Hop til indhold

Oktober måneds billedtråd 2016


Doberfan
 Share

Recommended Posts

Der var godt med sus på stranden i dag. Det lykkedes Oluf at undgå en "sok", selv om han snusede helt nede ved vandkanten. Så heldig var det ikke alle der var :genert:

 

SLyW6g5.jpg

 

RnnwlO6.jpg

 

Det meste af tiden klæbede han til mig, så det var umuligt at tage billeder af ham. Men da vi var på vej tilbage til bilen, fik han lige et lille glædes-flip :mrgreen:

 

7dTVxN8.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 119
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

ja hun var dejlig. Sød, kælen, let at træne og altid en fornøjelse at omgås. Vi havde jo haft 5 forskellige racer før FT Springer og da vi havde haft hende et års tid sagde jeg til min kone: "Hvis jeg nogensinde er ved af skifte race så stop mig"..

 

Lige så sød og rar hun ser ud, lige så barsk og hård var hun på jagt. Knaldede gennem hvad som helst. Op og ned af grøfter, bakker, muddehuller og rør, vand - ja hvad som helst. Og så tog hun jo løbere, anskudte fugle og endda rådyr på 20 kg tog hun med sine kun 13 kg i struben og trak ned, hvis hun kunne få fat i det. Så rar, tja......skindet bedrager nok lidt med FT Spaniels.

 

Det er så vildt hvad hunde kan, og de ville jo ikke gøre det, hvis ikke det var fordi de elskede deres fører og havde det gode samarbejde :lun: Men ret sejt at kunne tage 20 kg når man ikke vejer mere, det er godt nok imponerende :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes lige jer der ikke er på FB også skal have et godt grin. Tossede Leah!

 

 

[ATTACH=CONFIG]134524[/ATTACH]

 

Ha ha, hvor er hun bare lækker:hjerte:

 

Lige et par billeder fra i fredags, hvor Thor og jeg var et smut forbi Kalø, han går på efterskole et par kilometer derfra, så det er oplagt med en tur, når han skal hjem på weekend.

[ATTACH=CONFIG]134528[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]134527[/ATTACH]

 

De er så gode de billeder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Scoop på charmeoffensiv!

 

IMG_1588.jpg

 

Denne kvinde, hvis mor sidder i rullestolen til venstre - ja det er måske ikke helt tydeligt, at det er en rullestol (med tæpper over i 28 graders varme) :lol: - men moderen har haft dobere før, og datteren er nu overbevist om at hun skal have en og har allerede sendt en ansøgning til vore rescue.

Endnu en dober får snart et dejligt hjem! :5up:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Scoop på charmeoffensiv!

 

[ATTACH=CONFIG]134533[/ATTACH]

 

Denne kvinde, hvis mor sidder i rullestolen til venstre - ja det er måske ikke helt tydeligt, at det er en rullestol (med tæpper over i 28 graders varme) :lol: - men moderen har haft dobere før, og datteren er nu overbevist om at hun skal have en og har allerede sendt en ansøgning til vore rescue.

Endnu en dober får snart et dejligt hjem! :5up:

 

Det kan man da kun blive helt varm over indeni :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...