Hop til indhold

små hundeskilte


 Share

Recommended Posts

til agilitykonkurrencer... i DK må hunden slet ikke have halsbånd på, inde på banen. Det må de godt i UK, men ikke med et dinglende navneskilt :blink:

 

 

Ah, kender ikke regler for agility konkurrencer. ... bortset fra jeg ret sikker på nedrivning er skidt... som til ridekonkurencer

Link til indlæg
Del på andre sites

Fejl sker, da jeg fik tilsendt Hovsa's fra Anthons.dk, havde de glemt hans navn selvom jeg havde skrevet det ved bestillingen -det er ikke vigtigt jo, men jeg sendte dem en mail og gjorde opmærksom på fejen og de beklagede mange gange og sendte et nyt skilt, uden beregning, selvom det jeg havde modtaget jo også sagtens kan bruges uden hans navn.

 

Mon ikke de gør det samne der hvor du har købt dit, når du får fat i dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Fejl sker, da jeg fik tilsendt Hovsa's fra Anthons.dk, havde de glemt hans navn selvom jeg havde skrevet det ved bestillingen -det er ikke vigtigt jo, men jeg sendte dem en mail og gjorde opmærksom på fejen og de beklagede mange gange og sendte et nyt skilt, uden beregning, selvom det jeg havde modtaget jo også sagtens kan bruges uden hans navn.

 

Mon ikke de gør det samne der hvor du har købt dit, når du får fat i dem.

 

Det håber jeg.. det bare ikke den nemmeste butik at have med at gøre når der er fejl..... så blev lidt frustreret. ..

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan også vælge, at se gennem poter med det. Så længe dit navn, tlf nr. osv. står på er der ikke en kinamands chance for, at du for bøde for det.

 

Det sikkert rigtigt...

men derfor stadig ikke ok de udelader ting af bestillingen....

så vil nok tage fat i dem

 

Oven i det fik jeg ikke 2 for 1 ... som de reklamerede med...... så ikke helt tilfreds

Link til indlæg
Del på andre sites

Det sikkert rigtigt...

men derfor stadig ikke ok de udelader ting af bestillingen....

så vil nok tage fat i dem

 

Oven i det fik jeg ikke 2 for 1 ... som de reklamerede med...... så ikke helt tilfreds

 

Så havde jeg også brokket mig, helt vildt! Og jeg er et brokhoved, hvad den slags angår! :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så havde jeg også brokket mig, helt vildt! Og jeg er et brokhoved, hvad den slags angår! :blink:

 

Ja den del er mere ireterende... selvom jeg kun har 1 hund.... men så havde jeg kunne putte skilt i f.eks. taske eller sele eller ikke skulle flytte det når nyt halsbånd....

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...