Hop til indhold

Dejlig border collie tæve på 4 år søger fantastisk hjem


Miss_M
 Share

Recommended Posts

Søde Nessie der er kuldsøster til min Yoda, skal desværre omplaceres da familien står i en situation hvor de ikke kan give hende det hun har brug for.

 

De har derfor bedt om hjælp til at finde et godt hjem til hende, gerne nogle med kendskab til racen, men som minimum nogen der har lyst til at træne og aktivere hende.

 

De beskriver selv Nessie sådan her:

 

Nessie bliver 4 år til april og er steriliseret.

Hun er ekstrem menneskeglad og er vant til mindre børn.

Store mænd skal hun somme tider lige se an, men hun tør hurtigt op. Hun er en hund der vil gøre alt for en og er altid klar til hvad end man finder på.

Hun elsker at være centrum og er en værre kælepot, som elsker at sidde på skødet og blive nusset. I forhold til andre hunde er hun ret asocial og gider dem ikke. Derfor tænker vi at hun måske vil trives godt som ene hund i huset. Hun er en lidt lydfølsom hund, som man skal snakke pænt til, da hun ellers bliver ked af det. Hun vogter desværre mad/godbidder overfor andre hunde. Hun vogter aldrig mad over for mennesker. Efter at hun har været op og toppes med vores anden hund er hun blevet lidt strid over for fremmede hunde. Vores drømme for Nessie er at hun kommer ud til nogle mennesker der har erfaring med Border Collier, som vil træne seriøst med hende i en eller anden form for hundesport og hvor hun bliver en del af familien.

 

Hvis du eller nogen du kender kunne være et godt match til Nessie, så send en PB, så formidler jeg kontakt til ejeren.

Og spørg endelig, hvis der er noget du er i tvivl om!

 

DSC_0230.jpg

nessie4.jpg

nessie.jpg

DSC_0139.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Smuk hundepige :lun:

 

Godt hun skal være alene hund ellers måtte jeg nok se mig om efter en ny mand :engel::mrgreen:

 

Haha, et hjem med en hanhund kan hun nu sagtens finde sig til rette i - men ja, andre tæver er nok bedst at undgå :mrgreen:

 

Og ja, hun er mega fin.

Håber sådan hun finder et fantastisk hjem!

Link til indlæg
Del på andre sites

Åååårh jeg gad så gerne hun kunne bo her. Eller hos min bror. Desværre har han lige fået ændret i sine arbejdstider, og har slet ikke tid til en hund

 

Og min kæreste siger at vi slet ikke har plads til flere -_-

 

Æv med din brors arbejdstider - Håber da han på et tidspunkt får muligheden for at få ønsket opfyldt og få sig en sød hund!

 

Og synes din kæreste er lidt dum :fornaermet: Men de har sjovt nok også (lidt) at skulle have sagt....

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...