Hop til indhold

Australsk adfærdskonsulent


Niels M
 Share

Recommended Posts

  • Svar 133
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Fin artikel..

 

For en hel del år siden, var jeg hos en hundeejere. Problemet var ekstremadfærd atypisk for hunderacen. Årsagen var stress opstået og vedligholdt af en :evil: teenager, som dagligt passede hunden. Denne teenager blev taget i at have sat en laserpen fast i en loftsventilator fordi det så sjovt ud, når hunden jagtede lysstrålen. Hunden løb med fråde om munden , da dens ejer kom hjem.

 

Laserpenne og overdrevet jagtleg i det hele tageg er ikke noget man skal spøge med

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Det giver fin mening.

 

Pelle brugte mest "pandekagepositionen" og Millekatten ligger tit i "Supermand".

 

Sjovt egentlig, jeg tror vi har haft en tråd, hvor jeg spurgte om nogen oplevede deres hunde drømme med lyd, når de lå i "fosterstillingen" og i følge artiklen giver det også god mening, at svaret var nej ��

Link til indlæg
Del på andre sites

Det giver fin mening.

 

Pelle brugte mest "pandekagepositionen" og Millekatten ligger tit i "Supermand".

 

Sjovt egentlig, jeg tror vi har haft en tråd, hvor jeg spurgte om nogen oplevede deres hunde drømme med lyd, når de lå i "fosterstillingen" og i følge artiklen giver det også god mening, at svaret var nej ��

 

Ja, den giver rigtig god mening. Aslan skifter mellem "død kakerlak" og "pandekagen". Dejligt, at vide eller blive bekræftet i, at ens hund føler sig tryg!

Redigeret af Niels M
Link til indlæg
Del på andre sites

Hovsa er også en kakerlak krydret med pandekage :lun: Og når Joya ikke lige giver den som supermand, så ynder hun også at lege kakerlak og nogle gange er hun bare flad som en pandekage :hjerte: :mrgreen:

Chivas kan tilgengæld sætte hak i den alle sammen ;-) Okay, hans Sphinx er måske lidt skæv :mrgreen: De foretrukne er supermand og snowball, men han dyrker dem alle sammen, måske han lider af en mindre personlighedsspaltning? :hmm: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hovsa er også en kakerlak krydret med pandekage :lun: Og når Joya ikke lige giver den som supermand, så ynder hun også at lege kakerlak og nogle gange er hun bare flad som en pandekage :hjerte: :mrgreen:

Chivas kan tilgengæld sætte hak i den alle sammen ;-) Okay, hans Sphinx er måske lidt skæv :mrgreen: De foretrukne er supermand og snowball, men han dyrker dem alle sammen, måske han lider af en mindre personlighedsspaltning? :hmm: :mrgreen:

 

 

Hehehe... eller også er han bare i god kontakt med sine følelser ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Sjovt at læse det beskrevet.

 

Shandie veksler mellem pandekagen og den døde kakerlak. Hun har en favoritudgave af kakerlakken som jeg får helt ondt i nakken af at se på. Den kræver at jeg sidder i sofaen, så hun kan ligge så tæt på mig at halsen bliver vredet i en 90 grader vinkel, ned langs mit lår og ud over kanten af sofaen. Det ser fuldstændigt åndsvagt ud når hun ligger dér på ryggen, som en hovedløs kylling.

Link til indlæg
Del på andre sites

Sjovt at læse det beskrevet.

 

Shandie veksler mellem pandekagen og den døde kakerlak. Hun har en favoritudgave af kakerlakken som jeg får helt ondt i nakken af at se på. Den kræver at jeg sidder i sofaen, så hun kan ligge så tæt på mig at halsen bliver vredet i en 90 grader vinkel, ned langs mit lår og ud over kanten af sofaen. Det ser fuldstændigt åndsvagt ud når hun ligger dér på ryggen, som en hovedløs kylling.

 

Billede kræves! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sjovt at læse det beskrevet.

 

Shandie veksler mellem pandekagen og den døde kakerlak. Hun har en favoritudgave af kakerlakken som jeg får helt ondt i nakken af at se på. Den kræver at jeg sidder i sofaen, så hun kan ligge så tæt på mig at halsen bliver vredet i en 90 grader vinkel, ned langs mit lår og ud over kanten af sofaen. Det ser fuldstændigt åndsvagt ud når hun ligger dér på ryggen, som en hovedløs kylling.

 

Nogenlunde som det første billede af Aslan her?: http://www.hunde-forum.dk/vis-os-din-perle/41753-marts-maneds-billedtrad.html

Link til indlæg
Del på andre sites

Jackie havde en pandekage favorit hvor hun ligesom smeltede ned af hendes seng med hovedet ned af, lidt som dalis smeltede ure....

Derud over var specielt snebolden og en noget udplantet sphinx af holdt

hvis jeg sad sammen med hende så gerne en karkelak nu og da.

 

Tryg men klar til at følge med med et øjebliksvarsel

Link til indlæg
Del på andre sites

Billede kræves! :lol:

 

Ja, det er meget godt. Men nu er det altså min hund der har hypermobile led,.. ikke mig. :lol:

 

Det ligner lidt, bare mere vinkelret.

 

.... og så er der nogle der er bange for rottweilere. c042.gif Man kan da kun få lyst til at kramme den dejlige, store bamse. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...