Hop til indhold

Mollie. min mulle


Cindoe
 Share

Recommended Posts

Det er ved at være 10 md. siden hun sagde et sidste farvel til os. Min højt højt elskede labrador Mollie på 10 år. Hun havde skrantet i en md. tid. Først var det bryst betændelse og så fik de lidt mistanke om gigt. Men så skulle vi et par dage væk og hun blev passet. Her var hun ovenpå igen, og jeg ved ikke hvorfor men jeg tjekkede lige til hende inden vi tog afsted. Måske jeg lige ville overbevise mig selv, jo hun havde det fint og vi kunne godt tage afsted. Vi var jo hjemme igen om 2 dage. Vi kom hjem, hun havde det skidt. Kontakter dyrlægen.Mollie fik livmoderbetændelse og klarede operationen men sov ind et par timer bagefter. Sidst jeg hulkede var jeg blot et barn. Ja, jeg hyler sku igen nu. Den hund, var noget helt specielt for mig. Vi var meget tæt knyttede. Da vi fik hende var jeg studerende og meget hjemme, og det skabte et helt unikt bånd. Jeg tog hende med, hvor jeg kunne. Ja, hun var sku med os på ferie også nogle gange. Hun var så fræk som hvalp og unghund. Aldrig heller ikke siden, har jeg mødt så fræk en hund. Men da hun blev to år stoppede det - næsten. For hun blev ved med at være en tyv lige til det sidste. :genert:

Hun var en ener, og hvis hun ikke gad noget, ja så gjorde hun det ikke. Havde hun besluttet, at lige her skulle hun ligge og jeg mente det var altså lidt i vejen. Ja, så ku jeg da bare skubbe hende væk, for hun flyttede sig ikke! Hun blev bare liggende også efter man havde skubbet hende væk. Det er altså svært at åbne ovnen med en labrador liggende foran..hahahahaha..

Hun passede på mig. For pokker jeg husker en løs dobberman, nede i byen. Hun gik lige ind foran min mor og jeg. Blev helt stiv og vægten på forbenene. Hun knurrede ikke, men viste lige at her stopper festen altså! og den anden hundeejer kom løbende bagved.

 

Jeg savner dig, Mollie. Og din hvileplads i haven under træet vil snart være fyldt med blomster igen.

Bailey, og lille Emma du ikke har mødt, vi kigger tit op til dig.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...