Hop til indhold

april måneds billedtråd


pivpiv
 Share

Recommended Posts

  • Svar 138
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

[ATTACH=CONFIG]132225[/ATTACH]

Jeg har en hund der er exceptionel til at se uintelligent ud.:engel:

 

Min mor havde en cavallier der havde samme evne. Man kan ikke andet end elske dem. Han bla. var overbevist om han var mindst 2 meter høj når han troligt fulgte efter vores rotte ud i de dybeste mudder traktorspor i skoven... Man hørte kun "blub, blub" og så et par kotelet ører flyde oven på.. Dum hund eller meget selvsikker??? Min mor krævede på forhånd han havde været i bad inden han kom hjem, når han havde været passet hos os. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min mor havde en cavallier der havde samme evne. Man kan ikke andet end elske dem. Han bla. var overbevist om han var mindst 2 meter høj når han troligt fulgte efter vores rotte ud i de dybeste mudder traktorspor i skoven... Man hørte kun "blub, blub" og så et par kotelet ører flyde oven på.. Dum hund eller meget selvsikker??? Min mor krævede på forhånd han havde været i bad inden han kom hjem, når han havde været passet hos os. :lol:

 

Haha ja de er bare herlige :lun: min ville dog aldrig bevæge sig ud i dybt mudder... hun undgår alt der involverer at hun bliver våd og beskidt. Åhr hvad jeg ikke har trampet igennem af vandpøle med godbidder og opmuntrende ord, for at se om jeg kunne få hende med.... nope, hun nægter pure, og ligner mest af alt en der er lidt pinlig over mig :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Vi har haft en aktiv lørdag for middag, med lidt sol af og til.

Først fik jeg vasket og støvsuget bilen sikke fin ren den blev og beskidt den var :shock:

 

Så fik manden ryddet op i garagen og jeg fik gjort bryggers ren for sand og hår, og hundene kasser blev gjort rene samt tæpper rystet og hængt til luftning.

 

 

 

 

IMG_2578.jpg

 

IMG_2579.jpg

 

IMG_2580.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK
- Og i anledning af min Kelas 8 års fødselsdag i morgen, tog jeg lige nogle billeder. Nedenstående er jeg RET vild med. To tanter (mor og mormor) der rynker på næsen af DEN LILLE VILDE (yf irriterende type) :D

 

[ATTACH=CONFIG]132289[/ATTACH]

Dejligt billede :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Liva & jeg er altså forelsket i Gibbs :lun: Hold nu op han er kær!

 

Og han ved det :lol:

 

Manden er også faldet pladask, idag sagde han at han havde besluttet vi skulle være terrier mennesker for altid :lol::lun:

 

Ville ønske jeg kunne sige han gerne ville hilse på Liva, men tror det ville medføre en mindre høreskade for alle :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...