Hop til indhold

Aslans billedtråd


Aslan
 Share

Recommended Posts

  • Svar 83
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ih, er han blevet 8 måneder, jamen altså han er jo ved at være en ung herre så. Og sikke han vokser også. :shock:

 

 

 

Ja tak! Det har vi skam fundet ud af :evil:

 

Nogne gange er han meget billig til salg!

 

 

Og så er der alle de 99 andre gange (overdrivelse hjælper en gang imellem!), hvor han bare er en sød og dejlig ung herre :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja tak! Det har vi skam fundet ud af :evil:

 

Nogne gange er han meget billig til salg!

 

 

Og så er der alle de 99 andre gange (overdrivelse hjælper en gang imellem!), hvor han bare er en sød og dejlig ung herre :lun:

 

Hihi, der er en der har sagt til mig engang at hunde bliver roligere i 5 års alderen... hjælper det lidt? Kun 4 år og 4 måneder tilbage hvis det passer. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

That's the spirit. :mrgreen:

 

Jeg skal kun vente godt 8 måneder... der er ingen tegn på særlig rolighed endnu, men måske det kommer måske sådan fra den ene dag til anden, måske den der rolighed sniger sig ind på hunden i løbet af natten. :-P

 

 

Jeg ved egentlig ikke hvad jeg skal syntes, for det er jo hyggeligt at have en glad og livlig hund, men nogen gange ville det også være rart at den ville nuller rundt :mrgreen:

 

 

Men vi kan da håbe at i får et lille mix over de næste 8 mdr :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved egentlig ikke hvad jeg skal syntes, for det er jo hyggeligt at have en glad og livlig hund, men nogen gange ville det også være rart at den ville nuller rundt :mrgreen:

 

 

Men vi kan da håbe at i får et lille mix over de næste 8 mdr :blink:

 

Hvis Aslan kommer til at ligne den skønne broholmer jeg nussede i sommer så bliver han jo bare en stor klump nusseklar rolighed, så der er sikkert håb forude for jer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Og jeg glæder mig :lun:

 

De voksne broholmere jeg har mødt har bare været vidunderlige, selvfølgelig har det også noget med ejerne at gøre, men ai hvor jeg håber Aslan bliver ligesom dem :lun:

 

Det gør han nok, med mindre han bliver alt for miljøskadet og går og driller de andre hunde og ber om billeder. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ligeså dejlig han kan være (billed 1)

 

Ligeså......hvordan skal man putte det.....ivrig for nye ting?!?!? Kan han være :evil: (billed 2)

 

Herren må jo være af den mening at det ikke er lavet ordentligt, og når vi ikke går igang, må han jo gå igang for os........eller noget! :rolleyes:

 

 

Men han er stadig en dejlig hund :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...