Hop til indhold

Så er det vist på tide at gøre det officielt.


Bernhardiner
 Share

Recommended Posts

Vi hælder foderet i, og det er så nemt at gøre rent! Jeg er SÅ glad for vores spande, det er virkelig pengene værd!

 

Jeg er en aaaanelse mageligt anlagt og vil gøre meget for at undgå rengøring af enhver art :-D Men de er nemlig super de spande, og ja de er altså også nemme at rengøre når det er ;-)

 

Ihhh er det fra hulebjørnens klan!!!! elsker de bøger og jeg er altså KUN 26 :mrgreen: fik de fleste i konfirmationsgave.

Men det er bare et super navn

 

Tak:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med den lille ny! Hvis nogen har kæmpet for det, er det dig. Al held og lykke herfra! Du har da også fået hvalpesikret hytten til den helt store guldmedalje. Bare vi havde tænkt på det, da vi fik Luffe...

 

Jeg har også læst de pågældende bøger to gange (og ligger aldersmæssigt i målgruppen). I første omgang var jeg også meget begejstret, men i anden var det ret tydeligt, at der er RIGTIG meget repetition.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med den lille ny! Hvis nogen har kæmpet for det, er det dig. Al held og lykke herfra! Du har da også fået hvalpesikret hytten til den helt store guldmedalje. Bare vi havde tænkt på det, da vi fik Luffe...

 

Jeg har også læst de pågældende bøger to gange (og ligger aldersmæssigt i målgruppen). I første omgang var jeg også meget begejstret, men i anden var det ret tydeligt, at der er RIGTIG meget repetition.

 

Tusind tak Kim. Ja det har ikke været et nemt forløb, og selve spørgsmålet om jeg overhovedet ville have hund igen, har været det sværeste for mig at bearbejde. Jeg har været igennem så megen sorg og bekymringer, at jeg rent faktisk har glemt lidt glæden ved at have hund. Brændt barn, skyr ilden. Men heldigvis har jeg fået samlet mig og ser så lyst og positivt på fremtiden.

 

Jeg giver dig ret mht bøgerne, plus de laaaaaange beskrivelser hun kommer med, dem hopper jeg over.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Nu er det i overmorgen at jeg skal hente Ayla, og jeg sidder faktisk og er skide nervøs:mrgreen: Sådan har jeg ikke haft det siden jeg skulle have min allerførste hund, men føler mig også helt som en nybegynder, så det er nok meget naturligt:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak Kim. Ja det har ikke været et nemt forløb, og selve spørgsmålet om jeg overhovedet ville have hund igen, har været det sværeste for mig at bearbejde. Jeg har været igennem så megen sorg og bekymringer, at jeg rent faktisk har glemt lidt glæden ved at have hund. Brændt barn, skyr ilden. Men heldigvis har jeg fået samlet mig og ser så lyst og positivt på fremtiden.

 

Jeg giver dig ret mht bøgerne, plus de laaaaaange beskrivelser hun kommer med, dem hopper jeg over.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Nu er det i overmorgen at jeg skal hente Ayla, og jeg sidder faktisk og er skide nervøs:mrgreen: Sådan har jeg ikke haft det siden jeg skulle have min allerførste hund, men føler mig også helt som en nybegynder, så det er nok meget naturligt:-)

Jeg glæder mig helt vildt!!!!!

Tænk sig at nu er det nu at det er nu!

Det bliver SÅ fedt og jeg kan slet ikke beskrive hvor meget jeg glæder mig til at se dig smile og grine røven ud af bukserne ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nejjjjjjj hvor er det skønt for dig! Ih, hvor jeg glæder mig på dine vegne!

 

Og så er jeg lidt misundelig også. Ghinis hvalpe er SÅ lækre!

