Hop til indhold

Så er det vist på tide at gøre det officielt.


Bernhardiner
 Share

Recommended Posts

Sikke dog en helt fantastisk dag :lun: Og Ayla var så svine heldig at få det flotte halsbånd hun har på. Det er så sødt af dig Kirsten. Bettepigen var så træt at hun måtte bæres ud i bilen.... Og for lige at runde af, skulle hun også bæres ind da vi kom hjem. Jo jo, jeg er ved at være godt opdraget ;-)

 

Hun er jo ved at være en stor pige, så skal hun ikke gå med baby halsbånd ;-) Her er også 3 trætte whipper, Bianchi er gået helt i brædderne og jeg tror ikke jeg ser mere til hende i dag.

 

Jeg regnede også med at du ville være lærenem ;-) men er alligevel imponeret over, at du så hurtigt har lært at udfylde rollen som whippet-tjener, nogle er år om at fatte det ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er jo ved at være en stor pige, så skal hun ikke gå med baby halsbånd ;-) Her er også 3 trætte whipper, Bianchi er gået helt i brædderne og jeg tror ikke jeg ser mere til hende i dag.

 

Jeg regnede også med at du ville være lærenem ;-) men er alligevel imponeret over, at du så hurtigt har lært at udfylde rollen som whippet-tjener, nogle er år om at fatte det ;-)

 

Madøret forlangte aftensmad så snart vi var inde, men lagde sig straks efter igen. Hun vågnede lige lidt op for en halv times tid siden og gnaskede halvhjertet på en okseklov, men hun er drattet om igen :-D

 

Jah, jamen med nogle ting er jeg hurtig, og jeg fandt hurtigt ud af at jeg ville være taberen her. Så det er nemmere bare at overgive sig :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der lige lidt billeder, selvom lyset ikke var det nemmeste at fotografere i, plus jeg glæder mig til at vejret er til, at dækkenet kan komme af ( selvom der nok er lange udsigter til det). Hun er stadig min lille øjesten og jeg skal stadig knibe mig selv i armen flere gange om dagen, for at jeg kan se at hun ikke bare er en drøm, selv alle hendes banditstreger er ren lykke :hjerte: Jeg begriber ikke at det kun er lige knap 3 måneder siden at jeg hentede hende, det føles som om, hun altid har været en del af mig.

 

Bisserne er næsten smidt alle sammen,. Stadig ikke et eneste uheld indenfor (tak Kirsten), det har jeg kun prøvet med en hund tidligere. Er oppe på de 4 timer jeg vil have at hun skal kunne være alene. Tit vækker jeg hende når jeg kommer hjem og så skal hertuginden jo lige strække alle lemmerne igennem før hun gider reagere. Men så bliver der samlet et legetøj og så løber hun rundt om mine ben mens hun brummer af ren glæde, det ser så sødt ud:hjerte: Indkaldet sidder lige i skabet indtil videre, og er begyndt at teste hende på diverse distraktioner (selvfølgelig i den lange line), jeg kommer aldrig til at stole 100% på hende, jagtinstinktet i hende skal ikke undervurderes, så det er op til mig, kun at slippe hende hvor der er sikkert. Hun har også et fantastisk fokus på mig, som jeg bare har udnyttet fra starten og vedligeholdt, hun vil have at hun kan se mig.

 

Hun er min lille faste følgesvend, og vi kommer vidt omkring og har så mange vidunderlige oplevelser sammen.

 

Træningsmæssigt har jeg nået mit mål, hun kan indkald og være alene hjemme :mrgreen: Alt der ud over er bare bonus og et produkt af hendes initiativ. Når hun selv har tilbudt en adfærd der er positiv, har jeg bare rost og forstærket det. Fx er hun super dygtig til fri ved fod, men det er dælme ikke mig der har lært hende det :mrgreen: Ordet dæk, har hun ingen begreb om hvad betyder. Derudover hopper hun op ad alt; mig, alle andre, diverse borde osv, hun tyvstjæler, hun trækker som et ondt år hvis hun vil hen til noget, hun hugger min hovedpude og min dyne, hun er PÅ når hun er vågen, hun har et gigantisk sovehjerte og kan være yderst magelig, hun er stædig, egenrådig, viljestærk, manipulerende og absolut FANTASTISK :hjerte:

 

Nå, jeg ævler løs, billeder!!!

 

IMG_0036.jpg

 

IMG_0109.jpg

 

IMG_0206.jpg

 

IMG_9940.jpg

 

IMG_9947.jpg

 

IMG_9957.jpg

 

IMG_9981.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Tilføj...