Hop til indhold

Så er det vist på tide at gøre det officielt.


Bernhardiner
 Share

Recommended Posts

Jamen har ikke mødt mange der kender dem, og hvis de gør, er de typisk over 50 år :-) Den er god den sidste, og heldigvis en god afslutning synes jeg.

 

Over 50 er IKKE gammelt, nå!!! :fyfy:Og ja, jeg læste dem også som helt ung, den gang i start 80'erne... :oops:

 

Når det er sagt - kææææmpe tillykke!!! :bighug: Det var da én af de bedste HF-opdateringer længe! Glæder mig til at se og læse masser om hende, når hun kommer hjem! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Endnu en gang et stort tak til jer :-D Jeg glæder mig til at dele hende med jer alle :-) Det bliver SÅ godt.

@Aussiepower\! Ha ha og de valgt til det formål :-D 79 kr for at skifte dem ud :-D Så må jeg leve med at glo på dem.

@Niels M I rest my case :-D:-D:-D

@korvis Det er Niels der siger det er gammelt ;-) Jeg læste dem så først der i midt 90'erne tror jeg.

Og tusind tak:-) Har glædet mig til at fortælle det herinde til jer skønne mennesker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Endnu en gang et stort tak til jer :-D Jeg glæder mig til at dele hende med jer alle :-) Det bliver SÅ godt.

@Aussiepower! Ha ha og de valgt til det formål :-D 79 kr for at skifte dem ud :-D Så må jeg leve med at glo på dem.

@Niels M I rest my case :-D:-D:-D

@korvis Det er Niels der siger det er gammelt ;-) Jeg læste dem så først der i midt 90'erne tror jeg.

Og tusind tak:-) Har glædet mig til at fortælle det herinde til jer skønne mennesker.

 

Ja det er helt sikkert også prisen der gør at jeg vælger dem, vi har et liggende i gangen også pga glat gulv og til den pris, så kan det udskiftes (hvilket det er blevet et par gange) med god samvittighed, når det bliver for ramponeret at se på :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen har ikke mødt mange der kender dem, og hvis de gør, er de typisk over 50 år :-) Den er god den sidste, og heldigvis en god afslutning synes jeg.

Ej, alle læste dem da jeg gik i skole og jeg fik først læst dem lidt senere. Den sidste kom jo først her for 5 år siden ikke?

Jeg er 35 og mange på min alder har læst de bøger.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha ha ja, en rullepølsewhippetnusling. Genialt ord :mrgreen:

@Eva Tak, jeg glæder mig også til at følge Basso herinde, hvis jeg skulle have haft en han, var han altså min favorit, sikke en personlighed:lun:

@luckyluna Så er vi jævnaldrende, men jeg har bare ikke mødt mange der har kendt til dem :-)

@Missing Whippeline??? Ja det var da en mulighed:-)

Jah @JeanetteH Jeg synes jo også hun er noget af det skønneste:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så fangede jeg den. Jeg tænkte Ayla, Ayla, bøger... ? :hmm: Ayla hulebjørnens klan! Jeg har slugt dem alle råt, men det er mange år siden... Fedt navn! (Og fede bøger!)

 

Tak, Niels, så var jeg fri for at spørge :mrgreen:

 

 

Og fint navn, Berhardiner, og ekstra meget med de bøger in mente :lun:

 

Jeg er 38 og har også læst Hulebjørnens Klan (som teenager og igen for nogle år siden), og har forsøgt med Hestenes Dal, men opgav. Men jeg har bestemt, at når jeg bliver pensionist, så skal jeg læse hele serien :mrgreen:

 

Hestenes Dal står på hylden herhjemme. Den kunne jeg nemlig ikke aflevere tilbage på biblioteket, fordi hvalpe-Elvis havde kedet sig, mens han var alene hjemme :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak, Niels, så var jeg fri for at spørge :mrgreen:

 

 

Og fint navn, Berhardiner, og ekstra meget med de bøger in mente :lun:

 

Jeg er 38 og har også læst Hulebjørnens Klan (som teenager og igen for nogle år siden), og har forsøgt med Hestenes Dal, men opgav. Men jeg har bestemt, at når jeg bliver pensionist, så skal jeg læse hele serien :mrgreen:

 

Hestenes Dal står på hylden herhjemme. Den kunne jeg nemlig ikke aflevere tilbage på biblioteket, fordi hvalpe-Elvis havde kedet sig, mens han var alene hjemme :oops:

 

Det er lidt tung læsning, det vil jeg give dig ret i :-) Men jeg havde det ikke så nemt, og de bøger gav mig en mulighed for at forsvinde ind i en helt anden verden og jeg var tryllebundet af hende Ayla. Tror jeg var en 13 år da jeg huggede den første bog fra min mor. Så det er virkelig specielt for mig endelig at kunne bruge navnet.

 

Ha ha, ja det var da også en måde at tilegne sig bøger på:mrgreen: Må hellere finde et nyt sted til de bøger jeg låner fra biblioteket fremover..

Link til indlæg
Del på andre sites

Super tak skal du have. Der vil straks blive bestilt to spande. :klap:

 

Det var så lidt:-) Det er en af de bedste investeringer jeg har gjort. Du kan ikke se at de er blevet brugt en del år. Du kan ikke lugte foderet pga den er helt tæt og så fylder de ikke så meget. Jeg har godt nok ikke hældt foderet ud i spanden, men bare sat posen ned i, for at undgå alt for meget rengøring ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var så lidt:-) Det er en af de bedste investeringer jeg har gjort. Du kan ikke se at de er blevet brugt en del år. Du kan ikke lugte foderet pga den er helt tæt og så fylder de ikke så meget. Jeg har godt nok ikke hældt foderet ud i spanden, men bare sat posen ned i, for at undgå alt for meget rengøring ;-)

 

 

Vi hælder foderet i, og det er så nemt at gøre rent! Jeg er SÅ glad for vores spande, det er virkelig pengene værd!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var så lidt:-) Det er en af de bedste investeringer jeg har gjort. Du kan ikke se at de er blevet brugt en del år. Du kan ikke lugte foderet pga den er helt tæt og så fylder de ikke så meget. Jeg har godt nok ikke hældt foderet ud i spanden, men bare sat posen ned i, for at undgå alt for meget rengøring ;-)

 

Smart det med at sætte posen ned i spanden:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Tilføj...