Hop til indhold

CM når nye højder!!


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

Her er en video og en underskriftsindsamling - skriv gerne under.

 

https://www.change.org/p/ban-cesar-millan-shame-on-you-national-geographic?recruiter=271566511&utm_source=share_petition&utm_medium=facebook&utm_campaign=share_page&utm_term=des-sm-no_src-custom_msg&fb_ref=Default

 

Kort fortalt, til dem der ikke vil se videoen, skal CM irettesætte en hund der er kendt for at angribe grise. Han lukker hunden inde i en indhegning med nogle grise, og har hunden i snor. Han straffer den en masse, også når hunden viser dæmpende signaler mod grisene. Så tager CM linen af hunden, og får en assistent til at løfte en gris i bagbenene så den skriger. Det resulterer i at hunden (nu uden line) går i flæsket på grisen flere gange, før de får hunden stoppet. Hunden vrider sig løs, og angriber grisen igen. Grisen bløder fra ørerne og halsen. CM fanger hunden, og det samme sker igen, nu med en ny gris. Og så orkede jeg faktisk ikke at se mere. Jeg fik ondt i maven:(

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 73
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg orker ikke at se ham. I går zappede jeg lige forbi et af hans afsnit. Her var en vigtig del af en engelsk bulldogs træning at løbe ved en cykel. Engelsk bulldog og cykel!

 

Hunden måtte kæmpe for at få vejret!!

 

Du må gerne skrive under, selvom du ikke orker at se ham:blink: Faktisk kan det jo være at din underskrift er med til at sikre at ingen nogensinde skal se ham på tv igen:pray:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har skrevet under. Havde ikke lyst til at se videoen dog, men har hørt/læst om den. :cry: Ubegribeligt at den mand ikke er stoppet endnu! Og at der skal sådan noget her til, før der måske sker noget. I så fald vil han jo bli' stoppet pga. det han har udsat grisene for, og ikke de rædsler han har udsat så mange hunde for...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har skrevet under!

- og jeg har set video'en.... Du godeste.... Manden er jo mere syg i roen, end jeg troede var muligt :shock: :shock: :scared:

 

Det der chokerer mig mest, er faktisk at JEG kan blive ved med at blive chokeret over hans ting. Jeg troede faktisk at jeg vitterligt forventede mig det værste af ham, men det her er så langt over grænsen, at jeg knap forstår at det er det der er foregået.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det der chokerer mig mest, er faktisk at JEG kan blive ved med at blive chokeret over hans ting. Jeg troede faktisk at jeg vitterligt forventede mig det værste af ham, men det her er så langt over grænsen, at jeg knap forstår at det er det der er foregået.

 

Tænker det samme, men fik da et lille grin på da han væltede rundt på plænen for, at fange hunden! Spade! Håber man godt må kalde en spade for en spade...

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der også underskrevet her. Så videoen, og det overrasker mig ikke... Forventer den slags fra Millan. Til gengæld bliver jeg så harm over den idiot til hundeejer, der kan se på at en voksen mand mishandle ens hund. Jeg ved godt at han er berømt og hun sikkert tænker at han ved bedst... Men der må ligesom være en grænse for hvor dum og blåøjet man kan være.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej nej hvad skal det da gøre godt for? :evil:

Fuldstændig latterlig indslag hvor dyr bliver brugt som underholdning på den tarvelige måde.

Jeg troede faktisk at CM var blevet klogere med tiden.

 

Hunden lærte intet fornuftigt i det klip.

 

Men hvis man skal sige noget positivt så :slem:

Var det da lidt sjovt at se CM rende rundt for at fange en bulldog.

Og de grise havde det da betydelig bedre end de traditionelle slagtesvin vi har i dk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...