Hop til indhold

En smuk sjæl er fløjet op til himmelen.


Jane
 Share

Recommended Posts

Jeg håber du har det godt deroppe min skat. Oskar og jeg savner dig rigtig meget. Det er stadig ubegribelig, at du ikke er her mere. Jeg ville gerne jeg kunne skrue tiden tilbage til da du havde det godt og var rask. Det var alt for tidligt, at du måtte herfra, du var kun 7 år. Lige til det sidste bevarede du dit dejlige sind. Dig der elskede livet og var min evighedshvalp med alle dine sjove og skøre påfund. Du var en hund der snakkede meget, hvor jeg dog savner det. Jeg savner at du lægger dit hoved kærligt indtil mig. Savner at kunne mærke dig og kigge ind i dine smukke øjne. Savner når jeg kommer hjem, at møde en glad hund, der altid skulle have et eller andet i munden, som du stolt kunne vise mig.

Det føles så uretfærdig, at du ikke er her mere. Desvære gik det kun den gale vej for dig. Siden du blev syg op til jul gik det kun nedad bakke og særlig den sidste uge du levede gik det stærkt.

Sidste fredag kunne jeg se og fornemme på dig, at nu var tiden inde. Jeg lagde mig ned til dig og fortalte dig hvor højt jeg elskede dig, men nu var tiden kommet, hvor vi skulle skilles og du skulle op til alle dine venner, der var rejst i forvejen. Bagefter ringede jeg til dyrlægen og hun var enig med mig i, at tiden var inde.

Alt var så stille og fredeligt da du døde. Du lagde dig ved min side og sov stille ind.

 

Jeg elsker dig ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...