Hop til indhold

Mig og Minion


Obsternasig
 Share

Recommended Posts

Hvad...nej...ingen undskyldninger :-D Jeg synes det er herligt!! Især når det handler om mad og fjol...hver for sig eller sammen, det er nogle af favorittingene her i livet :blink:

 

B&A (fra nu af) åh ja...Nimbs kagebord...jeg savler stadig...det var en god god dag!!..(Hvisker et par billeder... )

..[ATTACH=CONFIG]131638[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]131637[/ATTACH]

 

Synes stadigt at det var en fejl at jeg ikke var inviteret med - selv om den der har inviteret dig, slet ikke kender mig..... ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg forstår dig godt, jeg ville have det på samme måde...jeg for min del synes det er fejl jeg ikke har et rum herhjemme fyldt med lækker kage, hvide duge og sølvtøj...og en der konstant kommer og fylder min "jeg har ikke engang råd til et skår af underkoppen"-kop med den bedste varme chokolade hver gang jeg får tømt koppen....når JEG bliver millionær!! :cool:-og SÅ er du i den grad inviteret! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg forstår dig godt, jeg ville have det på samme måde...jeg for min del synes det er fejl jeg ikke har et rum herhjemme fyldt med lækker kage, hvide duge og sølvtøj...og en der konstant kommer og fylder min "jeg har ikke engang råd til et skår af underkoppen"-kop med den bedste varme chokolade hver gang jeg får tømt koppen....når JEG bliver millionær!! :cool:-og SÅ er du i den grad inviteret! :-D

 

Det glæder jeg mig til! :banan::klap::madtid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...