Hop til indhold

Oktober måneds billedtråd 2016


Doberfan
 Share

Recommended Posts

  • Svar 119
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

@Claudia2500 hvor er det bare et skønt billede.

Jeg kan godt huske at du har fortalt om deres helt specielle bånd:lun:

 

Der er helt sikkert en grund til at hun elsker ældre mennesker i hvert fald :hjerte: Hun var så sød og forsigtig og har jo også reddet hans liv 2 gange da han var besvimet af lavt blodsukker midt om natten, det er sgu svært at man aldrig skal se ham igen, men heldigvis har vi de gode minder :lun:

 

FB_IMG_1477211806640.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

20161023_112228.jpg

:hjerte:

 

Sille er færdig med anden omgang pencillin for blærebetændelse i dag. Kryds fingre for at det ikke kommer igen. Hun blev scannet i blæren onsdags og ingen tegn på sygdom, sten eller andet fra blæren. Så nu må det godt gå over så hun ikke skal undersøges mere

 

Dyrlægen var desuden, igen, meget imponeret over hvor godt hun holder sig.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke lige jordens bedste billede, men hold nu magle jeg synes hun var lige komisk!

Tror hun har brugt de sidste 10 minutter på at prøve at få en foderpille ud fra under tv bordet, med det resultat at den kun er rykket længere ind.

 

Når jeg så kommer med kameraet får jeg bare jordens mest bebrejdende blik. Men det er da også for dårligt at jeg tager billeder i stedet for at tage foderpillen til hende.

Men nu har hun fået sin foderpille og alt ånder igen fred i det lille hjem. :roll:

 

tvbordet.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...