Hop til indhold
Blueberry

Kosttilskud, olier m.m.

Recommended Posts

Niels M    12.514.176

Jeg bruger denne her og den holder sig fint hvis den står køligt. Der er både omega 3 og 6 i.

wp_ss_20170923_0001.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
potil    27.719.129
51 minutter siden, PinPoynter skrev:

de fleste fasker har vel pumper, så det bliver jo ikke iltet andet end første gange du åbner for den? 

Det jeg har købt førhen har ikke haft pumpe på, men jo det har de..

En anden ting ved kapslerne er når hundene finder ud af at pifte dem :rolleyes: Nellie gjorde det og der lød et lille piiv! tror hun synes at det var vældig skægt :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Beaglepack    356.151
18 timer siden, potil skrev:

Min dyrlæge anbefalede fiskeolie-kapsler til mennesker (Pikasol) af den ene årsag at det holder sig i længere tid, olie der bliver iltet for tit (åbner for flasken til hver af hundens måltider) bliver jo ret hurtigt harskt eller dårligt 

- og min egen hjemmebrygget teori er at det også må være renere og i bedre kvalitet end det til dyr

Jeg har hidtil brugt kokosolie - men det bliver også harsk - så er nu begyndt at give beaglerne fiskeolie kapsler - de samme som jeg selv spiser - Eskimo - olien er ud vundet af sardiner og ansjoser - så Charlie kan også tåle det da det ikke indeholder laks. De spiser fint kapslerne sammen med det øvrige foder de får.

Redigeret af Beaglepack
  • Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Birgitta    990.056

En pumpe er vel ikke lufttæt. Så snart der bliver taget af en flaske, så væskespejlet synker, så kommer der ny luft ind udefra.  Der er jo ikke vakuum inde i flasken.. 

Det er bl.a. derfor Viacutan Plus er så dyr. Inde i plastikflasken ligger oilen i en luftfri plastikpose, der bliver klemt lidt for hver pumpeslag.   Der kommer INTET luft ind til olien.    Det luft, der slipper ind i beholderen, ligger udenfor plasticposen.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu