalid og snart indehaver af nyfødt, ville jeg gerne melde mig :-( Men det kan nok ikke vente flere måneder, for så er der risiko for, at Halfdan synes Zaro bare er en klam fremmed hanhund, og det er der jo ikke nogen idé i. Men jeg håber, at I får jer en masse gode oplevelser!

Øv, det kunne ellers have været hyggeligt :-D Men tillykke med graviditeten :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

B er jo stadig sød, men jeg ved ikke, hvor voldsom Zaro er? B har jo været ude af spillet siden august. Han vil gerne mødes og følges, men muligvis ikke lege alt efter hvor voldsom Zaro er. Vi havde første succesfulde leg med stor hund i dag.

 

Zaro er ikke voldsom, han bryder sig ikke om for meget fysisk leg, men fangeleg er et hit :lun: Jeg er fint tilfreds med hilse og gå i snor, jeg har ikke nogen forventning om at han skal blive ved med at rende rundt og lege med andre hanhunde, han skal bare kunne omgås uden problemer :-D

Hvad er der galt med Buzz? :shock::cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Zaro er ikke voldsom, han bryder sig ikke om for meget fysisk leg, men fangeleg er et hit :lun: Jeg er fint tilfreds med hilse og gå i snor, jeg har ikke nogen forventning om at han skal blive ved med at rende rundt og lege med andre hanhunde, han skal bare kunne omgås uden problemer :-D

Hvad er der galt med Buzz? :shock::cry:

 

Han blev opereret i ryggen i september. Han er helt frisk igen, men han har været ude af spillet i forhold til hundesamvær i ret lang tid. Undtagen få udvalgte som han bare har snust til pletter til. Det var også derfor jeg ikke fik skrevet tilbage til dig. Der skete pludseligt en del. Men vi mødes gerne :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du stadigvæk leder efter nye venner, så er Taz den sødeste og rare (er dog meget glad lige når man mødes - spørg @Missing). Vi bor i Hedehusene.

 

Gør I det?? Ihh hvor hyggeligt :klap:Jamen så vil vi gerne takke ja, vi kan jo starte i snor og så slippe hvis der er basis for det :-D Hvad er Taz for en slags hund? (Undskyld, jeg har været så længe væk at jeg ikke har helt styr på det længere :oops:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Han blev opereret i ryggen i september. Han er helt frisk igen, men han har været ude af spillet i forhold til hundesamvær i ret lang tid. Undtagen få udvalgte som han bare har snust til pletter til. Det var også derfor jeg ikke fik skrevet tilbage til dig. Der skete pludseligt en del. Men vi mødes gerne :-)

 

Ihh stakkels Buzz :cry: Men godt at høre at han er ok igen :banan:

 

Jamen så tager vi bare en tur i snor, så kan vi se hvordan det går :-D Jeg er dog lidt hængt op den næste uges tid med aftenvagter og hundemøder, så kan vi lige skrives ved? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gør I det?? Ihh hvor hyggeligt :klap:Jamen så vil vi gerne takke ja, vi kan jo starte i snor og så slippe hvis der er basis for det :-D Hvad er Taz for en slags hund? (Undskyld, jeg har været så længe væk at jeg ikke har helt styr på det længere :oops:)

 

Taz er virkelig sød, vil jeg sige. Han er en af de første hunde Buzz rigtig gad lege med efter operationen. Taz er også tilpas lille for Buzz. (Han er en Mudi)

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha ja det kan jeg forestille mig :lol: Men han ser sød ud :lun: (Da jeg googlede kom der billeder af alt fra golden retriever, boxer og cavalier til maremma og puli, så det blev jeg ikke meget klogere af :lol:)

Er ved at lave en hjemmeside til kennelen... Her kan du læse lidt om racen og Taz :)https://mudiblues.wordpress.com/first-litter/mudiblues-first-dark-devil/

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...