Hop til indhold

Hunden lugter... BARF


Museklik
 Share

Recommended Posts

Charlie fik Royal Canin med fra opdrætteren. Han var vant til rådfodring + Royal Canin. Jeg har ikke hørt så meget godt om RC, og jeg har ikke lyst til at fodre med det. Vi havde i forvejene ESSENSIALS og Kingsmore Pure. Ingen af delene vil han ikke æde. End ikke med leverpostejvand over.

 

Men han ELSKER kød... Så vi har overgivet os og købt råt kød til ham (har rådfodret før, så jeg har styr på det). Men efter vi skiftede til det (for 3 dage siden) har han lugtet virkelig stygt. Sådan som fersk, råt kød. Dyrisk. Husker ikke, at Freya nogensinde stank på BARF.

 

Tror I det går over?

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan det være hans skæg omkring munden der lugter, eller kommer det et andet sted fra?

 

Jeg fodre med råt og med RC, og mine løver lugter ikke, men jeg vasker dem også omkring munden hver gang de har fået råt (Bare med en våd klud).

 

Gud ja! Det er det sgu da sikkert. Det har jeg slet ikke overvejet... Freja havde ikke skæg. Jeg forsøger straks at vaske!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...