Hop til indhold

Kennelnavn, ideer søges


Kirsten H
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...

I denne omgang lykkedes det så.

 

Jeg har fået godkendt Galanta Whippets :-) Ret pudsigt kom godkendelsen den 12/7, på Ghini, min stamtæves 6 års fødselsdag.

Nu er den del på plads, det er en skøn fornemmelse.

 

Nedtællingen er så småt begyndt, Ghini har termin i slutningen af næste uge og jeg glæder mig så meget til at se hvad maven gemmer på :-)

 

14072016 (4).jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

I denne omgang lykkedes det så.

 

Jeg har fået godkendt Galanta Whippets :-) Ret pudsigt kom godkendelsen den 12/7, på Ghini, min stamtæves 6 års fødselsdag.

Nu er den del på plads, det er en skøn fornemmelse.

 

Nedtællingen er så småt begyndt, Ghini har termin i slutningen af næste uge og jeg glæder mig så meget til at se hvad maven gemmer på :-)

 

[ATTACH=CONFIG]133402[/ATTACH]

 

3xtillykke

Link til indlæg
Del på andre sites

Så fint :klap:

 

Og hvor er hun bare lækker, selv med tyk mave - Den bære hun sørme fint :5up:

Bliver vildt spændende at se hvor mange der gemmer sig derinde.

 

Satser på du laver nærmest live opdateringer fra fødslen, ja?! :engel:

 

Tak :-)

Hun er ikke synderligt besværet af maven endnu. Spæner selvfølgelig ikke afsted med 60 i timen, men gåture i skarpt trav, er hun helt med på :-)

 

Tillykke med navnet og ej den mave der:lun:

 

Tak :-)

 

Kæmpe tillykke med navnet, og sikke en dejlig stor mave :lun: Ved du hvor mange hvalpe der kommer?

 

Tak :-)

Nej, jeg har ikke fået taget røntgen, men +/- 100 gram, følger hun samme vægtkurve som sidst, hvor hun fik syv, så der omkring. Hun vejer i dag 17,5 kg, mod normalt 13,9

 

15072016 (7).jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med navnet og den fine mave :lun:

 

Bare af ren nysgerrighed, men nu har jeg lige læst hele tråden, og kunne se at Galanta i første omgang ikke blev godkendt. Ved du hvorfor det pludselige blev ok, bare fordi du sætter Whippets bagefter?

 

Tak :-)

 

 

Der er en regel om, at der skal være mindst 4 bogstaver, der adskiller et eksisterende kennelmærke og et nyt, så ved at sætte whippets efter opfyldes det krav :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...