Hop til indhold

September måneds billedtråd 2016


Missing
 Share

Recommended Posts

Næsten.. nr. 2 fra højre er min venindes hund, søn af Spot (som vi havde glemt på billedet). Og nr. 3 fra højre er en datter af Pai og Bonus som ikke er min. Men de andre er :) Dog er det kun Pai og Bonus der bor hjemme - de andre er udstationerede :)

 

Også Spot? The soulmate dog :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 119
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Countryways Conor af Fuglevig er faderen til nogle fine hvalpe jeg var ude at kigge på sidst på eftermiddagen. Ikke for at købe en med for at se noget Conor har avlet og for at fotografere hvalpe. Det er nogle små hurtige bæster men der blev da lidt billeder ud af det. Dejlige, modige, kontaktglade hvalpe

 

han%20hvalpe%203_zpsmv8guuyv.jpg

 

taeligvehvalpen%202_zpslv93guu2.jpg

 

hanhvalp%20B%201_zpszyw9w4uu.jpg

 

Hanhvalp%20C%201_zps7trrjhof.jpg

 

hvalpe%202_zpsl3oon14i.jpg

 

hvalpe%203_zpsp5747mvh.jpg

 

taeligvehvalpen%203_zpsyszzfia6.jpg

 

hvalpe%206_zps8baexpo9.jpg

 

hvalpe%207_zpsqv8fmewh.jpg

 

Hanhvalp%2010_zpsu8u6ioth.jpg

 

Hanhvalp%2011_zpsk7dlqs1d.jpg

 

Ej men, så meget nuttethed på ét sted :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen i lige måde med de små glade skabninger, du har fanget :5up:

 

- eller måske mente du det var godt klaret, at Oluf kunne fange en frisbee på jorden :mrgreen:

 

nej, jeg mener du er kvik med kammeraet og har lyset rigtigt ind og fanger fine situationer og vinkler. Jeg tror du har flair for de lidt specielle vinkler og udtryk. Herligt at se på :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Bella var lige model i dag:lun:

 

[ATTACH=CONFIG]134128[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]134120[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]134121[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]134122[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]134123[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]134124[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]134125[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]134126[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]134127[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]134119[/ATTACH]

 

Modella Bella :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Var på kursus for 14 dage siden og havde slæbt fotograt med, til at tage nogle billeder af hundene.

På trods af styrtregn og elendige lysforhold, så gjorde han det ganske godt :5up:

 

_MX_6031.jpg

 

Chutters kommende kæreste :lun:

 

_MX_6226.jpg

 

Og mere Chutter

 

_MX_5918.jpg

 

Og en enkelt fotografen tog for nogle måneder siden, jeg også lige blev nød til at have.

 

IMG_3241.jpg

_MX_5945.jpg

_MX_5997.jpg

_MX_6005.jpg

_MX_6177.jpg

_MX_6923.jpg

_MX_6928.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg købte nyt- brugt kamera i går. Udskiftede mit Nikon D40 med et brugt D7000 - og nu skulle det så prøves.

En af de ting som D40 havde det svært med var når jeg brugte ISO 1600 og derover. Så kom der en del billedstøj.

Så for at udfordre mit nye D7000 - og fordi det er overskyet tog jeg disse billeder med ISO 2000 - der er mindre billedstøj end med D40 på 1600, så noget får man da for pengene :-)

... Optikken er den samme NIKOR 18-200 mm

 

 

Her er Bonnie

 

Bonnie%202_zpsyk15dhmn.jpg

 

Og her er Maggie

 

Maggie%204_zpsk8pmykqw.jpg

 

Ikke meget billedstøj :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg købte nyt- brugt kamera i går. Udskiftede mit Nikon D40 med et brugt D7000 - og nu skulle det så prøves.

En af de ting som D40 havde det svært med var når jeg brugte ISO 1600 og derover. Så kom der en del billedstøj.

Så for at udfordre mit nye D7000 - og fordi det er overskyet tog jeg disse billeder med ISO 2000 - der er mindre billedstøj end med D40 på 1600, så noget får man da for pengene :-)

... Optikken er den samme NIKOR 18-200 mm

 

 

Her er Bonnie

 

Bonnie%202_zpsyk15dhmn.jpg

 

Og her er Maggie

 

Maggie%204_zpsk8pmykqw.jpg

 

Ikke meget billedstøj :-)

 

Hvor smukt sikke dog nogle modeller :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Advarsel - rent pral!!

I søndags vandt Pai titlen som Årest Hund i LP1. Mega sejt, især når hun først kom til landet november sidste år! Bonus blev nummer 3 i Årets Hund i eliten og gik et fantastisk program. Oveni hatten er vi udtaget til Nordisk Mesterskab i Finland i december! Spot havde sin egen fest på banen og blev nr. 3 i champion-klassen. Er mega stolt af de 3 fantastiske hunde!!!

IMG_7600.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Advarsel - rent pral!!

I søndags vandt Pai titlen som Årest Hund i LP1. Mega sejt, især når hun først kom til landet november sidste år! Bonus blev nummer 3 i Årets Hund i eliten og gik et fantastisk program. Oveni hatten er vi udtaget til Nordisk Mesterskab i Finland i december! Spot havde sin egen fest på banen og blev nr. 3 i champion-klassen. Er mega stolt af de 3 fantastiske hunde!!!

[ATTACH=CONFIG]134198[/ATTACH]

 

Der er så sandelig også noget at prale med - tillykke med det hele :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...