Hop til indhold

[Søger Feedback på APP] Fauna's Dog Games.


Jeggi
 Share

Recommended Posts

Hej

 

Jeg har lavet et lille Android spil til min dværgpuddel Fauna. Hun virker meget glad for spillet og derfor har jeg fået lyst til at tage ideen lidt videre, for at se om der er interesse for denne type hunde underholdning. Mit problem er dog at jeg ikke kender andre der ejer små hunde (eller stor hund + tablet) og har derfor meget svært ved at skaffe feedback på ideen.

 

Derfor tænker jeg at høre om nogle at jer har små hunde og ville være interesserede at prøve spillet? Hvis I er, så er jeg meget interesseret i at høre hvordan din hund reagerer på spillet.

Selve android spillet kan findes ved at søge på "Fauna's Dog Games" inde på Play Store. Selv om der er meget arbejde som skal laves, så bliver din hund forhåbentligt også glad for spillet.

 

Før du starter spillet vil jeg anbefale at I bruger en kommando til at lære hunden at det er en leg, og dermed sikre at den ikke bliver for interesseret i din mobil/tablet fremover.

 

Alt feedback er velkomment og jeg glæder mig til at høre fra jer!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...