Hop til indhold

Det var f*$%'me også på tide!


Umulia
 Share

Recommended Posts

SF stiller beslutningsforslags om forbud mod at reklamere, sælge og købe el-halsbånd og får derved lukket et hul i loven

http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/db/dbpress.nsf/0/739d7fe6a954a58ac1257507004bad69

 

Jeg er bare så chokeret over at bo i nærheden af flere, der bruger det lede torturinstrument til deres hunde, og man kan intet gøre! :evil:

Nu er det heldigvis snart slut for kommende generationer af danske vovser :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

ENIG :!: :!: :!: Krydser bare for at det rent faktisk også bliver behandlet og vedtaget, og at de der på Christianborg ikke afviser forslaget med argumentet om, at det jo er forbudt at bruge :evil::roll:

 

Og så må de i øvrigt gerne inkludere halsbånd med vand / anti-gø halsbånd eller hvad de nu kalder dem :mad::rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Og så må de i øvrigt gerne inkludere halsbånd med vand / anti-gø halsbånd eller hvad de nu kalder dem :mad::rolleyes:

 

 

 

Jeg så et halsbånd der sprøjtede vand ud når hunden gøede.....

 

Da jeg ikke har kendskab til det, og ikke har brug for det, aner jeg jo intet om det..............

 

Hvorfor er det frygteligt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...