Hop til indhold

Ungdomslejr 2016


Recommended Posts

Det er så vildt at dette stadig foregår, så fedt en ting for unge mennesker :lun: Jeg var selv afsted for noget der minder om næsten 20 år siden må det være? :lun::shock:

 

Det var nogle fantastiske år, og helt klart anbefalingsværdigt til unge hundefører!

 

Hehehe... ja, tiden går.

 

Kan du huske hvor i landet du var med og hvilke årstal?

 

Jeg spørger fordi vi nærmer os et 25 års jubilæum, men vi har desværre ikke været kvikke nok til at registrere årstallet for opstarten :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehehe... ja, tiden går.

 

Kan du huske hvor i landet du var med og hvilke årstal?

 

Jeg spørger fordi vi nærmer os et 25 års jubilæum, men vi har desværre ikke været kvikke nok til at registrere årstallet for opstarten :damn:

 

Jeg er usikker på årstallet, men jeg har været i Vissenbjerg og et andet sted også, mener Skallebølle?

 

Jeg fik min hund i 1995, så det første år jeg var med må faktisk have været 1996. (og mener det var i Vissenbjerg).

Link til indlæg
Del på andre sites

Og da jeg var med, havde det været der et par gange før i hvert fald, så hvis ikke i år, ville jeg tror det var næste år det var 25 år, Jeg mener at der var en afsted som havde været afsted 3 gange, det første år jeg var afsted :hmm:

 

Eller vent, var det i 97 der var mit første år, det må det næste være da jeg først fyldte 12 i november 1996, medmindre kravet var anderledes dengang (Jeg troede faktisk det var 10 år)

Link til indlæg
Del på andre sites

Og da jeg var med, havde det været der et par gange før i hvert fald, så hvis ikke i år, ville jeg tror det var næste år det var 25 år, Jeg mener at der var en afsted som havde været afsted 3 gange, det første år jeg var afsted :hmm:

 

Eller vent, var det i 97 der var mit første år, det må det næste være da jeg først fyldte 12 i november 1996, medmindre kravet var anderledes dengang (Jeg troede faktisk det var 10 år)

 

Ja det var 10 år dengang. . Jeg blev ikke så meget klogere ..

 

De tre første år var vi på Sjælland, derefter i Jylland. Skallebølle (som ligger i Vissenbjerg) kom først senere, men tak fordi du forsøgte at udrede det for mig :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det var 10 år dengang. . Jeg blev ikke så meget klogere ..

 

De tre første år var vi på Sjælland, derefter i Jylland. Skallebølle (som ligger i Vissenbjerg) kom først senere, men tak fordi du forsøgte at udrede det for mig :5up:

 

Nu fik jeg lige fat i min mor :lol:

 

Hun siger; Først egang jeg var afsted var i Nr Åby i 1997 og anden gang var skallebølle 1998 :mrgreen:, hun kan ikke huske 3. gang, men mente at det også var Skallebølle.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...