Hop til indhold

alting har en ende


pivpiv
 Share

Recommended Posts

Tidligt i morges fortalte Sassy at nu var tiden inde.

Så i morges kom dyrlægen herhjem og sassy tog imod hende gøende og med logrende hale.

Sassy elskede besøg.

Midt i velkomst seancen fattede hun uråd og gik, så ville hun ikke snakke mere med dyrlægen.

Da den første sprøjte begyndte at virke lå hun sig på sin plads hvor dyrlægen, manden og jeg sad og luna på skødet af manden.

Hun var ok, men tiden var inde.

Dyrlægen havde svært ved at finde en åre for i løbet af de timer (fra vi ringede til dyrlægen kom) begyndte hendes system lige så stille at sætte ud.

 

Vi er totalt knuste og jeg græder som en gal og lille Luna reagerer også.

Hun piver og snuser hvor sassy døde. Hun er rastløs og gider ikke hendes nye lækre kødben - hunde kan virkelig sørge.

Men samtidigt ved hun hvad der er sket. For i nat blev hun pludselig bange for sassy imens hun snuste til hende og blev voldsomt urolig bare af at snuse til sovende sassy.

 

Men nu sover Sassy for evigt og jeg er hende så taknemlig for de 12½ år vi fik og for det hun gav mig. Jeg har aldrig mødt en hund som hende.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Åhhh, det er jeg ked af at høre, pivpiv... :cry: Men er ikke i tvivl om at hun har haft et supergodt hundeliv hos jer. Og når man kan mærke at tiden er inde, så må man prøve at se på det som en sidst gave man kan give sin elskede hund - at give den fred. Men det er pokkers svært... Varme tanker herfra, og sov sødt lille Sassy.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...