Hop til indhold

Så er det vist på tide at gøre det officielt.


Bernhardiner
 Share

Recommended Posts

11 minutter siden, Claudia2500 skrev:

Selv tak :mrgreen: Ej men fx. de her 2, de er da lige til at hænge op på væggen :lun:IMG_2688.JPG

IMG_2623.JPG

Ahh jeg tænkte det nok, de strande deroppe er ubeskrivelige! Nordjylland er bare fantastisk smukt!

 

Jeg er så glad for især det sidste. Desværre er det ikke skarpt nok. Men at få et billede når hun er helt strakt, i fuld fart, har jeg forsøgt at få siden jeg fik hende:D Og når man så er er alene om at tage billeder er det endnu sværere. 

 

Ja jeg elsker også strandene heroppe. Desværre kommer der flere og flere mennesker i denne sæson. Hvad bilder de sig da ind sådan at invadere Aylas strand:D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Tusind tak skal I have alle sammen :x Jeg er jo helt enig med jer, bliver aldrig træt af at kigge på hende.

Jeg troede at "hverdagen" ville indfinde sig, men hver evig eneste dag skal jeg stadig knibe mig selv i armen for at finde ud af om hun nu er virkelig nok :D

Hi hi @Trei synes nok jeg hørte noget ultrasonic larm for lidt siden :P

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

59 minutter siden, Bernhardiner skrev:

Tusind tak Dorte :$ Det var Ayla der fik mig til at fatte interesse for fotografering. Det er blevet til en helt lille hobby og jeg går og øver mig på at blive bedre. 

Du bliver bedre og bedre for hver gang du lægger billeder op :-) Jeg nyder de skønne billeder og at kunne følge Ayla. 

Som opdrætter er jeg simpelthen så glad for hele kuldet, smukke hunde med et dejligt sind og alle har fået nogle helt utroligt skønne og dejlige ejere <3 Det har givet mig mange glæder at følge jer alle :-)

Lige et par billeder af 3 af Aylas søskende, 4 var samlet til Myndeklubbens udstilling tidligere på sommeren, en rigtig dejlig dag.

Ayla (ja det hedder hun også) Basso og Bianchi. Sidste billede de tre søstre, de har ikke været samlet siden de flyttede hjemmefra, men opførte sig som om de altid var sammen <3

 

08072017 (54).JPG

08072017 (4).JPG

08072017 (10).JPG

08072017 (45).JPG

  • Like 3
Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak Kirsten. Udstyret har meget at skulle have sagt, men det hjælper også at jeg får lov til at øve mig på andres hunde. Kan også sige at de hurtige mynder er altså noget af det sværeste jeg kunne starte med:D 

Som du også ved, så er det os hvalpekøbere der har været de heldige. Skønt at have en så engageret opdrætter der, også efter hvalpene er "afleveret", følger med på sidelinjen. 

Det var bare så god en dag i Nørresundby. Og ja alle 4 vapser lå bare i en stor bunke, som var det almindelig hverdag:x 

 

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Tilføj...