Hop til indhold

Hundesele


Pernille og Lucca
 Share

Recommended Posts

Jeg har haft samtlige seler i mit hjem for at forsøge, at give hunden den rette. Men jeg synes det er svært. Jeg skal have fundet 'the one'.

Hun har et meget fremtrædende brystben, har en dyb brystkasse men er alligevel smal om brystet. Nogle gode ideer?

Og det skal hvor spændet ikke kommer til at sidde bag ved albuen,

Link til indlæg
Del på andre sites

Den har jeg godt overvejet :) Men er den ikke meget varm?

Den er ikke særlig tyk i stoffet (slet ikke ligesom en K9 sele fx) og stoffet har en del huller, så der er god ventilation. Vi bruger den året rundt, også på de helt varme sommerdage, uden problemer. De bliver på ingen måde mere varme i dén, end hvis vi er til træning og de kun har halsbånd på fx. Så det ville jeg slet ikke bekymre mig om.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har samme problem med min hund, har prøvet et utal af seler.

Der hvor jeg fandt en sele som passede bedst var i Bilka.

 

De ligner Hurtas Y-seler, men er bedre, da de også kan indstilles på brystet og så sidder spændet ikke lige ud for albuen.

Mener at de koster 99 kr og fås i sort eller pink.

 

 

Hvorfor bruger du ikke bare et halsbånd ?

Det er ret sjælden at min går i sele, halsbånd er meget hurtigere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har følgende seler til Buster, begge købt hos Kenjan:

 

X-model fra Wolfsong, sidder virkelig godt og er dejlig blød:

 

http://kenjan.dk/index.php/hundeartikler/hundeseler/wolfsong-seler/ga-sele-x-model-blod-nylon-foret-snapspaende-10013.html

 

Sele brystmodel, er god især fordi den kan indstilles, så trykket ligger korrekt ifht. brystbenet, tænker at denne kunne være ret god for jer?

 

http://kenjan.dk/index.php/hundeartikler/hundeseler/ga-tur-seler/sele-brystmodel-ny-model-patent-anm-15mm-30-50-cm-bla.html?___SID=U

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...