Hop til indhold

Min hund har knopper/vorter rundt om munden


Thomas-jensen
 Share

Recommended Posts

Hej Hunde forum.

 

Jeg er ny herinde og dette er mit første opslag, så håber ikke jeg bryder nogle regler/kotume.

 

Jeg passer mine svigerforældres hund og den har fået to af disse knopper (se billedet). Den anden knop sidder på den anden side af munden. Er der nogen der ved hvad det er? og skal jeg reagere på det?

 

13348852_10208531951792555_1974970779_n.jpg

 

På forhånd tak

 

Thomas

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej, og velkommen til :vinke::vinke:

 

Synes rigtig meget, at det ligner en flåt - så den skal du fjerne hurtigst muligt!

Det er vigtigt at man får det hele med ud. Hvis ikke du er sikker på at kunne gøre det rigtigt, kan du med fordel købe en flåttang som denne:

 

http://dyrelageret.dk/loppemidler-og-flaatmidler-veterinaerprodukter-113/flaattang-2-stk-braekjern-p3181

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes også, det ligner en flåt.

 

Men tjek en ekstra gang alligevel, om det er det (man kan se "benene" der hvor den sidder fast).

 

Min Nellie har en vorte på skulderen der ligner en flåt på en prik - min far har været ved at fjerne den med en tægetang (han opdagede heldigvis at det ikke var en flåt før han begyndte!).

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...