Hop til indhold

Eva - og de firbenede møgunger


Eva
 Share

Recommended Posts

Mon ikke Ingles fascination af Cala har lidt at gøre med, at hun er den dejlig lille dame? :slem::lun: Jeg er ikke sikker på, at "sheriffen" vil være helt så tolerant, hvis en hanhund laver ballade :blink:

 

Selvfølgelig nægter hun at svare - du skal jo bruge bestikkelse! :stupid:

 

 

 

Whipperne er eksperter i at spille uskyldige og de gør som regel alt for at undgå konflikter med andre hunde, så hvis en lille han bare sørger for at sende masser af dæmpende signaler til sheriffen opdager han det slet ikke ;-)

 

Bestikkelse hjælper ikke, hun vil stadig ikke svare, har godt nok ikke prøvet med vaniljekranse endnu ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Bestikkelse hjælper ikke, hun vil stadig ikke svare, har godt nok ikke prøvet med vaniljekranse endnu ;-)

 

Hvis du ikke har prøvet med vaniljekranse, har du jo ikke forsøgt helhjertet! :stupid: Du må snart se at få bagt en sending! Vi skal jo reservere ferie :ivrig:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du ikke har prøvet med vaniljekranse, har du jo ikke forsøgt helhjertet! :stupid: Du må snart se at få bagt en sending! Vi skal jo reservere ferie :ivrig:

 

Jeg kan godt høre på det hele, at jeg snart må i gang ;-) Prøvede ellers med et stykke drømmekage med rigtig vanilje i, mon sådan et stykke kan tørres og gøre det ud for vaniljekranse, hvis toppingen undlades.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan godt høre på det hele, at jeg snart må i gang ;-) Prøvede ellers med et stykke drømmekage med rigtig vanilje i, mon sådan et stykke kan tørres og gøre det ud for vaniljekranse, hvis toppingen undlades.

 

Jeg skulle hilse fra vizsladyret og sige, at du hellere må føje damen...

 

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...