Hop til indhold

September måneds billedtråd 2016


Missing
 Share

Recommended Posts

Faktisk fik hun ikke et bad, for det havde jeg ikke tid til. På vej hjem gik hun i højt, vådt græs, så hendes ben var nærmest bare våde, da vi kom hjem (hovedet stadig beskidt)

 

Jeg efterlod semivåde hunde og tog af sted. Da jeg kom hjem, lå der to - nu tørre hunde - i sengen. Uden snavs på. Al snavset lå nu i sengen. Mega smart, synes hundene vist :lol:

Det er også den måde vores hunde foretrækker at blive rene og tørre på :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 119
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Søndag formiddag ved Mesinge - på strandengene ud til Odense fjord.

 

To hundeejere, to FT Cockere - begge sorte, men den ene mere lodden end den anden og noget ældre, en FT Springer brun hvid, lidt dummyer, en andrik skudt lørdag.

 

Vi hyggede og tog 400 billeder - sluttede af med en at putte hundene hjemme i varmen mens vi fik en dejlig frokost på Tornø Hotel i kerteminde. En søndag formiddag, kan ikke bruges meget bedre :-)

 

Først Den lidt ældre sorte Cocker:

Kato%207_zpslbvwnx4q.jpg

 

Kato%20i%20vand%203_zpsrn7u6xve.jpg

 

Kato%20i%20vand%208_zpsoez8u5tg.jpg

 

Kato%20i%20vand%2011_zpsm71doovk.jpg

 

Så Den Brun hvide Springer:

Donna%204_zpsiphaoixj.jpg

 

Donna%208_zps9vhvnk4y.jpg

 

Donna%2015_zpsxv9kfqkw.jpg

 

Donna%2010_zpscqs0f6wx.jpg

 

Donna%20i%20vand%205_zps8fmrxngl.jpg

 

Og så den unge sorte FT Cocker

 

Cool%2013_zpshhyyfbij.jpg

 

Cool%205_zpsaa5odqzv.jpg

 

Cool%207_zpsytykab53.jpg

 

Cool%20og%20and%205_zpssz9shycb.jpg

 

Cool%20i%20vand%206_zpsizpcebnb.jpg

 

Cool%20i%20vand%201_zpswqartmqw.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Søndag formiddag ved Mesinge - på strandengene ud til Odense fjord.

 

To hundeejere, to FT Cockere - begge sorte, men den ene mere lodden end den anden og noget ældre, en FT Springer brun hvid, lidt dummyer, en andrik skudt lørdag.

 

Vi hyggede og tog 400 billeder - sluttede af med en at putte hundene hjemme i varmen mens vi fik en dejlig frokost på Tornø Hotel i kerteminde. En søndag formiddag, kan ikke bruges meget bedre :-)

 

Lyder som en dejlig søndag :-D Og nogle fantastiske billeder...

Link til indlæg
Del på andre sites

Søndag formiddag ved Mesinge - på strandengene ud til Odense fjord.

 

To hundeejere, to FT Cockere - begge sorte, men den ene mere lodden end den anden og noget ældre, en FT Springer brun hvid, lidt dummyer, en andrik skudt lørdag.

 

Vi hyggede og tog 400 billeder - sluttede af med en at putte hundene hjemme i varmen mens vi fik en dejlig frokost på Tornø Hotel i kerteminde. En søndag formiddag, kan ikke bruges meget bedre :-)

 

 

 

Meget smukke billeder !! :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Søndag formiddag ved Mesinge - på strandengene ud til Odense fjord.

 

To hundeejere, to FT Cockere - begge sorte, men den ene mere lodden end den anden og noget ældre, en FT Springer brun hvid, lidt dummyer, en andrik skudt lørdag.

 

Vi hyggede og tog 400 billeder - sluttede af med en at putte hundene hjemme i varmen mens vi fik en dejlig frokost på Tornø Hotel i kerteminde. En søndag formiddag, kan ikke bruges meget bedre :-)

 

 

 

Meget smukke billeder !! :hjerte:

 

Meget, meget smukke hunde :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Søndag formiddag ved Mesinge - på strandengene ud til Odense fjord.

 

To hundeejere, to FT Cockere - begge sorte, men den ene mere lodden end den anden og noget ældre, en FT Springer brun hvid, lidt dummyer, en andrik skudt lørdag.

