Hop til indhold

april måneds billedtråd


pivpiv
 Share

Recommended Posts

Æv, jeg er da bare en nød til det her... :stupid: Men tusind tak for informationen! Jeg har været inde og rette den til offentlig nu, så nu burde den kunne ses. :-D

 

Nu kan den ses. Det ser godt nok dejligt ud. hvor er det henne?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 138
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Så skal vi da helt klart derned næste gang vi besøger min tante på Blåmejsevej. Hvor er det helt nøjagtigt?

 

Det kan helt klart anbefales, og det ligger dejlig tæt på Blåmejsevej. :-) I kører op ad Skansevej og fortsætter et godt stykke op ad den. På et tidspunkt ændrer navnet sig til Spodsbjergvej, men det er den samme vej - så hvis I kører efter GPS, ved jeg ikke lige, hvad den vil skrive. :blink: Men I fortsætter bare op ad den vej, indtil I kommer til vejen Dyssebakken. Her kører I op for enden og fortsætter ligeud ned ad en grussti, der fører lige ned til en parkeringsplads - og så er I der. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK
Min far synes jeg er smuk så I får lige et par modelfotos mere, :vuf: fra Aslan..[ATTACH=CONFIG]132223[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]132222[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]132221[/ATTACH]

 

Wauh en lækker rotte :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK
I dag fylder min dejlige sjæleven 13 år:lun: Den bedste fødselsdagsgave jeg har givet mig selv:lun: Tillykke tullemus:lun::hjerte:

 

[ATTACH=CONFIG]132224[/ATTACH]

 

STORT tillykke til smukke Luna, hvor er hun fiiiin :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske mere opgivende med himmelvendte øjne....

Så er det nok mig øjnene bliver vendt af... ja jeg kan da egentlig godt forstå hende :engel:

 

Det er et skalkeskjul! Hun får folk til, at tro hun er dum så hun lettere kan ta' r*ven på dem.. Hold op, hvor er hun dejlig! :lun:

Ja det er så smart!! og hun er meget god til at tage r*ven på mig... men jahr jeg synes jo også hun er skøn :lun: moars pige :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...