Hop til indhold

hundetræning


pivpiv
 Share

Recommended Posts

Øh 1400 kr det er normalt for 1 år, men selv hvis det er for 1/2 år så er det jo incl forsikring og medlemsblad m.m, træning hver uge, det vil sige minimum 24 gange træning for 1400 kr hvor du ikke skal tegne udvidet forsikring, det tror jeg bestemt ikke fås billigere ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

1400 kr for et år, det er godt nok billig.

Det er 116 kr pr måned

eller 29 kr pr uge.

 

Det finder du vist ikke billigere andre steder.

Endvidere så indeholder dette beløb jo også som Alfen skriver den udvidede ansvarsforsikring, som man SKAL have når der trænes hund, de ekstra forsikringspenge sparer du. Plus at der kommer et medlemsblad.

 

Endvidere kan du også benytte træningspladsen alle årets dage til selvtræning eller du kan mødes på pladsen med andre fra klubben og træne sammen.

 

Så nej, det er ikke dyrt, det er rørende billig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor finder jeg hundetræning i Hobro?

Hvalpetræning og det er en lille race.

Dch er pænt pebret, 1400 pr halve år.

 

det er for et halvt år!

i vores klub mener jeg at hvalpehold koster under 500 for et halvt år.

 

Ikke ifølge DcH Hobros hjemmeside - hvis det er dem du mener. Der står 600,- for medlemskab, og så betaler man pr. "modul". Træner man et helt år bli'r det 1.300,-..? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

DcH's "system" er lidt anderledes. I princip træner man hele året - dog har de fleste klubber nok en måned fri om sommeren og en om vinteren? Det jeg har set er at prisen består af et grundkontingent (hvoraf en del går til DcH's hovedorganisation) og så et træningsgebyr. Jeg tror at grundkontingentet ligger nogenlunde i det samme område de fleste steder, omkring 6-700..? Træningsgebyret kan til gengæld variere meget, både være sat sammen på forskellige måder og også være forskellige i pris. Da man betaler pr. kalenderår er det også tit sådan at det er lidt billigere hvis man først melder sig ind efter sommeren, grundkontingentet er det samme da den lokale klub stadig skal betale det samme til hovedorganisationen, men træningsgebyret bli'r sat lidt ned. Meget anderledes end det jeg har været vant til fra DKK, og jeg syntes det var vildt forvirrende i starten!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er nogle gange lidt svært at gennemskue det der med træningspriser... DKK er f.eks. tit ret billige - men så skal man være medlem af DKK, hvilket koster 485,-/år. Og så er det i hvert fald her i kredsen pris pr. kursusforløb, hvilket som regel er 10-12 træningsgange. I DcH koster medlemskabet/grundkontingentet noget mere, til gengæld gælder træningsgebyret et helt år, hvor man træner i omegnen af 10 måneder på et år. Og så er der alle de private, hvor nogle er en hel del dyrere, men hvor der til gengæld ikke er noget medlemskab at betale. Men... Til syvende og sidst synes jeg at prisen bør være det sidste man kigger på når man vælger træningssted. Kig efter den gode træning! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er nogle gange lidt svært at gennemskue det der med træningspriser... DKK er f.eks. tit ret billige - men så skal man være medlem af DKK, hvilket koster 485,-/år. Og så er det i hvert fald her i kredsen pris pr. kursusforløb, hvilket som regel er 10-12 træningsgange. I DcH koster medlemskabet/grundkontingentet noget mere, til gengæld gælder træningsgebyret et helt år, hvor man træner i omegnen af 10 måneder på et år. Og så er der alle de private, hvor nogle er en hel del dyrere, men hvor der til gengæld ikke er noget medlemskab at betale. Men... Til syvende og sidst synes jeg at prisen bør være det sidste man kigger på når man vælger træningssted. Kig efter den gode træning! :5up:

 

Også derfor jeg spurgte om nogen kendte noget til træningen dernede omkring ;)

Jeg har ikke kunne finde hverken ris eller ros for noget i området og tænkte HEY DER ER HF LØSNINGEN ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er vidst også forskel på, hvad de træner i de forskellige klubber.det har nok ikke noget at sige på et hvalpehold - men hvis de vil fortsætte. Jeg går i dch, dog en anden lokal klub. Det koster 1100 for et år. Holder træningsfri i juli og december.

Kiggede lige på siden for Hobro.

Kontingent. kr600

Modul to. 200.

Hvis jeg forstået det korrekt.

 

I min klub må man træne med en gang for at se om det er noget. Uden at skulle betale. Så kan man jo lige se om det er noget for en. Måske de også har det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er vidst også forskel på, hvad de træner i de forskellige klubber.det har nok ikke noget at sige på et hvalpehold - men hvis de vil fortsætte. Jeg går i dch, dog en anden lokal klub. Det koster 1100 for et år. Holder træningsfri i juli og december.

Kiggede lige på siden for Hobro.

Kontingent. kr600

Modul to. 200.

Hvis jeg forstået det korrekt.

 

I min klub må man træne med en gang for at se om det er noget. Uden at skulle betale. Så kan man jo lige se om det er noget for en. Måske de også har det.

Lige til at starte med skal de kun bindes for hvalpe træning og den lille fyr er allerede super forkælet og de har en god tilgang til at opdrage ham og børnene sammen ;)

Men de ved slet ikke hvor meget man kan med hunde - så det er en ny verden for dem.

Jeg har sagt at de skal med ud og se når der er forskellige konkurrencer så de kan se hvad sådan en vaps kan bruges til ;)

Men kæmpe respekt for at de vil til træning for øj hvor møder man mange der siger at man ikke behøver at træne selskabs racerne.

Link til indlæg
Del på andre sites

okay så er vi nordjyder bare forkælet. vi giver 660 kr pr halve år inklusiv vildt.

hvad mener du med at det er med forsikring? er det den lovpligtige ansvar?

 

Den lovpligtige ansvarsforsikring skal alle have, Men den udvidede ansvarsforsikring (som de flere andre steder forlanger ) har DCH tegnet for alle medlemmer den så den skal man ikke have. En del forsikringselskaber giver derud over noget rabat (på den lovpligtige ansvarsforsikring )når man træner i DCH

Link til indlæg
Del på andre sites

Den lovpligtige ansvarsforsikring skal alle have, Men den udvidede ansvarsforsikring (som de flere andre steder forlanger ) har DCH tegnet for alle medlemmer den så den skal man ikke have. En del forsikringselskaber giver derud over noget rabat (på den lovpligtige ansvarsforsikring )når man træner i DCH

Agria giver rabat på både ansvar og sygeforsikring, hvis man er medlem af DcH eller DKK - og gi'r endda "dobbelt op" på rabatten hvis man er medlem af begge! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...