 

Tillykke!!! :D

 

Tusind tak:mrgreen: De er virkelig helt enormt lækre, jeg blev simpelthen vild med dem alle sammen, og Kirsten har lavet et fantastisk stykke arbejde med at forberede dem på verdenen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Glæd dig! Det er skønt at dele sofa med en whippetnusling! :lun:

 

Har du forresten meldt lille Ayla til IPO? Hun virker ret talentfuld :blink:

 

Årh, Eva. Fortæl fortæl, du må have haft verdens bedste dag. Tog han køreturen hjem fint? Og hvad med de andre, hvordan har de taget i mod ham? KÆMPE tillykke med ham:klap:

 

Ha ha ha, jeg tror jeg har været ultra heldig alle de gange jeg har været dernede, for jeg synes ikke de har bidt mere end det sædvanlige. Men har et fuldt bodysuit klar til i morgen. Men hun må nøjes med at æde folk til hvalpetræning og ringtræning :-D Tror jeg vil blive grinet af banen hvis jeg stillede mig hen til brugshundene med den bette magre pige :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh, Eva. Fortæl fortæl, du må have haft verdens bedste dag. Tog han køreturen hjem fint? Og hvad med de andre, hvordan har de taget i mod ham? KÆMPE tillykke med ham:klap:

 

Ha ha ha, jeg tror jeg har været ultra heldig alle de gange jeg har været dernede, for jeg synes ikke de har bidt mere end det sædvanlige. Men har et fuldt bodysuit klar til i morgen. Men hun må nøjes med at æde folk til hvalpetræning og ringtræning :-D Tror jeg vil blive grinet af banen hvis jeg stillede mig hen til brugshundene med den bette magre pige :-)

 

He he... Basso har fået sit første kælenavn: Pavarotti - gæt selv, hvorfor :blink:

 

De andre har taget fint imod den lille skid, og han har godkendt sine nye "storebrødre" :lun:

 

Ingle er jo den lidt forkælede møgunge, så han er ikke så vild med at skulle dele, men han er nysgerrig og vil gerne lege med Basso, så det skal nok komme. Gustav er den perfekte storebror; han er næsten overdrevent forsigtig og omsorgsfuld, og han har et meget tydeligt sprog, så Basso følger ham som en skygge :lun:

 

Vi starter til hvalpetræning i morgen. Jeg har planer om at fjolle lidt med DcH-programmet, men konkurrencerne overlader vi nok til Ingle :blink:

 

Du kan roligt glæde dig. Holger havde vældigt travlt med at hapse i mine fingre, mens Ayla tog hele armen :mrgreen: Basso har til gengæld slet ikke bidt mig i dag :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

He he... Basso har fået sit første kælenavn: Pavarotti - gæt selv, hvorfor :blink:

 

De andre har taget fint imod den lille skid, og han har godkendt sine nye "storebrødre" :lun:

 

Ingle er jo den lidt forkælede møgunge, så han er ikke så vild med at skulle dele, men han er nysgerrig og vil gerne lege med Basso, så det skal nok komme. Gustav er den perfekte storebror; han er næsten overdrevent forsigtig og omsorgsfuld, og han har et meget tydeligt sprog, så Basso følger ham som en skygge :lun:

 

Vi starter til hvalpetræning i morgen. Jeg har planer om at fjolle lidt med DcH-programmet, men konkurrencerne overlader vi nok til Ingle :blink:

 

Du kan roligt glæde dig. Holger havde vældigt travlt med at hapse i mine fingre, mens Ayla tog hele armen :mrgreen: Basso har til gengæld slet ikke bidt mig i dag :hjerte:

 

Ha ha kan godt se hvorfor han har fået det kælenavn, de er nogle små snakkehoveder ;-)

Hvor er det godt de har taget godt i mod ham, Ingle skal nok tø op, han kan da ikke stå for den charme at Basso kan præstere. Lyder som om Gustav er den perfekte læremester til ham :-)

 

Det lyder da spændende med det træning, måske han bare er skide god :-) Du får nok ikke problemer med at finde måder at motivere det lille madøre på :-D Vi starter så først d. 2 oktober til hvalpetræning, og så starter jeg op til ringtræning næste tirsdag. Ikke fordi jeg skal udstille, men synes det er så god træning.

