Hop til indhold

Så sandt som det allerede er sagt...


Zaz-zaz
 Share

Recommended Posts

Synes lige jeg ville fortælle, at politihunde-træneren i dag gentog alt, hvad I allerede har delagtiggjort os i omkring den lille kornfedes tempo, når han søger spor. Han skal ned i tempo ellers ender han som et sjuskehoved. Væk med fiskebollerne og ind med bitte små godbidder pr. 50 cm og så kan han så forholde sig til det. Så altså så vidt, så godt og det er da ubegribeligt, hvad man kan lære på HF, men tak for assistancen på forhånd :5up:.

 

I dag var det sådan, at vaps var den eneste, der trænede, fordi de andre på holdet blev sendt ud og lave spor og så sagde træneren, at vi nok kunne belave os på problemer senere, når vovserne skulle lave et eller andet super avanceret som hun vist kaldte så meget som rundering...et eller andet i en skov...fordi Berner-bassen er for stor. Han vil sidde fast i krat og busk i undergrunden. Jamen, kære "børn", hvad er det vi har kastet os ud i ? Jeg hører det allerede for mig: "Ja, jer to med Berneren...han dumpede også prøven denne gang, fordi han igen kørte fast i en busk !!!" :mrgreen:. Nå til den tid vender vi tilbage med spørgsmålet: Er der nogle, der kender en effektiv slankur til hunde ??? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, klart. Det er jo mors lille pusse nusse dreng. Og så regner jeg da helt klart med at I alle sammen kommer og så skal vi synge "Dejlig er jorden" ude ved graven. Det bliver både smukt og rørende :mrgreen:

 

Joooh, det gør vi da nok... Men jeg vil nu hellere se ham mens han er i live :mrgreen: (og jeg synger heller ikke så godt, så for alles skyld så... :blink:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus

I dag var det sådan, at vaps var den eneste, der trænede, fordi de andre på holdet blev sendt ud og lave spor og så sagde træneren, at vi nok kunne belave os på problemer senere, når vovserne skulle lave et eller andet super avanceret som hun vist kaldte så meget som rundering...et eller andet i en skov...fordi Berner-bassen er for stor. Han vil sidde fast i krat og busk i undergrunden. Jamen, kære "børn", hvad er det vi har kastet os ud i ? Jeg hører det allerede for mig: "Ja, jer to med Berneren...han dumpede også prøven denne gang, fordi han igen kørte fast i en busk !!!" :mrgreen:. Nå til den tid vender vi tilbage med spørgsmålet: Er der nogle, der kender en effektiv slankur til hunde ??? :mrgreen:

 

Er det så HER jeg skal sige "been there, done that"? :rolleyes: Godt nok ikke størrelsen, men hopper jason gennem en busk/krat, så er det 80 % sikkert at han bliver hængende et eller andet sted derinde......

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det så HER jeg skal sige "been there, done that"? :rolleyes: Godt nok ikke størrelsen, men hopper jason gennem en busk/krat, så er det 80 % sikkert at han bliver hængende et eller andet sted derinde......

 

Jamen, hvad sker der for vores hunde ? De er vist ikke helt gearet til det brugshundesjov dér, meeeeen så må vi jo bare komme med buskrydderen og frelse vores små engle basser ha ha ha :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Han dør ! Han dør ganske enkelt ! Hele hans liv er mad, mad og så lige mad...ok og så måske også en lille morfar inde ved siden af sengen. Arme kræ, tænk at gå bort så ung ha ha ha :mrgreen:

 

 

 

dejligt med de hunde som lever for mad:blink::blink::blink::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Ja, dem ved man da trods alt, hvor man har...i køkkenet, på bordet, i folks tasker osv...dyyygtiiige vovser :mrgreen:

 

 

 

ja for at lige tage den så kommenterede den bedre halvdel lige idag hvor irriterende det var at mine hunde stjal fra bordene og bebsen osv osv:oops::oops::oops::mrgreen::mrgreen::mrgreen: dygtige hunde tænkte jeg hi hi

Link til indlæg
Del på andre sites

mindre mad og mere motion :mrgreen:

 

 

...Ganske som med os 2-benede :blink:

 

Ikke OS, men JER.. Jeg kan lige holde vægten oppe på normalen, hvis jeg spiser alt det "JER" tror der er usundt!

Næh du.. Jeg har regnet ud at man skal holde sig fra alt det grønne. De fleste overvægtige jeg kender spiser nemlig en hel del af den slags og mon ikke det gælder hundene også :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus

Ja, altså jeg tror da også jeg vil tage en motorsav med når vi skal rundere til prøver og des lige - og fortæller så dommeren jeg liiiiiige skal have lidt tid til at fræse det hele ned inden jeg sender "kaninen" ud....:mrgreen:

 

 

lillefod: Hvor HAR du dog din signatur fra:shock: Det er IKKE en tråd jeg har læst i hvert fald!!!! :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er noget fis - han skal nok tromle gennem busk og krat :-D

 

Og du ved hvad du skal lave hele afnen efter en eftersøgning i skoven :mrgreen:

- Nemlig sidde og pille grene, blade og næsten hele træer ud af pelsen på kræet :blink:

 

 

God arbejdslyst siger Tanten som har set en Berner efter den har leget eftersøgning :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke OS, men JER.. Jeg kan lige holde vægten oppe på normalen, hvis jeg spiser alt det "JER" tror der er usundt!

Næh du.. Jeg har regnet ud at man skal holde sig fra alt det grønne. De fleste overvægtige jeg kender spiser nemlig en hel del af den slags og mon ikke det gælder hundene også :mrgreen:

jeg har nu heller ingen problemer på den konto :mrgreen: har aldrig i mine dage vejet over 56 kilo.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Ikke OS, men JER.. Jeg kan lige holde vægten oppe på normalen, hvis jeg spiser alt det "JER" tror der er usundt!

Næh du.. Jeg har regnet ud at man skal holde sig fra alt det grønne. De fleste overvægtige jeg kender spiser nemlig en hel del af den slags og mon ikke det gælder hundene også :mrgreen:

 

 

 

:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

ved ikke helt om jeg tror på dig :blink::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

lillefod: Hvor HAR du dog din signatur fra:shock: Det er IKKE en tråd jeg har læst i hvert fald!!!! :engel:

 

Tjaa, non plukker blomster og andre plukker citater.. Om det er det ene eller det andet, er "hånd-plukket" nu engang bedst.. :mrgreen:

 

Nogle af dem finder du måske i Zaz zaz's tråd med titlen "Hvorfor er den så lang" :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er noget fis - han skal nok tromle gennem busk og krat :-D

 

Og du ved hvad du skal lave hele afnen efter en eftersøgning i skoven :mrgreen:

- Nemlig sidde og pille grene, blade og næsten hele træer ud af pelsen på kræet :blink:

 

 

God arbejdslyst siger Tanten som har set en Berner efter den har leget eftersøgning :mrgreen:

 

:shock: har du set sådan et kræ foretage sig noget seriøst ??????? Helt ærligt :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...