Hop til indhold

Uuuj vi fik sneee (mange billeder)


JeanetteH
 Share

Recommended Posts

Årh I fik meget sne, så meget har vi slet ikke fået :( *kun lidt misundelig*

 

Dine billeder er som altid super gode :5up:

 

Øv hvor snyd:( Og tusind tak:-D

 

Det er rart at vide at hvis vi komer forbi køge en dag, så står du parat HVIS solen skinner :blink::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

DET gør jeg:-) Dog ikke lige de næste par dage efter mit lille stunt, som I kan læse i indlægget oppe over dette

 

Ihh.. Altsaa det vil vi meget gerne... Jeg har en hvalp paa 14 uger og hun er svaer at holde i ro - saa det bliver ogsaa en udfordring (selvom det ser ud som om du er rigtig god til at tage billeder af hunde i bevaegelse)

 

Og jeg arbejder i Kbh saa koerer lige forbi Koege hver dag :blink:

 

Perfekt:-) Ja så bliver det da noget af en opgave:lol: Jeg bor lige ved transportcentret, som du kører forbi, hvis det er i bil:-)

 

Men vi finder ud af noget, når mit knæ engang er klar til at sidde på hug igen:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak:-)

 

Jamen kom du her hjem, så skal jeg gerne sætte dig i gang.. Så kan du tage Luna med:-)

 

Vi skulle ud og løbe her til morgen.. Gik også fint i 2½ minut. Så løb Luna ind foran mig og spændte ben, så jeg slog mig godt og grundigt. Har lige været ovre ved lægevagten og få stivkrampevaccination og bundet knæet ind.

 

Jeg har i forvejen en masse problemer med mine knæ og er startet langsomt op på at løbe.. Vi var nået til 10 minutters løb, det er nu sat godt og grundigt tilbage, da jeg ikke kommer ud og løbe ihvertfald en uge:(

 

Knæet er hevet til dobbelt størrelse, fik også et vrid i ankel og lysken...

 

 

AV!

 

God bedring, eller hvad man lige siger om et dårligt knæ :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

altså selvom hun er rigtig fin nu i forhold til før, så ælsker jeg altså før -billedet :mrgreen: det ligner at der er nogen der har photo-shoppet det billede for at få hende til at smile sådan :-D

 

Jeg kan også rigtig godt lide førbilledet... Det ER photoshoppet.. men kun med det gængse redigering:-)

 

Smilet kom hun selv med.. Jeg har et par billeder i den serie:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ork ja:-D Hun vil være en stor test, da det altid er svært at tage billeder af lyse eller sorte hunde. Og mange tak:mrgreen:

 

Men så længe I er indforstået med, at det ikke er sikkert, at der bliver et brugbart resultat, så er jeg helt med på den

 

Og vi kan da også køre.. hvis vi har mulighed for at låne min fars bil:-)

 

Og igen.. det hele afhænger af sol :-)

 

Jamen så skal du da ud og teste Noomi når nu hun er lys :mrgreen: (helt lys er hun altså ikke, i det forkerte lys er hun nærmest lakse-orange :badr:)

 

Jeg kan også køre, ingen problemer der :5up: Så du siger bare til, så tropper AutoNoomi og jeg op (det kan være at det bliver den autonome del der viser sig at være den største udfordring :blink: :engel:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen så skal du da ud og teste Noomi når nu hun er lys :mrgreen: (helt lys er hun altså ikke, i det forkerte lys er hun nærmest lakse-orange :badr:)

 

Jeg kan også køre, ingen problemer der :5up: Så du siger bare til, så tropper AutoNoomi og jeg op (det kan være at det bliver den autonome del der viser sig at være den største udfordring :blink: :engel:)

 

Hehe.. jamen det skal jeg nok.. Nu skal jeg lige have fixet knæet og så lige have noget sol, menn SÅ er jeg oss klar:lol:

 

Autonom eller ej, bare vi får nogle billeder :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak:-D

 

Nåår hvor er han sød:lol::lol::lol:

ja :-) der var lige så stor succes som når han prøver at fange fluer, ingen går i fælden, han er lidt sløv med hovedet, selv kravlende edderkopper kan løbe fra ham :lol:

Men han stoppede hurtigt med og skabte sig i stedet for tosset og spurtede rundt i haven, eneste positiv ved lidt sne (alsan fik ikke sne, tror abenumsen ødelagde en pude for at prale) er at man ikke får beskidte poter, til at starte med)

Link til indlæg
Del på andre sites

ja :-) der var lige så stor succes som når han prøver at fange fluer, ingen går i fælden, han er lidt sløv med hovedet, selv kravlende edderkopper kan løbe fra ham :lol:

Men han stoppede hurtigt med og skabte sig i stedet for tosset og spurtede rundt i haven, eneste positiv ved lidt sne (alsan fik ikke sne, tror abenumsen ødelagde en pude for at prale) er at man ikke får beskidte poter, til at starte med)

 

Hehe.. ham gad jeg jeg godt møde en dag:lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...