Hop til indhold

camping hegn - midlertidige hegn


Anettesb
 Share

Recommended Posts

Tænker at de der almindelige trådnet der typisk bruges er alt for store i maskerne. Mine bette beaglehvalpe kunne da godt få det halve af kroppen igennem da de var 8-9 uger - så måske du skulle overveje voliere net - det er tættere og kan anvendes på samme måde som de andre forslåede hegn. Koster ikke ret meget hos byggemarkerne.

 

Har jeg også tænkt.... om det mon var for stor masket.... måske købe noget kylling hegn.

Tak fordi du bragte det op.

 

Har brugt dyre hegn hos mor, og det går nok, er jo hos ham, men klart en overvejelse. For selv om han vokser godt (har vidst indhentet største kuld bror i størrelse) så han jo bare en håndfuld....

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 52
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg tror virkelig at det nemmeste vil være kompostnet... Det kan næsten stå af sig selv, og skal kun støttes med nogle få tentorpæle. Og det er også billigt. Alm. havehegn på rulle er også billigt, men det skal støttes af betydeligt flere pæle, og det er pænt uvilligt til at samarbejde! Har lige sat op i haven, og bandede rigtig mange gange! Som Amocca skrev er det både nemt og billigt at sætte kompostnettet sammen med strips. Ulempen er, at det er lidt bøvlet og tungt at slæbe, hvis det altså skal være stort. Jeg har sat mine sammen 4 og 4 med strips, så kan de foldes sammen og er til at ha' med at gøre. Og så har jeg ellers brugt karabinhager til at sætte "sektionerne" sammen med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror virkelig at det nemmeste vil være kompostnet... Det kan næsten stå af sig selv, og skal kun støttes med nogle få tentorpæle. Og det er også billigt. Alm. havehegn på rulle er også billigt, men det skal støttes af betydeligt flere pæle, og det er pænt uvilligt til at samarbejde! Har lige sat op i haven, og bandede rigtig mange gange! Som Amocca skrev er det både nemt og billigt at sætte kompostnettet sammen med strips. Ulempen er, at det er lidt bøvlet og tungt at slæbe, hvis det altså skal være stort. Jeg har sat mine sammen 4 og 4 med strips, så kan de foldes sammen og er til at ha' med at gøre. Og så har jeg ellers brugt karabinhager til at sætte "sektionerne" sammen med.

 

Ja, det kan jeg se.

Jeg er lidt i tænke boks...

der også lige det med hvad jeg kan skaffe nemt.... noget kan jeg købe her andet ville jeg skulle have bragt...

 

Og så har min mor lige på peget jeg har et hjørne i haven hvor vi har hegn, så kan jeg nøjes med 5 meter... men skal nok bruge spyd da det lige linje..... men mindre hegn... skal lige se hvor helt vores hegn er i det hjørne.... ved kattene går den vej, så der kunne være hul.... men er der ikke det vil det jo være genialt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...