Hop til indhold

Endnu en præsentations tråd ;o)


Tjeaz
 Share

Recommended Posts

[ATTACH=CONFIG]131765[/ATTACH]

 

Her er et gammel billede af den dejlige rotte :lun: Billedet er pænt gammel, tror jeg er en 13 år her. De er simpelthen fantastiske! Bare en skam at de ikke holder lige så længe som os :-)

 

Ja, der er en, flere, der nyder det! :lun: Sjovt som de elsker, at ligge ovenpå folk..

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det generelt en rotte ting? :-D Hver gang hun så sit snit til det, så kom hun hen og satte/lagde sig oven på en :lun: Ved ikke hvor mange gange jeg endte med at få den røv i hovedet da jeg var mindre, fordi det var simpelthen hendes "metode" at få folk helt ned på gulvet på ;-) Komme og plante røven nærmest i hovedet af så, og så sætte sig ned ;-) Tror hun hyggede sig med at drille os på den måde :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det generelt en rotte ting? :-D Hver gang hun så sit snit til det, så kom hun hen og satte/lagde sig oven på en :lun: Ved ikke hvor mange gange jeg endte med at få den røv i hovedet da jeg var mindre, fordi det var simpelthen hendes "metode" at få folk helt ned på gulvet på ;-) Komme og plante røven nærmest i hovedet af så, og så sætte sig ned ;-) Tror hun hyggede sig med at drille os på den måde :-)

 

Det er udpræget rotte taktik.. Vi har nr. fire nu og de har alle gjort præcis det samme du beskriver. :lol: Aslan præsterede fornyligt, at lave bak tricket oppe i sofaen, hvor Emilie sad. Rumpen helt op i hovedet på hende. Desværre slikkede Emilie sig om munden i samme sekund. Gæt hvor hendes tunge landede... Aldrig har jeg hørt så mange, "adr, du er klam hund, føj osv." :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha, ej det er da godt nok ikke særlig lækkert ;-) ad ad! Gad vide hvor de har det "tricks" fra ;-)

 

Troede egentlig bare at det var hende her der havde en utrolig mærkelig vane, med at lave det nummer der. Men det lyder ikke til at være tilfældet :-)

 

Næ, de kloge hoveder siger det er dæmpende adfærd/signaler når hunden stikker rumpen til. Samtidig er det jo en perfekt måde, at holde et barn i ro på...:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, metoden virket hvertfald ;-)

Men synes bare ikke jeg har oplevet andre hunde - hverken blandinger eller ren racet som har gjort det samme :-)

 

Det er lidt spøjst, men også lidt sødt. Også selvom det kan være ret så ulækkert, hvis man har tungen ude af munden, på de forkerte tidspunkter ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...