Hop til indhold

Der må være flere der lige er kommet fra HG!


Barley&Ayden
 Share

Recommended Posts

  • Svar 382
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

:banan:

 

Okay, kan se at det er lidt nemmere at bruge på computer - men jeg savner lidt at der er en app... nu må jeg prøve at få mig et profilbillede!

 

Jeg forstår dog bare ikke - hvis jeg vil afmelde abonnement på dette emne så afmelder jeg vel alle notifikationer? Jeg vil gerne have notifikationer men bare ikke mail hver gang :-)

 

PS: smiley-kritik: øv, hvorfor bliver min smilende smiley til en grinende én :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

:banan:

 

Okay, kan se at det er lidt nemmere at bruge på computer - men jeg savner lidt at der er en app... nu må jeg prøve at få mig et profilbillede!

 

Jeg forstår dog bare ikke - hvis jeg vil afmelde abonnement på dette emne så afmelder jeg vel alle notifikationer? Jeg vil gerne have notifikationer men bare ikke mail hver gang :-)

 

PS: smiley-kritik: øv, hvorfor bliver min smilende smiley til en grinende én :-)

 

Så du går bananas??? :vuf:

 

Hvis du vælger afmeld, får du mulighed for at vælge hvordan du vil afmelde...

Link til indlæg
Del på andre sites

øverst er der noget der hedder trådværktøjer, der under abonnement kan man vælge mail fra, man vælger så noget andet, men har ikke lige fundet ud af hvor de notifikationer så kommer

 

På forum forside og i dagens indlæg kan du se om tråde er opdateret. Ellers må du vist nok finde dig i mails, hvis du vil have besked når en tråd du abonnerer på bliver opdateret.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...