Hop til indhold

små hundeskilte


 Share

Recommended Posts

Hmm det svært når hunden er lille at skrive lovligt navne skilt

 

Jeg kan forkorte mit navn til forbogstav og efternavn....

 

Men hvad gør man med et vej navn på 5+10 bogstaver + 6 til husnr

 

Det kan jo ikke være på 3 linjer a 10+12+10

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm det svært når hunden er lille at skrive lovligt navne skilt

 

Jeg kan forkorte mit navn til forbogstav og efternavn....

 

Men hvad gør man med et vej navn på 5+10 bogstaver + 6 til husnr

 

Det kan jo ikke være på 3 linjer a 10+12+10

 

Graverer på begge sider af skiltet...

Link til indlæg
Del på andre sites

Graverer på begge sider af skiltet...

 

Mine er graverede på begge sider, jeg vil ikke have store skilte hængende i halsbåndet. Mine er runde og 22 mm. i diameter.

Jeg køber 10-12 ad gangen billigt på e-bay, mine whipper har temmelig mange halsbånd og jeg er for doven til at skifte navneskilt, hver gang jeg skifter halsbånd ;-)02042016 (73).jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Graverer på begge sider af skiltet...

 

Ja

Men så ryger I den med det pæne skilt jeg har set... snøft

 

Men altså 2 cm i diameter er mere end nok til en lille hund.... suk må vel bare leve med kedeligt skilt, ville så gerne et mere festligt.... Hmm

 

Og selv der er der ikke rigtig plads til adressen......

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine er graverede på begge sider, jeg vil ikke have store skilte hængende i halsbåndet. Mine er runde og 22 mm. i diameter.

Jeg køber 10-12 ad gangen billigt på e-bay, mine whipper har temmelig mange halsbånd og jeg er for doven til at skifte navneskilt, hver gang jeg skifter halsbånd ;-)[ATTACH=CONFIG]132595[/ATTACH]

 

Hade jeg mange halsbånd ville jeg også havde mange navne skilte

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: Det er jo ikke vægten af en st. Bernhards cognac tønde der er på halsbåndet. Tror nu nok dit lille pus kan bære det...

 

Ved det....

 

Er bare kræsen.....

 

Overvejer et billigt fra den lokale mens han er lille de kan klemme mere ind på et kødben, også købe mellem af det jeg kan lide. .. 3 cm i diameter er meget nu, men ok når voksen

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er glad for dem her -de fåes i flere farver og de gravere på begge sider, så måske det hele kan være der... http://www.anthons.dk/shop/hundetegn-ben-lille-18173p.html

 

Hovsa med sit skilt da han bare var en lille prut på 10 uger og 3 kg:

[ATTACH=CONFIG]132596[/ATTACH]

 

Tak, tror det dem min lokale har... eller ligende...

og der er Hovsa jo ca. På str med Zorro... om et par uger

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg bruger skilte der sidder oppe på halsbåndet til 2 af mine, istedet for at hænge og dingle fra en ring. De er nemlig tilladt *herovre* i agilitykonkurrencer, og så synes jeg det er så træls med hængeskilte.

 

Oh Hvordan ser det ud...

Gad vide om man må det her.... og kan købe det....for der var da en genial idé

hmm kunne halsbåndet være et stort skilt (ligesom når der broderet navn) det ville jo være smart.....

Link til indlæg
Del på andre sites

selvfølgelig er de lovlige. Et navneskilt er et navneskilt.

 

Tænker jeg jo også

 

Men din første kommentar fik mig til at tro du trorede det var særligt de var lovlige der (ved ikke hvor du bor)... men ikke i dk

 

Har dog ikke set dem til salg her i dk

 

Mon ikke også det er lige så lovligt at navnet står broderet på halsbåndet..... ville være smart...

Link til indlæg
Del på andre sites

Tænker jeg jo også

 

Men din første kommentar fik mig til at tro du trorede det var særligt de var lovlige der (ved ikke hvor du bor)... men ikke i dk

 

Har dog ikke set dem til salg her i dk

 

Mon ikke også det er lige så lovligt at navnet står broderet på halsbåndet..... ville være smart...

til agilitykonkurrencer... i DK må hunden slet ikke have halsbånd på, inde på banen. Det må de godt i UK, men ikke med et dinglende navneskilt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...