 

Vi hyggede og tog 400 billeder - sluttede af med en at putte hundene hjemme i varmen mens vi fik en dejlig frokost på Tornø Hotel i kerteminde. En søndag formiddag, kan ikke bruges meget bedre :-)

 

Først Den lidt ældre sorte Cocker:

Kato%207_zpslbvwnx4q.jpg

 

Kato%20i%20vand%203_zpsrn7u6xve.jpg

 

Kato%20i%20vand%208_zpsoez8u5tg.jpg

 

Kato%20i%20vand%2011_zpsm71doovk.jpg

 

Så Den Brun hvide Springer:

Donna%204_zpsiphaoixj.jpg

 

Donna%208_zps9vhvnk4y.jpg

 

Donna%2015_zpsxv9kfqkw.jpg

 

Donna%2010_zpscqs0f6wx.jpg

 

Donna%20i%20vand%205_zps8fmrxngl.jpg

 

Og så den unge sorte FT Cocker

 

Cool%2013_zpshhyyfbij.jpg

 

Cool%205_zpsaa5odqzv.jpg

 

Cool%207_zpsytykab53.jpg

 

Cool%20og%20and%205_zpssz9shycb.jpg

 

Cool%20i%20vand%206_zpsizpcebnb.jpg

 

Cool%20i%20vand%201_zpswqartmqw.jpg

 

Lækkert med arbejdende hunde, der helt tydeligt nyder at udføre deres jobs :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lækkert med arbejdende hunde, der helt tydeligt nyder at udføre deres jobs :hjerte:

 

Netop det der gør belønningsbasseret træning med FT Spaniels til en leg. For det er belønning det hele. Det er en fest at træne. Det bliver så heller ikke mindre af at det er en fotosession, hvor man måske ser lidt stort på om der knaldapporteres osv. - selvom jeg siger til aktørerne at de ikke skal acceptere noget de ikke plejer, så gør de det nok alligevel, for at holde stemningen helt i top.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja der er intens vilje til at få anden op til farmand. Man bliver ikke mindre vild med Cockere efter sådan en foto tur.

 

Cockere har altid givet mig stress! Men nu har jeg to (engelske) på hold, og de er altså fantastiske:lun: Jeg er stadig ikke overbevist om at jeg nogensinde kommer til at bo sammen med en spaniel, men jeg har fået øjnene op for deres imponerende evner! Skønne hunde:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fantastiske hunde :lun: Men sig mig lige, er det dine allesammen ? :shock:

 

Næsten.. nr. 2 fra højre er min venindes hund, søn af Spot (som vi havde glemt på billedet). Og nr. 3 fra højre er en datter af Pai og Bonus som ikke er min. Men de andre er :) Dog er det kun Pai og Bonus der bor hjemme - de andre er udstationerede :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Countryways Conor af Fuglevig er faderen til nogle fine hvalpe jeg var ude at kigge på sidst på eftermiddagen. Ikke for at købe en med for at se noget Conor har avlet og for at fotografere hvalpe. Det er nogle små hurtige bæster men der blev da lidt billeder ud af det. Dejlige, modige, kontaktglade hvalpe

 

han%20hvalpe%203_zpsmv8guuyv.jpg

 

taeligvehvalpen%202_zpslv93guu2.jpg

 

hanhvalp%20B%201_zpszyw9w4uu.jpg

 

Hanhvalp%20C%201_zps7trrjhof.jpg

 

hvalpe%202_zpsl3oon14i.jpg

 

hvalpe%203_zpsp5747mvh.jpg

 

taeligvehvalpen%203_zpsyszzfia6.jpg

 

hvalpe%206_zps8baexpo9.jpg

 

hvalpe%207_zpsqv8fmewh.jpg

 

Hanhvalp%2010_zpsu8u6ioth.jpg

 

Hanhvalp%2011_zpsk7dlqs1d.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Countryways Conor af Fuglevig er faderen til nogle fine hvalpe jeg var ude at kigge på sidst på eftermiddagen. Ikke for at købe en med for at se noget Conor har avlet og for at fotografere hvalpe. Det er nogle små hurtige bæster men der blev da lidt billeder ud af det. Dejlige, modige, kontaktglade hvalpe

 

han%20hvalpe%203_zpsmv8guuyv.jpg

 

taeligvehvalpen%202_zpslv93guu2.jpg

 

hanhvalp%20B%201_zpszyw9w4uu.jpg

 

Hanhvalp%20C%201_zps7trrjhof.jpg

 

hvalpe%202_zpsl3oon14i.jpg

 

hvalpe%203_zpsp5747mvh.jpg

 

taeligvehvalpen%203_zpsyszzfia6.jpg

 

hvalpe%206_zps8baexpo9.jpg

 

hvalpe%207_zpsqv8fmewh.jpg

 

Hanhvalp%2010_zpsu8u6ioth.jpg

 

Hanhvalp%2011_zpsk7dlqs1d.jpg

 

Neiii de er søde, må bare eje sådan en på et tidspunkt ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...