Hop til indhold

Så er det vist på tide at gøre det officielt.


Bernhardiner
 Share

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Over-mega-meget-billedespam.... Så er i advaret. Jeg går og tager så mange billeder, og jeg kan ikke finde ud af hvilke jeg skulle tage fra, så værsgo:mrgreen: Vi var så heldige at have besøg af brormand, Basso. Og hvor de dog nød hinanden.

 

Min egen lille personlige livsglæde er blevet 8 måneder nu, og jeg har aldrig set noget smukkere:hjerte: Jeg er så hamrende stolt af hende, og jeg skal stadig knibe mig i armen over hvor heldig jeg er, at hun kom hjem til mig. Livet med Ayla er nemt, sjovt og vidunderligt. Hun har en kæmpe personlighed og jeg kan ikke begribe hvor mange facetter hun består af. Det ene øjeblik er hun forarget over drengerøven Basso, hvor i det næste render hun med hovedet først ind i et træ eller styrter over en bunke visne grene og bliver møgbeskidt. Hun kan komme flyvende fra sofaen - over sofabordet- hen i lænestolen - og direkte ud over ryglænet på mindre end 1 sekund, og i det næste kryber hun helt op i mine arme og putter sig ind til halsen med et dybt suk. Hun er bare så p..... lækker.

 

 

IMG_1712.jpg

IMG_1856.jpg

IMG_1945.jpg

 

Nå, der var i heldige, nu vil hunde-forum ikke lade mig uploade flere billeder:damn:

IMG_1531.jpg

IMG_1574.jpg

IMG_1710.jpg

IMG_1751.jpg

IMG_1773.jpg

IMG_1786.jpg

IMG_1899.jpg

IMG_1907.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Lækre pige, hvor ser hun godt ud <3 Herlige billeder af både hende og brormand.

 

Vi blev jo "snydt" for besøg af Basso i denne ombæring, Cala er i løbetid og da hun og Bassos "vizsla-storebror" er voldsomt glade for hinanden, var vi enige om, at det nok ikke var en god ide ;-)

 

Storesøster Cala får herrebesøg på søndag, så går alt vel, bliver Ayla storesøster om nogle måneder :-)

Her er søster Bianchi, der er blevet helt overvældet over alt det forår ;-)

 

23032017 (9).jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Lækre pige, hvor ser hun godt ud <3 Herlige billeder af både hende og brormand.

 

Vi blev jo "snydt" for besøg af Basso i denne ombæring, Cala er i løbetid og da hun og Bassos "vizsla-storebror" er voldsomt glade for hinanden, var vi enige om, at det nok ikke var en god ide ;-)

 

Storesøster Cala får herrebesøg på søndag, så går alt vel, bliver Ayla storesøster om nogle måneder :-)

Her er søster Bianchi, der er blevet helt overvældet over alt det forår ;-)

 

[ATTACH=CONFIG]135683[/ATTACH]

 

Jeg havde nu ikke besøg af Ingle, det var hans tvilling "lystige Leif" jeg havde æren af at møde.... Eller at Ayla havde æren af, må jeg vist hellere sige. Men kan @Eva vist snakke med om:lol:

 

Ej hvor er det spændene med små halv søskende på vej. Dem glæder jeg mig rigtig meget til at følge tæt kan du tro. Krydser alt hvad jeg kan for at det hele går som det skal.

 

Og så lige en masse :lun: til smukke søster Bianchi. Du kan hilse hende og sige vi snart ses.

 

@Bernhardiner Fede billeder og dejligt, at se den smukke pige igen!

 

Tak Niels. Er ikke så meget herinde så det er svært at følge med. Går alt godt med Aslan?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde nu ikke besøg af Ingle, det var hans tvilling "lystige Leif" jeg havde æren af at møde.... Eller at Ayla havde æren af, må jeg vist hellere sige. Men kan @Eva vist snakke med om:lol:

 

Ej hvor er det spændene med små halv søskende på vej. Dem glæder jeg mig rigtig meget til at følge tæt kan du tro. Krydser alt hvad jeg kan for at det hele går som det skal.

 

Og så lige en masse :lun: til smukke søster Bianchi. Du kan hilse hende og sige vi snart ses.

 

 

 

Tak Niels. Er ikke så meget herinde så det er svært at følge med. Går alt godt med Aslan?

Ja, du er lidt fraværende. :fyfy: Jo tak, det går fint med ham og utroligt nok lever hans julegave endnu.. :blink:
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde nu ikke besøg af Ingle, det var hans tvilling "lystige Leif" jeg havde æren af at møde.... Eller at Ayla havde æren af, må jeg vist hellere sige. Men kan @Eva vist snakke med om:lol:

 

Ej hvor er det spændene med små halv søskende på vej. Dem glæder jeg mig rigtig meget til at følge tæt kan du tro. Krydser alt hvad jeg kan for at det hele går som det skal.

 

Og så lige en masse :lun: til smukke søster Bianchi. Du kan hilse hende og sige vi snart ses.

 

 

 

Tak Niels. Er ikke så meget herinde så det er svært at følge med. Går alt godt med Aslan?

 

Ingles tvillingebror har vi også haft besøg af en enkelt gang ;-) Det viste sig så at Cala kom i løbetid kort efter, så det var nok derfor ;-)

 

Bianchi vil glæde sig til besøg :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
27 minutter siden, Hofferne skrev:

Hvor er det nogle dejlige billeder. Dem hvor hun løber og springer i høj fart er virkelig gode, og så livsbekræftende - hun er virkelig en speedy pige :lun:

Hun er en rigtig speedy pige :mrgreen: Jeg elsker også at se på hende. Desværre går det så hurtigt live, at man ikke kan se bevægelserne ordentligt. Derfor tager jeg så mange billeder, så kan jeg nyde det endnu mere

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Tilføj...