Hop til indhold

Mig og Minion


Obsternasig
 Share

Recommended Posts

...vil da gerne lige sige goddag :)

 

Hvad kan jeg sige? jeg er en lyv og tyve! (33) år gammel pige der siden jeg fattede konceptet med 4 ben, en snude og en hale var solgt...desværre var mine forældre ikke ligeledes begejstrede (åbenbart dog kun, for tanken om en hund og to hundeelskende børn samtidigt, for så snart min lillesøster som den sidste flyttede ud, flyttede deres skønne Bella så ind :roll: )

 

-senere passede boligsituationen og livet ikke helt til en hund...men til sidst sad jeg vist egentlig tilbage med kun tvivlen da jeg fik et skub...et meget venligt et.

Jeg fik nemlig tilbudt en hvalp fra en opdrætter jeg har haft en del kontakt med, og som mente jeg ville kunne tilbyde en hund et hjem hendes hvalp værdigt. Så for lidt over et år siden fik jeg endelig min drømmehund

 

Minion er: mindst ligeså besværlig som han er forkælet -go figure. Han lytter når og hvis han gider. Han er krævende og til tider en grad af hysterisk -begge kvaliteter der har gjort ham fortjent til kælenavnet "Prinsesse Gustav"....selvom Lille Hund er ligeså brugt som hans navn -i vil nok se ham refereret til under alle tre navne -samt selvfølgelig "kræet, møgkræet og bæstet" ....herhjemme bruges også "SLEMME MISSER!!!" men det er kun i visse situationer :engel: han er helt ekstremt morsyg -og en anelse seperationsangst -men noget skal man jo arbejde med, når han alligevel nægter at lære alt det andet en hund bør kunne :roll: -ej han kan en slat ting og han er en rigtig god hund som jeg ELSKER at arbejde med, ELSKER generelt og ikke kunne undvære for noget :lun: Han er aktiv -noget mere aktiv end folk ynder at beskrive hans race og så synes jeg at han -skønt han nok ikke ville klare sig så godt iflg. standarden...at han er et godt eksemplar af en race der desværre lider af lidt for meget.

 

Jeg er: plat, jeg elsker at grine og griber enhver undskyldning til at gøre det. Det står på en god måde i stor kontrast til at jeg også kan være mindst ligeså alvorlig. Jeg bor i verdens bedste område (omend nogle ville være uenige) på indre Nørrebro. Men jeg har søde naboer, folk i nærområdet der hilser og Lille Hund har sin helt egen fanbase af subsistensløse, alkoholikere og andre skæve eksistenser som vi dagligt skal hilse på...og vi tager os alle af hinanden på den ene eller den anden måde.

Jeg går ind for et sundt og fornuftigt hundeliv og fodring, jeg kombinationsfodrer med en overvægt af råt, men jeg er ikke fanatisk..jeg tror variation er sundere end fanatisme :) Billeder elsker jeg også at tage på et meget stort amatørplan, men det betyder da kræet har sin egen instagram og vi poster et billede i ny og næ af varierende kvalitet :P

 

Det var vist det jeg kunne nå -stil da endelig spørgsmål :)

 

 

Hov og nå ja....Kræet....Tadaaaaa:

 

tumpedyr2.jpg

DSC_0043.jpg

DSC_0771.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Må man ikke sige....KAGE?!.... @Barley&Ayden jeg tror ikke vi holder længe herinde :shock:

@Bustertrold -tusind tak :D det er 1) både mit ynglingsord 2) selvom jeg for det meste er ganske tilforladelig og til tider nærmest tossegod...så kan jeg bedre lide at advare end undskylde for at jeg ikke altid går samme vej som alle andre :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...