Hop til indhold

hundetræning


pivpiv
 Share

Recommended Posts

nå okay, det er ikke så relevant på hvalpe træning.

Det skal de undersøge først, nogle, nok de fleste,forsikringer forlanger den udvidede ansvar hvis man går til træning uanset om det er hvalpe eller hvad det er;) træner du i dch er den udvidede dækket af dch så her skal du aldrig have den;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hos os er hvalpeholdet lidt pebret, omkring 1.000 kr. for 12 gange. Hvis man så fortsætter i klubben, er der rabat (fordi medlemskabet af landsforeningen er betalt) i samme kalenderår.

 

Efterfølgende koster det så 1.100 kr. pr. år, og yderligere 600 kr. pr. ekstra hold. Det synes jeg nu ikke er dyrt!

 

Hvis man ikke tænker at man vil fortsætte med noget træning bagefter, kan det give god mening at vælge en privat træningsplads. De plejer dog at koste ca. det samme som i DcH. Hos DKK er selve modulet billigt, men så kommer medlemsskabet oveni.

 

Så det korte af det lange er, at et hvalpehold koster omkring 1.000 kr, uanset hvilket regi man vælger:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

okay, tak.

vi har trænet både i dch og DKK og nu en afhopper af retriever klubben og der har kun været krav om alm ansvars forsikring.

jeg skriver troligt det hele videre, tak.

Det er dit forsikringsselskab du skal spørge;) hvis ikke de udtrykkelig dækker hvis du går til træning, så skal du have den udvidede, den eneste undtagelse er dch træning, fordi dch har tegnet en kollektiv udvidet dækning for alle sine medlemmer;) dvs det er ikke træningsstedet som forlanger den udvidede, det er dit forsikringsselskab;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis de ikke ved om det der træning er noget de vil fortsætte med, tænker jeg at DKK nok er nemmest og billigst -men jeg aner intet om hvorvidt der er en god DKK kreds i det område desværre.

 

Jeg tog hvalpehold med Hovsa i DKK, jeg gav 300kr for 12 gange, det kræver så medlemskab af DKK, men de har lavet det så smart nu, at man i forbindelse med hvalpe træning, kan købe et 3 måneders prøvemedlemskab af DKK, det var ikke aktuelt for mig, da jeg er medlem i forvejen, men når 1 års medlemskab koster de der 485kr eller hvor meget det nu er, kan 3 mdr jo ikke koste alverden :-) Og hos nogle forsikrings selskaber, bla. DyrekassenDanmark, er træning dækket under den lovpligtige ansvarsforsikring (undtagen figurant arbejde).

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...