Hop til indhold

Der må være flere der lige er kommet fra HG!


Barley&Ayden
 Share

Recommended Posts

  • Svar 382
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Administrator på HG har fået mange klager over sletteriet, så jeg håber da, at det kan mærkes, at der er SÅ mange af de daglige brugere, der pludselig mere eller mindre ikke bruger sitet.

Jeg MÅ da erkende, at jeg savner HG indimellem - savner at kende så mange brugere og at så mange kender mig og mine hunde. Og jeg savner en Søren :-D Sådan én er jeg ikke stødt på her på HF. På et tidspunkt vil jeg nok blande mig på begge hundesider, men lige nu vil jeg barer lære HF at kende.

 

Kan godt forstå at du (og sikkert også jer andre "gamle" HG'ere) savner HG, men det er nu hyggeligt at I er kommet til HF :hjerte:. Det er altid dejligt at lære nye hundemennesker at kende og jeg håber I bliver hængende :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

;-)Søren kan ikke undværes - hvor sært det end kan lyde

 

Søren skulle jeg lige vænne mig til - men hans flabede bemærkninger gav mig gode grin, alt imens jeg syntes, han var useriøs og DÅM :-D Siden lærte jeg at elske (lidt overdrevet, OK) hans indlæg - hans pillen hvemsomhelst (inkl. mig) ned fra hvilkensomhelst høj hest og den spidsfindige humor og udsøgte frækhed. Stride Søren blev til skønne stride Søren :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

;-)Søren kan ikke undværes - hvor sært det end kan lyde

 

Helt UENIG. Mere flabet og provokerende type findes ikke.

Seriøse debatter skal ødelægges af sort snak, rette stavefejl, nedgøre andre.

Jeg har aldrig set ham komme med et fornuftigt svar på noget indlæg. :hmm:

 

Jeg syntes forskellen på HG og HF er at på HF får man seriøse svar og kommentar.

På Hg bliver man generet, latterliggjort, ja nogle gange minder det om mobning. :damn:

men det gælder jo nok ikke for den "faste HG kerne". :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Flabet og provokerende? Ja, afgjort - og især overfor HG's faste kerne :-) Det er faktisk noget af det, jeg så godt kan lide ved ham.

 

Vi mennesker ER jo (heldigvis) forskellige - og Søren er virkelig én, der "elskes" eller "hades".

 

PS. Jeg har faktisk set op til flere fornuftige svar fra manden :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Flabet og provokerende? Ja, afgjort - og især overfor HG's faste kerne :-) Det er faktisk noget af det, jeg så godt kan lide ved ham.

 

Vi mennesker ER jo (heldigvis) forskellige - og Søren er virkelig én, der "elskes" eller "hades".

 

PS. Jeg har faktisk set op til flere fornuftige svar fra manden :-D

 

Derfor syntes jeg nu man skal tale ordentlig til andre mennesker. Især når det er folk man ikke kender.

Nogle tråde hvor HG virkelig ruller sig ud har jeg godt nok være rystet over hvor onde mennesker kan være imod hinanden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...