Hop til indhold

alting har en ende


pivpiv
 Share

Recommended Posts

Luna ville ikke op i morges. Hun ventede og ledte efter sassy

Normalt hopper og springer Luna når uret ringer og så løber hun op i gangen og så har manden altid måtte byde sassy med (hun ventede pænt på han spurgte om ikke hun skulle op).

I morges ringede uret og luna stod bare og gloede på J og da han så stod op satte hun sig på min side af sengen (Sassys morgen plads) og så sad hun bare og ville ikke med ham lige meget hvad han sagde, lige indtil han sagde "skal du slet ikke op i dag " Som han plejer sige med sassy, så gik hun med lige så stille og stoppede ved samtlige kurve og tæpper for at snuse efter Sassy.

Puha det gør så ondt at se.

Men samtidigt så er jeg sikker på at hun nok skal klare sig.

I dag var hun alene hjemme i knap en time og øglen havde lagt guf til hende rundt i huset og dem inde i stuen havde hun slet ikke fundet - så hun har bare fundet dem i gangen og så puttet sig og hun kom fra kurven da jeg kom hjem. Men hver gang der kommer en ind af døren så kigger hun bagefter og logrer usikkert som om hun venter.

Link til indlæg
Del på andre sites

Luna ville ikke op i morges. Hun ventede og ledte efter sassy

Normalt hopper og springer Luna når uret ringer og så løber hun op i gangen og så har manden altid måtte byde sassy med (hun ventede pænt på han spurgte om ikke hun skulle op).

I morges ringede uret og luna stod bare og gloede på J og da han så stod op satte hun sig på min side af sengen (Sassys morgen plads) og så sad hun bare og ville ikke med ham lige meget hvad han sagde, lige indtil han sagde "skal du slet ikke op i dag " Som han plejer sige med sassy, så gik hun med lige så stille og stoppede ved samtlige kurve og tæpper for at snuse efter Sassy.

Puha det gør så ondt at se.

Men samtidigt så er jeg sikker på at hun nok skal klare sig.

I dag var hun alene hjemme i knap en time og øglen havde lagt guf til hende rundt i huset og dem inde i stuen havde hun slet ikke fundet - så hun har bare fundet dem i gangen og så puttet sig og hun kom fra kurven da jeg kom hjem. Men hver gang der kommer en ind af døren så kigger hun bagefter og logrer usikkert som om hun venter.

 

:megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Luna ville ikke op i morges. Hun ventede og ledte efter sassy

Normalt hopper og springer Luna når uret ringer og så løber hun op i gangen og så har manden altid måtte byde sassy med (hun ventede pænt på han spurgte om ikke hun skulle op).

I morges ringede uret og luna stod bare og gloede på J og da han så stod op satte hun sig på min side af sengen (Sassys morgen plads) og så sad hun bare og ville ikke med ham lige meget hvad han sagde, lige indtil han sagde "skal du slet ikke op i dag " Som han plejer sige med sassy, så gik hun med lige så stille og stoppede ved samtlige kurve og tæpper for at snuse efter Sassy.

Puha det gør så ondt at se.

Men samtidigt så er jeg sikker på at hun nok skal klare sig.

I dag var hun alene hjemme i knap en time og øglen havde lagt guf til hende rundt i huset og dem inde i stuen havde hun slet ikke fundet - så hun har bare fundet dem i gangen og så puttet sig og hun kom fra kurven da jeg kom hjem. Men hver gang der kommer en ind af døren så kigger hun bagefter og logrer usikkert som om hun venter.

 

Lille Luna :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt at Luna har det bedre.

 

Pivpiv, jeg kan huske da du startede herinde, at du allerede dengang syntes at Sassy var rigtig gammel og at du ikke forventede at have hende ret meget længere. Vist på grund af at de andre labber i jeres familie ikke var blevet så gamle. Og så fik I alligevel godt tre år mere med hende. Det er da noget at glæde sig over, selvom det jo altid er super trist at skulle sige farvel. :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

doberfan, ja det er rigtigt og jeg har sat pris på hver eneste dag.

nu kan jeg jo godt se at hun slet ikke var gammel, men ingen af os havde nogensinde oplevet en rigtig gammel lab før nu.

jeg er ok for jeg ved at det var det rigtige at gøre og at hun ikke kunne mere. tomheden og savnet skal bare lige finde sin plads hos både os og Luna.

Link til indlæg
Del på andre sites

Luna er begyndt at sove om natten igen.

Hver nat siden natten op til Sassys død har Luna vågnet hver nat og haft brug for at mærke os og virket som om hun skulle lige tjekke at vi stadig var der.

Men i nat sov hun, hele natten.

Hun søger stadig, men hendes søgen i haven er blevet meget mindre. Nu er det kun i ny og næ hun søger derude.

Men kommer der gæster tager hun imod dem og venter ved døren på at NU må sassy så komme og tager vi hende med i forhaven så logrer hun forventningsfuldt.

 

Men hun bliver lige så stille sig selv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...