 

Hi hi that's my girl :-D Man kan lige så godt gøre det ordentligt, end bare at nippe lidt. Det er sjovt du siger det, for forrige gang jeg var dernede, der var det lille Basso der vandrede fra den ene fod til den anden og hapsede løs, han er altså bare for lækker.

 

Nå, nu vil jeg gøre et ærligt forsøg på at nyde min, måske sidste, nat uden afbrydelser. Håber jeg får sovet bare en smule :-)

 

Giv lige den lille guttermand et møs fra mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

...Hi hi that's my girl :-D Man kan lige så godt gøre det ordentligt, end bare at nippe lidt. Det er sjovt du siger det, for forrige gang jeg var dernede, der var det lille Basso der vandrede fra den ene fod til den anden og hapsede løs, han er altså bare for lækker.

 

Nå, nu vil jeg gøre et ærligt forsøg på at nyde min, måske sidste, nat uden afbrydelser. Håber jeg får sovet bare en smule :-)

 

Giv lige den lille guttermand et møs fra mig.

 

For to uger siden sad Basso nærmest fast i min akillessene, men han har forhåbentlig fået "raset af" :mrgreen:

 

Sov godt - og nyd dagen i morgen :-D Basso får et møs, når han vågner :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Held og lykke med hende, hun er en dejlig lille pige, håber i slipper for al for megen skønsang på hjemturen ;-)

Jeg kan jo starte med at spamme, her er de sidste billeder vi tog af Ayla inden hun flyttede hjemmefra <3

Og så glæder jeg mig til at følge både hende og Basso og se dem udvikle sig til voksne, smukke og fornuftige whipper :-)

 

t2 (1).jpg

t2 (2).jpg

t2 (6).jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

SÅ er der dælme kommet hvalp hjem:lun: Hun er så sej en pige altså. Køreturen hjem tog hun faktisk rigtig godt. Hun kastede lige op to gange, men ellers puttede hun på skødet af min kære mor, som var med nede og hente hende.

 

Da vi kom hjem indtog hun bare hele huset og haven med højt løftet hale og med en selvfølgelighed. Hun har også fået spist lidt. Når hun er ved at være træt render damen lige rundt og brokker sig, indtil hun lige finder et passende sted at falde om på.

Jamen hun er bare sådan en gæv lille pige.

Jeg vil være ærlig og sige at jeg er total udmattet nu:mrgreen: Det har været en dag med store følelser. Nu glæder jeg mig bare så meget til at lære hende at kende og nyde livet sammen med hende.

 

Beklager billedkvaliteten, men vi sidder her i sofaen og hygger og vil ikke flytte mig for at hente kameraet:hjerte:

DSC_2523.jpg

 

Kirsten, sikke dog en hund jeg har fået mig her:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

SÅ er der dælme kommet hvalp hjem:lun: Hun er så sej en pige altså. Køreturen hjem tog hun faktisk rigtig godt. Hun kastede lige op to gange, men ellers puttede hun på skødet af min kære mor, som var med nede og hente hende.

 

Da vi kom hjem indtog hun bare hele huset og haven med højt løftet hale og med en selvfølgelighed. Hun har også fået spist lidt. Når hun er ved at være træt render damen lige rundt og brokker sig, indtil hun lige finder et passende sted at falde om på.

Jamen hun er bare sådan en gæv lille pige.

Jeg vil være ærlig og sige at jeg er total udmattet nu:mrgreen: Det har været en dag med store følelser. Nu glæder jeg mig bare så meget til at lære hende at kende og nyde livet sammen med hende.

 

Beklager billedkvaliteten, men vi sidder her i sofaen og hygger og vil ikke flytte mig for at hente kameraet:hjerte:

[ATTACH=CONFIG]134165[/ATTACH]

 

Kirsten, sikke dog en hund jeg har fået mig her:lun:

 

Fedt! Stort, stort tillykke med hende! Hun ligner en der nyder sit nye hjem!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Tilføj...